Spierdalaj kto może

Data: 2013-06-10 23:56:43
Autor: boukun
Spierdalaj kto może
Wirtualna Polska pociesza Polaków:

Szansa na pracę dla tysięcy Polaków!
Brytyjczycy łagodzą wymagania. Zarobki około 2 tysięcy funtów miesięcznie

Kurwa, popierdoleńcy jacyś...
Wybawienie dla Polaków...

Kto ostatni gasi światło?

boukun

Data: 2013-06-11 14:20:21
Autor: Trybun
Spierdalaj kto może
W dniu 2013-06-10 23:56, boukun pisze:
[...]

Ja cie kręcę, znajomi z Londynu maja po 800-900 funciaków/miesięcznie. Co to za fuchy za które płacą po 2000?

Data: 2013-06-11 18:55:26
Autor: Parvus
Spierdalaj kto może

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kp74m7$ftf$1node2.news.atman.pl...
[...]

Co ty bredzisz? Pracują na "etacie" czy przy dorywczym rozładunku?

Data: 2013-06-12 11:31:39
Autor: Trybun
Spierdalaj kto może
W dniu 2013-06-11 18:55, Parvus pisze:

Ja cie kręcę, znajomi z Londynu maja po 800-900 funciaków/miesięcznie. Co to za fuchy za które płacą po 2000?

Co ty bredzisz? Pracują na "etacie" czy przy dorywczym rozładunku?

Na etacie. Na budowach i jako służba pomocnicza w hotelu. Ciebie angole pewnie mianowali prezesem jakiegoś banku?

Data: 2013-06-13 17:46:49
Autor: Parvus
Spierdalaj kto może
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kp9f5q$oir$1node2.news.atman.pl...
[...]

Czyli nic nie umieją oprócz fuck you. Kto nierobem był w Polsce to i lewusem jest na Wyspach.

Data: 2013-06-13 17:54:45
Autor: u2
Spierdalaj kto może
W dniu 2013-06-13 17:46, Parvus pisze:
Czyli nic nie umieją oprócz fuck you. Kto nierobem był w Polsce to i
lewusem jest na Wyspach.

moj znajomy ktory robi w fabryce na wyspach, ma ponad 2000 funciakow miesiecznie. nie zamierza wracac na zielona wyspe.
--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-06-13 22:53:07
Autor: Trybun
Spierdalaj kto może
[...]

Magistry, w przynajmniej jednym przypadku biegła znajomość języka.

Data: 2013-06-14 14:15:48
Autor: Leming Show
Spierdalaj kto może
Ja cie kręcę, znajomi z Londynu maja po 800-900 funciaków/miesięcznie.
Co to za fuchy za które płacą po 2000?

Sie nie smiej, to i tak kilkarazy wiecej niz w zielonej Tuskolandii.
Pijarowcy poszli na litosc, zlamali noge Tusekowi, ludzie to kupili.

Data: 2013-06-16 12:38:34
Autor: Trybun
Spierdalaj kto może
W dniu 2013-06-14 23:15, Leming Show pisze:
[...]

No tak, ale pokaż mi Polaków którzy tam tyle zarabiają? Mam tu na myśli oczywiście deklarowaną przez boukuna sumę 2000 funtów.

Data: 2013-06-16 16:18:38
Autor: boukun
Spierdalaj kto może
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kpk4jn$ik$2node1.news.atman.pl...
[...]

To nie byłem ja...

boukun

Data: 2013-06-17 15:53:15
Autor: Trybun
Spierdalaj kto może
W dniu 2013-06-16 16:18, boukun pisze:
[...]

Śmiem twierdzić że nikt z Polaków tam tyle nie zarabia. No może jeden na parę tysięcy się trafi.

Data: 2013-06-11 17:37:36
Autor: u2
Spierdalaj kto może
[...]

przeciez ty ciagle spadasz do szwabow im sie wyslugiwac i dupy im podcierac ...-;)

Data: 2013-06-11 18:04:20
Autor: boukun
Spierdalaj kto może
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51b74440$0$1258$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jakoś trzeba żyć, jak się ma małe dzieci...
A w Polsce, jak tu żyć?

boukun

Data: 2013-06-11 18:07:52
Autor: u2
Spierdalaj kto może
W dniu 2013-06-11 18:04, boukun pisze:
przeciez ty ciagle spadasz do szwabow im sie wyslugiwac i dupy im
podcierac ...-;)

Jakoś trzeba żyć, jak się ma małe dzieci...
A w Polsce, jak tu żyć?

robisz dla niemca, tak jak tego chce tusk i jego banda, miej pretensje do tuska.

Data: 2013-06-11 18:09:20
Autor: boukun
Spierdalaj kto może
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51b74b58$0$1224$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Owszem, i mam pretensje do Tuska, co nie zmienia faktu, że lepsze robić u Niemca, jak na kolanach u polskiego Żyda...

Polska jest zniewolona i leży i kwiczy...

boukun

Data: 2013-06-11 18:13:48
Autor: u2
Spierdalaj kto może
W dniu 2013-06-11 18:09, boukun pisze:
[...]

zniewolona przez tuska i jego bande, ale ty ciagle atakujesz opozycje, a nie tuska....-;)

Data: 2013-06-11 18:15:47
Autor: boukun
Spierdalaj kto może
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51b74cbc$0$1265$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie, to banda okrągłostołowa POPiS atakuje Narodowców polskich, prawdziwą opozycję wobec republiki okrągłego stołu...

boukun

Data: 2013-06-11 18:40:14
Autor: u2
Spierdalaj kto może
W dniu 2013-06-11 18:15, boukun pisze:
[...]

narodowcow, ktorzy sie wysluguja niemcom ?

Data: 2013-06-11 23:20:50
Autor: boukun
Spierdalaj kto może
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51b752ee$0$1215$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Niemcom się wysługują POPiSowcy...

boukun

Data: 2013-06-12 06:44:34
Autor: u2
Spierdalaj kto może
W dniu 2013-06-11 23:20, boukun pisze:
narodowcow, ktorzy sie wysluguja niemcom ?

Niemcom się wysługują POPiSowcy...

czyli ty popisowiec bekon.

Data: 2013-06-11 18:56:00
Autor: Parvus
Spierdalaj kto może

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kp7ief$vdl$1mx1.internetia.pl...
[...]

Za swoje patentowy leniu!

Data: 2013-06-11 23:22:17
Autor: boukun
Spierdalaj kto może
Użytkownik "Parvus" <parvus.1992@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:51b756b8$0$1258$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Co znaczy za swoje? Za standardowe 1300 zł miesięcznie na kolanach u Żyda? Innych zarobków i pracy dla Polaków już w Polsce nie ma...

boukun

Data: 2013-06-16 12:14:47
Autor: pluton_
Spierdalaj kto może

> Za swoje patentowy leniu!

Co znaczy za swoje? Za standardowe 1300 zł miesięcznie na kolanach u Żyda?
Innych zarobków i pracy dla Polaków już w Polsce nie ma...

Lepiej zyc na koszt tych, ktorzy dostaja 1300 miesiecznie na kolanach u
zyda.

Nullification

Data: 2013-06-16 16:20:25
Autor: boukun
Spierdalaj kto może
Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kpk2pv$9h2$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Innych zarobków i pracy dla Polaków już w Polsce nie ma...

Lepiej zyc na koszt tych, ktorzy dostaja 1300 miesiecznie na kolanach u

pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Z takiego własnie założenia wychodzą pasożyci u władzy... i żyją jeszcze na dodatek na koszt Polaków okradzionych z wielu lat emrytury...

boukun

boukun

Data: 2013-06-11 18:54:34
Autor: Parvus
Spierdalaj kto może

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kp5imq$kf6$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie ty. Dla ciebie nie ma odpowiedniej pracy. Nigdzie.

Data: 2013-06-14 21:34:53
Autor: pluton_
Spierdalaj kto może

Szansa na pracę dla tysięcy Polaków!
Brytyjczycy łagodzą wymagania. Zarobki około 2 tysięcy funtów miesięcznie

co tu jeszcze robisz?

Nullification

Spierdalaj kto może