Spierdoliliśmy. I to nie coś, ale wszystko

Data: 2012-12-18 21:23:33
Autor: boukun
Spierdoliliśmy. I to nie coś, ale wszystko
"Nic nie robiliśmy w ciągu pięciu lat. Spierdoliliśmy. I to nie coś, ale wszystko. Przez ostatnie dwadzieścia trzy lata kłamaliśmy rano, wieczorem i w nocy".

Kiedy Tusk przyzna się do winy?

boukun

Data: 2012-12-18 21:54:57
Autor: xan
W dniu 18.12.2012 21:23, boukun pisze:
[...]

Nie trzyma się kupy i dupy, o ile 5 lat się zgodze to za 23 lata powinien się przyznać każdy premier.
Zresztą wolę kłamcę Tuska niż małego adolfa - narazie innej alternatywy nie ma.

Data: 2012-12-18 21:57:40
Autor: boukun
Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kaql71$fci$1news.icm.edu.pl...
[...]

Bo to nie logika dla przedszklaków. Od 23 lat rządzi jedna i t6a sama banda okrągłostołowa i z reguły zawsze po dyktando UDecji. Tusk byl na początku w KLD (UW)...

Nie ma czegoś takiego, jak mniejsze zło, alternatywą jest obywatelskie nieposłuszeństwo, republikę okrągłego stołu trzeba obalić...

boukun

Data: 2012-12-18 22:03:24
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 18 grudzień 2012 21:57:

Nie ma czegoś takiego, jak mniejsze zło, alternatywą jest obywatelskie
nieposłuszeństwo, republikę okrągłego stołu trzeba obalić...

Widzę, że uważnie oglądasz tv i poznałeś nowe zdanie: "republika okrągłego stołu".

Data: 2012-12-19 00:01:03
Autor: boukun
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kaqlnl$4qp$2node1.news.atman.pl...
[...]

Właśnie że nie, nie mam ostatnio czasu na TV, poza przedwczorajszym filmem nad ranem o jakimś młodym bokserze amatorze.

To z sieci...

boukun

Data: 2012-12-19 00:54:08
Autor: AnDaL
On Tue, 18 Dec 2012 22:03:24 +0100, Marek Czaplicki wrote:

[...]

przeciez ma aparat w w kazdym pokoju swego domu
wlacznie ze sraczem

Data: 2012-12-19 02:02:40
Autor: Leszczur
On 18 Gru, 21:57, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "xan" <i...@activsoft.pl> napisa w wiadomo cinews:kaql71$fci$1news.icm.edu.pl...

> Nie trzyma si kupy i dupy, o ile 5 lat si zgodze to za 23 lata powinien si
> przyzna ka dy premier.
> Zreszt wol k amc Tuska ni ma ego adolfa - narazie innej alternatywy nie
> ma.

Bo to nie logika dla przedszklak w. Od 23 lat rz dzi jedna i t6a sama banda
okr g osto owa i z regu y zawsze po dyktando UDecji. Tusk byl na pocz tku w KLD
(UW)...

Jasne. Problem w rym, ze "banda okrągłostołowa" już dawno nie ma
spójnej i jednolitej tożsamości.

Nie ma czego takiego, jak mniejsze z o, alternatyw jest obywatelskie
niepos usze stwo, republik okr g ego sto u trzeba obali ...

No to zaczynaj rewolucje! Podobno skrzykiwanie gości na facebooku
przynosi dobre efekty.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-12-19 16:50:54
Autor: boukun
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:9e7601fd-53ef-4d51-9738-bcbafa35fc87k6g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

(UW)...

Jasne. Problem w rym, ze "banda okrągłostołowa" już dawno nie ma

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A niby od kiedy i dlaczego? Ktoś wymordował służby pochodzące w prostej linii od NKWD, UB? Władzę w Polsce dzierżą dziedzicznie dzieci tych, którzy na ruskich karabinach od 1944 roku zakładali w Polsce "nowy porządek"...  Dzieci UBeków są zaówno u władzy jak i w mediach...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Nie mam nawet konta na facebooku, serwisie żydowskim opierającym się na nowoczesnej metodzie totalnej inwigilacji społeczeństwa...

boukun

Data: 2012-12-19 09:34:04
Autor: xan
W dniu 18.12.2012 21:57, boukun pisze:
[...]

co nie zmienia faktu ze Tusk ma przepraszać za nie swoje rządy. Wg. twojej logiki ty powinieneś przepraszać za wszystkie zbrodnie komuny bo ją popierasz.

Data: 2012-12-19 10:54:36
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-19 09:34, xan pisze:
 Wg. twojej logiki ty powinieneś przepraszać za wszystkie zbrodnie komuny bo ją popierasz.

Mógłbyś wymienić choć kilka tych zbrodni "komuny"?

Data: 2012-12-19 02:04:51
Autor: Leszczur
On 19 Gru, 10:54, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:
W dniu 2012-12-19 09:34, xan pisze:

>  Wg. twojej logiki ty powinieneś przepraszać za wszystkie zbrodnie
> komuny bo ją popierasz.

Mógłbyś wymienić choć kilka tych zbrodni "komuny"?

A to od jego zdolności w korzystaniu z google ma zależeć ocena
komunizmu????

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-12-19 12:56:48
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-19 11:04, Leszczur pisze:

[...]

Niegrzecznie jest odpowiadać pytaniem na pytanie. Pytanie owszem, ale dopiero po odpowiedzi na zadane.

Data: 2012-12-19 04:23:21
Autor: Leszczur
On 19 Gru, 12:56, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:
> A to od jego zdolności w korzystaniu z google ma zależeć ocena
> komunizmu????

Niegrzecznie jest odpowiadać pytaniem na pytanie. Pytanie owszem, ale
dopiero po odpowiedzi na zadane.

Ależ stokrotnie przepraszam za uczyniony Waćpanowi afront i swoje
jakże grubiańskie zachowanie.
Na swoją obronę mam tylko to iż wypowiedź Waćpana sugerowała iż
takowych zbrodni albo nie było, albo też były, ale moce intelektualne
kontrdyskutanta są na tyle wątłe iż można powątpiewać w jego
skuteczność w przeszukiwaniu zasobów sieci przy użyciu powszechnie
dostępnego narzędzia.
Dlatego pozwolę sobie po raz wtóry na grubiaństwo i zapytam czy
intencją Waćpana było twierdzenie iż takowych zbrodni nie było czy też
Wasz spór ma charakter osobisty i nie ma nic wspólnego z powszechnie
znanymi faktami?

Zamiatając przed Waćpanem własnym beretem, ślę pozdrowienia i
pozostaję do usług.

L'e-szczur

Data: 2012-12-19 15:41:03
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-19 13:23, Leszczur pisze:
[...]

Moja wypowiedź nic nie sugerowała - było to zwykłe pytanie kogoś kto raczej nigdy nie słucha beku stada baranów, a chce poznać konkrety.

Data: 2012-12-19 11:56:24
Autor: xan
W dniu 19.12.2012 10:54, Trybun pisze:
W dniu 2012-12-19 09:34, xan pisze:
 Wg. twojej logiki ty powinieneś przepraszać za wszystkie zbrodnie
komuny bo ją popierasz.

Mógłbyś wymienić choć kilka tych zbrodni "komuny"?

x.Popiełuszko, Kop. Wujek, Stocznia Gdańska

no i jeszcze te po wojnie zaraz

http://pl.wikipedia.org/wiki/Masowe_zbrodnie_komunistyczne#W_Polsce

Data: 2012-12-19 12:56:36
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-19 11:56, xan pisze:
[...]

Zbrodnia na Popieuszce napiętnowana i osądzona  przez samych pseudokomuchów.  Kopalnia Wujek, cóż robi xan będący akurat na czele państwa wobec strajku na kopalni w czasie gdy traw zima z dużymi mrozami? Dodam jeszcze że istniało ryzyko precedensu, gdyby xan ustąpił to przypuszczalny strajk we wszystkich kopalniach.

Link - jest to ogólnikowe i naprawdę trzeba  być skończonym imbecylem, alb miać wyjątkowo złą wolę żeby wszystko zrzucać na jedną stronę w tych transformacjach ustrojowych. Już mi się na wymioty zbiera na bełkot propagandy  kapitalistów - w stylu - nie złożyli broni po zakończeniu IIWŚ - walczyli dalej i ...zostali zamordowani.. Żeby nie było niejasności - było również dużo (za dużo) ofiar, ofiar czyli kogoś kto zginął mimo tego że był niewinny. I raczej na tych sprawach warto by było się skupić a nie bełkotać jak jakiś nawiedzony durak. Jednym słowem - osądzić winnych śmierci tych niewinnych z całą surowością, a nie robić masówki i zamiast morderców oskarżać system. Co do diabła przeszkadza w wydaniu wyroku na Jaruzelskiego? Jasna sprawa on cały czas musi być winnym, musi być złym pseudokomucham, a nie kimś po wyroku. Facet wręcz błaga o osądzenie i  wyrok, ale chyba jednak się go na sali sądowej nie doczeka.

Data: 2012-12-19 04:43:46
Autor: Leszczur
> [...]

>http://pl.wikipedia.org/wiki/Masowe_zbrodnie_komunistyczne#W_Polsce

Zbrodnia na Popieuszce napiętnowana i osądzona  przez samych pseudokomuchów.

Co wcale nie zmienia faktu iż była skutkiem panującego wówczas
systemu!

[...]

Słowem górnicy zostali potraktowani niczym terroryści.
A tak przy okazji - to właśnie bezwzględne rozprawianie się z dowolnie
rozumianą opozycją jest cechą charakterystyczną wszelkich systemów
totalitarnych. Podobnie jak potrzeba stuprocentowej kontroli
wszystkiego co jest związane z życiem w danym kraju.

Jednym słowem - osądzić winnych śmierci tych niewinnych z całą surowością, a nie robić
masówki i zamiast morderców oskarżać system.

A co jeśli mordercy byli integralna częścią systemu i ich działania
były przejawem jego istnienia?
Naturalnie morderca musi zostać ukarany za popełnione zbrodnie, ale
również system który go stworzył bezwzględnie musi być obciążony
odpowiedzialnością.
Bez istnienia nazizmu prawdopodobnie nie byłoby II WŚ, obozów,
łapanek, czystek etnicznych itp.
Za wieloma zbrodniami poza człowiekiem który się jej dopuszcza -
niestety stoi IDEA wokół której tworzony jest system.

Błędem byłoby nazywanie każdego komunistę mordercą i zbrodniarzem, ale
system w którym funkcjonowali jak najbardziej można  nazwać
zbrodniczym.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-12-19 14:37:59
Autor: AnDaL
On Wed, 19 Dec 2012 04:43:46 -0800, Leszczur wrote:

Błędem byłoby nazywanie każdego komunistę mordercą i zbrodniarzem, ale
system w ktĂłrym funkcjonowali jak najbardziej moĹźna  nazwać zbrodniczym.

Pozdro

L'e-szczur

nie znam prawa w ktorym pomoc przestepcy bylaby usprawiedliwiona

niestety, zbyt wielu sluzylo temu systemowi

Data: 2012-12-19 15:40:26
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-19 13:43, Leszczur pisze:

Zbrodnia na Popieuszce napiętnowana i osądzona  przez samych pseudokomuchów.
Co wcale nie zmienia faktu iż była skutkiem panującego wówczas
systemu!

Jesteś pewny?  Mówi Ci coś nazwisko Oscar Romero, biskup zresztą? Otóż ten biskup Romero, podobnie jak tysiące innych księży zamordowanych w Ameryce Płd, nigdy nawet nie otarł się o system komuszy.

[...]

Opozycja nie może doprowadzać do tego żeby ludzie w kraju zaczynali zamarzać w swoich domach z powodu braku opału, bo Górnicy postanowili opanować kopalnię do swoich opozycyjnych celów. To oczywiście tak ogólnie, bo naprawdę też jestem za jak najszybszym i dogłębnym wyjaśnieniem tej sprawy w "Wujku" i surowych wyrokach na potencjalnych winnych.

[...]

W więc osądź kapitalizm - osobnicy w typie Marcosa, Suharto czy Pinocheta wyprawili na tamten świat i to nie w imię sprawiedliwości społecznej, tylko w imię swobód w próbach zapchania sobie wiecznie nienażartych ryjów przez kapitalistyczne ścierwa.

O czym Ty piszesz - wszystko to co przypisujesz nazizmowi było praktykowane wcześniej w krajach kolonialnych, przez Brytoli, Francuzów itd. . Chyba wiesz jak postępowali angole w RPA z tubylcami czy np. z członkami Mau Mau w Kenii?

Data: 2012-12-19 13:26:31
Autor: xan
W dniu 19.12.2012 12:56, Trybun pisze:
[...]

na pewno bym nie kazał zabijać

Dodam jeszcze że istniało ryzyko precedensu, gdyby xan ustąpił
to przypuszczalny strajk we wszystkich kopalniach.

a Stocznia ?

Data: 2012-12-19 15:43:12
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-19 13:26, xan pisze:

[...]

I w tym wypadku pewnie nie było jasnego rozkazu żeby strzelać, w takich sytuacjach często sytuacja wymyka się spod kontroli. I tak z ciekawości - jakie argumenty postawił byś na szali w dialogu ze strajkującymi górnikami? Przypominam że błagania Gen Jaruzelskiego, nieomal na kolanach o 90 dni bez strajków zostały zignorowane bez słowa komentarza.

Dodam jeszcze że istniało ryzyko precedensu, gdyby xan ustąpił
to przypuszczalny strajk we wszystkich kopalniach.

a Stocznia ?

Co stocznia? Kilka dni temu przeżyłem szok!! Usłyszałem w TV że na idących do pracy w stoczni Robotników spadł grad kul. Powiedz mi czy to takie same "fakty" jak tylko ocet na półkach sklepowych i ustawianiu się w nocnych kolejkach za pieczywem, albo o reglamentacji pieczywa na wsiach jak twierdzi jeden z grupowiczów podpisujący się nickiem "Anatol"?
  Nie chcę tu zarzucać nikomu kłamstwa w takie przedstawianie sytuacji na wybrzeżu, ale strzały do robotnika idącego do pracy wydają mi się być czymś absurdalnym.

Data: 2012-12-19 17:42:09
Autor: xan
W dniu 19.12.2012 15:43, Trybun pisze:
[...]

Tak samo jak Jaruzelski ignorował "solidarność", nie był już dla nich wiarygodny - co nie zmienia faktu ze ze stan wojenny oceniam w kategorii zła koniecznego, jednak uważam cały czas ze zabijanie ludzi nie było potrzebne, użycie samych czołgów by już wystarczyło aby powstrzymać górników przed waleniem w zomo łańcuchami. A jak dobrali sobie ludzi którzy nie potrafili kontrolować emocji (czytaj "dali wariatom broń"), to świadczy tylko o ich niekompetencji.

[...]

Teraz każdy debil mówi w TV co chce, a czy grad kul spadł czy nie, faktem jest że ktoś tych ludzi zabił, i nie przypuszczam ze by to były porachunki bandyckie.

[...]

Sam pamiętam,  głównie ocet w sklepach na półkach, za chlebem stanie tak od 5:00. Ktoś może trochę przerysował, za mięchem stało się i od 3:00 (głownie przed świętami), pamietam jak mama do kolejki się nie raz szykowała.

  Nie chcę tu zarzucać nikomu kłamstwa w takie przedstawianie sytuacji
na wybrzeżu, ale strzały do robotnika idącego do pracy wydają mi się być
czymś absurdalnym.

Fakt jest ze robotnicy gineli, a co do opisu sytuacji, dziś mamy wielu kanapowych bohaterów.

Data: 2012-12-19 16:43:00
Autor: boukun
Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kas6gp$liv$1news.icm.edu.pl...
[...]

Te powyższe zbrodnie lecą na konto obecnego systemu, bo zostały popełnione przez ojca dzisiejszego systemu, Jaruzelskiego, po obaleniu polskiej Solidarności i zaledwie od półtora roku działającej względnej polskiej demokracji... i wolności...

boukun

Data: 2012-12-19 16:48:26
Autor: Przemysław M.
Dnia Wed, 19 Dec 2012 11:56:24 +0100, xan napisał(a):

[...]

Jadrys to stary komuch. Dla niego PRL i PZPR to świętość!

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2012-12-19 17:32:17
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-19 16:48, Przemysław M. pisze:

Jadrys to stary komuch. Dla niego PRL i PZPR to świętość!

G*wno praawda - nie żaden stary komuch, a jeszcze zupełnie niestary poszukiwacz prawdy. I w tej drugiej sprawie tez się mylisz - PRL to nie była żadna świętość, ale tylko jedyna zapora do powrotu z Londynu i innych zakamarków jaśniepanów i nędzy jaką by z powrotem tu przynieśli dla 80% Polaków.

Data: 2012-12-19 20:29:37
Autor: Przemysław M.
Spierdoliliśmy. I to nie coś, ale wszystko
Dnia Wed, 19 Dec 2012 17:32:17 +0100, Trybun napisaů(a):

W dniu 2012-12-19 16:48, Przemysůaw M. pisze:

Jadrys to stary komuch. Dla niego PRL i PZPR to úwićtoúă!

G*wno praawda - nie ýaden stary komuch, a jeszcze zupeůnie niestary poszukiwacz prawdy. I w tej drugiej sprawie tez sić mylisz - PRL to nie byůa ýadna úwićtoúă, ale tylko jedyna zapora do powrotu z Londynu i innych zakamarków jaúniepanów i nćdzy jakŕ by z powrotem tu przynieúli dla 80% Polaków.

Dla mnie jesteú stary komuch i nie chodzi tu o wiek. Poszukiwacz prawdy?
Che byů bandytŕ. To jest prawda! Okres PRL jest najwyraęniej dla Ciebie
úwietoúciŕ. Bronisz komuny jak niepodůegůoúci! ;-) --

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă
 zwycićýonym, a nie ulec to zwycićstwoĄ  - powiedziaů Jarosůaw Kaczyński.

Data: 2012-12-19 20:34:26
Autor: u2
Spierdoliliúmy. I to nie coú, ale wszystko
W dniu 2012-12-19 20:30, Przemysůaw M. pisze:
Dla mnie jesteú stary komuch i nie chodzi tu o wiek. Poszukiwacz prawdy?
Che byů bandytŕ. To jest prawda!

Cuú sić tobie pomerdaůo. Che byů freedom figherem.

Data: 2012-12-19 20:33:06
Autor: u2
Spierdoliliśmy. I to nie coś, ale wszystko
W dniu 2012-12-19 16:48, Przemysław M. pisze:
Jadrys to stary komuch. Dla niego PRL i PZPR to świętość!

A zwłaszcza Jaruzel.

Data: 2012-12-19 14:32:07
Autor: AnDaL
On Wed, 19 Dec 2012 10:54:36 +0100, Trybun wrote:

W dniu 2012-12-19 09:34, xan pisze:
 Wg. twojej logiki ty powinieneś przepraszać za wszystkie zbrodnie
komuny bo ją popierasz.

Mógłbyś wymienić choć kilka tych zbrodni "komuny"?

odwiedz budynek wiezienia na Rakowieckiej w Warszawie

mury beda ci opowiadac

Data: 2012-12-19 17:31:40
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-19 15:32, AnDaL pisze:
[...]

No cóż, pewnie tak.. Przykre to, zwłaszcza że w żaden sposób prawdy nie można się dowiedzieć w sposób bezpośredni. a więc znacznie ciekawsze by były akta tamtych spraw, tak tych spraw zamkniętych przez m.in IPN przed ujrzeniem światła dziennego i przed opinią publiczną, a dawkowaniem ich tylko tylko wybiórczo i na potrzeby propagandowe.

Data: 2012-12-19 20:27:50
Autor: Przemysław M.
Dnia Wed, 19 Dec 2012 17:31:40 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Nie zastanowiało cię dlaczego z taką zaciekłością IPN niszczy Wałęsę?
Odpowiedź jest prosta: by z Nieinternowanego uczynić bohatera.

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-12-19 16:56:07
Autor: Przemysław M.
Dnia Wed, 19 Dec 2012 10:54:36 +0100, Trybun napisał(a):

W dniu 2012-12-19 09:34, xan pisze:
 Wg. twojej logiki ty powinieneś przepraszać za wszystkie zbrodnie komuny bo ją popierasz.

Mógłbyś wymienić choć kilka tych zbrodni "komuny"?

1968, 1970, 1976, 1980. Popiełuszko. Kopalnia Wujek. Chcesz jeszcze?

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-12-19 16:57:55
Autor: boukun
Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:kaso5f$22a$1dont-email.me...
[...]

1980 proszę wyłączyć a dodać okres największego bandytyzmu, 13.12.1981-2012...

boukun

Data: 2012-12-19 16:30:18
Autor: AnDaL
On Wed, 19 Dec 2012 16:57:55 +0100, boukun wrote:

[...]

nigdy rodzice wam nie opowiadali co dzialo sie po zakonczeniu wojny ?

Data: 2012-12-19 20:59:59
Autor: boukun
Użytkownik "AnDaL" <fake@fake.org> napisał w wiadomości news:kasq2q$vbk$1speranza.aioe.org...
[...]

Nie, nie opowiadali mi, a właściwie, to opowiadali, że dostawali pracę gdzie chcieli, przesiedlali się gdzie chcieli i dostali mieszkanie z prezydium. Opowiadali, co było w czasie wojny, znaczy tylko matka opowiadała o wojnie...

boukun

Data: 2012-12-19 17:28:22
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-19 16:56, Przemysław M. pisze:
[...]

No śmiało, przejdź do konkretów. geneza wydarzeń w przedstawionych datach itd..

Data: 2012-12-19 20:26:05
Autor: Przemysław M.
Dnia Wed, 19 Dec 2012 17:28:22 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Jeżeli ci te daty nic nie mówią to jakie konkrety są dla ciebie wiarygodne?
Pałowanie, ścieżki zdrowia to zabieg releksacyjny? Chyba dla ZOMO.

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-12-19 20:30:57
Autor: xan
W dniu 19.12.2012 20:26, Przemysław M. pisze:
[...]

Daremny twój trud, jak ktoś nie chce czegoś zrozumieć to nie zrozumie nawet w obliczu dowodów - na upartego jak ktoś się zaprze to uzna bitwę pod grunwaldem za spotkanie towarzyskie gdzie sobie rzucano toporkiem do celu - to go nikt i nic nie przekona, idąc za klasykiem "nikt nam nie wmówi ze białe jest białe ..."

Data: 2012-12-19 21:12:19
Autor: Polok_Prawdziwy
Przemysław M. wrote:

[...]

PIERDOŁY STRASNE PRAWIS....!!!

- wtym roku ino, liconc łod października w łobecnej Polcce kapitulistycnej 50 łofiar wychłodzenia łorganizmu jus momy...!!!

CIULUBLADY, nielicem łofiar głodu, braku lekarstw i łopieki lekarskiej, a ło samobujcach natle marnej jegzystencji niegodajonc ....!!!

Gdyby zlicyć syćkie łofiary łostatnich 20 lot KAPITULISTYCNEJ POLCKI, to dałobyto nom TYSIONCE POLCKICH ISTNIEń...!!!

Ite cłowieki psez wase zasrane mżonki ło kapituliźmie tragicnie i psedwceśnie zginońć musiały...!!!

Icoty chces poruwnywać te porem łofiar zkomuny ZASRANY KAPITULISTO...!?

Data: 2012-12-19 16:28:00
Autor: boukun
Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:karu5t$3he$1news.icm.edu.pl...
[...]

To są wszystkie ich rządy.

Obecnie nie muszą się specjalnie wysilać, żeby naród zniewolony tumanić zmianami rządów, od pięciu lat poszli na łatwiznę, wystawili Kaczyńskiego za straszaka i mogą łupić teraz bezkarnie, nie zmieniając rządów z rozkładki republiki okrągłego stołu.,...

boukun

Data: 2012-12-19 20:48:48
Autor: Polok_Prawdziwy
boukun wrote:

[...]

BOCKUWENDZONY, wis pseca, zem zawse podobroci ztobom bebloł, ale łostatnio jakosik ciongle tosamo prawis...
- zgoda, psy łokrongłym stole pewne zecy psypiecentowano, ale zaważ, ze SOLIGUPCUW 10 lot wceśnij cerwone łoscegały...!!!

Wspomnij sem beblaninem Urbana: "żond siem som wyżywi" (wkomtekście - "zwami gożej bedzie")...!
- cyto łostseżenie niebyło...!?

Ino żoden SOLIDUREń słuchać niechcioł, winc donich pretensjuw miećsiem niepowinno...
- COŁKOM WINEM SOLIGUPCE PONOSOM...!!!

PS i łodwrotu jus nima...

Data: 2012-12-19 21:06:36
Autor: boukun
Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał w wiadomości news:8cl9q9-v0d.ln1server.linuxfan.de...
boukun wrote:

[...]

Baca,  musimy sobie prywatnie dłużej pogadć, zamelduj się jak będziesz w pobliżu mnie... A tak publicznie to ci powiem, że pieprzysz tak jak większość mtłochu, bo nie rozróżniasz prowokatorów i agentury od ludu polskiego. Mieliśmy dwie Solidarności, polską, ruch narodowy, zryw milionów Polaków, która została spacyfikowana i zdelegalizowana 13 grudnia 1981 roku i drugą, agentury, którą przez blisko 10 lat po spacyfikowaniu pierwszej zaproszono do biesiadnego stołu, by łupić Polaków. I tu jest ta różnica... Urban i jego dzieci rządzą do dziś i wiedział, dlaczego ostrzegał. Nie ma wolności, bez krwawej rewolucji...

Słuchasz, czytasz, a czy rozumiesz?

boukun

Data: 2012-12-19 13:40:51
Autor: stevep
Dnia 18-12-2012 o 21:23:33 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Że jest zima może już teraz.
--
stevep

Data: 2012-12-19 17:00:53
Autor: Przemysław M.
Dnia Tue, 18 Dec 2012 21:23:33 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Zaraz po tym jak ty weźmiesz się do jakiejkolwiek roboty.

Data: 2012-12-19 21:07:39
Autor: boukun
Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:kasof4$48i$1dont-email.me...
[...]

Robota, to była w PRLu, dzisiaj wszystko zaorane i nie ma już godziwej pracy dla ludzi...

boukun

Data: 2012-12-19 20:14:02
Autor: AnDaL
On Wed, 19 Dec 2012 21:07:39 +0100, boukun wrote:

[...]

najbardziej godziwe bylo wynoszenie miesa z rzezni

Data: 2012-12-19 21:16:37
Autor: boukun
Użytkownik "AnDaL" <fake@fake.org> napisał w wiadomości news:kat76a$7lp$1speranza.aioe.org...
[...]

A żebyś wiedział, naród miał możliwości się bronić...

boukun

Data: 2012-12-19 20:19:49
Autor: AnDaL
On Wed, 19 Dec 2012 21:16:37 +0100, boukun wrote:

[...]

dlugo nie wierzylem

przekonales mnie

ale dobrze ze jestem za stary by zostac zlodziejem

Data: 2012-12-19 21:56:11
Autor: boukun
Użytkownik "AnDaL" <fake@fake.org> napisał w wiadomości news:kat7h5$7lp$3speranza.aioe.org...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Za to zawsze byłeś głupcem... i dlatego dajesz się potulnie okradać...

boukun

Data: 2012-12-19 20:40:23
Autor: Polok_Prawdziwy
boukun wrote:

[...]

Cheba racjem łokrutnom mos WENDZONYBOCKU...!

- ale myślem, zeto nieino Tusek, ale COŁKO SOLIDURNOść syćko SPINTOLIŁA i cłowiekuw wnendzem wpierdoliła....

Dzisioj napsykład cytołe, ze prawie śtery milijony Polokuw komornikiem zagrozonych jezd...
A syćko zpowoduw tzw chwiluwek...

Dyćto co 10-nty Polok...!!!

Wim..., wim...,
- niewture dutki brały, pokrycio nimajonc, itakimto fujaranagrub, ale ceńść dutki wzińść musiała, bo żodnej pomocy znikond niebyło...!

Ijakto skomentować...?

- ano, POLCKIE PAńCTWO KAPITULISTYCNE SWOJICH ŁOBYWATELI WDUPIE MO...!!!

Prorokujem winc, żejus wkrutce, ŁOBYWATELE POLCKEM WDUPIE MIEć BEDOM...!!!

Skodaino, że niewinno krew siem poleje, bo myślem, podobroci świń łod koryta łoderwać siem niedo...

PS - i cheba nieino w Polcce to nastompi, cołki kapitulismus srać pujdzie...!

Data: 2012-12-19 21:10:15
Autor: boukun
Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał w wiadomości news:esk9q9-v0d.ln1server.linuxfan.de...
boukun wrote:

[...]

Ale nie myl Solidarności polskiej z agenturą. Resztę NAPISAŁEM W PIERWSZEJ ODPOWIEDZI. To, co ty nazywasz Solidarniością, to była już tylko agentura Kiszczaka, która rządzi do dziś.. Z nami się rozprawili 13 grudnia 1981 roku...

boukun

Data: 2012-12-19 20:15:17
Autor: AnDaL
On Wed, 19 Dec 2012 21:10:15 +0100, boukun wrote:

 Z nami się rozprawili 13 grudnia 1981 roku...

boukun

z wami nikt sie nie rozprawil

ale doczekacie sie tego

Data: 2012-12-19 21:17:37
Autor: boukun
Użytkownik "AnDaL" <fake@fake.org> napisał w wiadomości news:kat78l$7lp$2speranza.aioe.org...
On Wed, 19 Dec 2012 21:10:15 +0100, boukun wrote:

 Z nami się rozprawili 13 grudnia 1981 roku...

boukun

z wami nikt sie nie rozprawil

ale doczekacie sie tego

Czy to ta żydowska religia robi z człowieka niebezpiecznego?

boukun

Data: 2012-12-19 20:22:01
Autor: AnDaL
On Wed, 19 Dec 2012 21:17:37 +0100, boukun wrote:

[...]

wprost przeciwnie

jak w temacie

Spierdoliliśmy ale naprawimy

Data: 2012-12-19 21:57:18
Autor: boukun
Użytkownik "AnDaL" <fake@fake.org> napisał w wiadomości news:kat7l9$7lp$4speranza.aioe.org...
[...]

To widać, że ty z tej samej bandy..., tylko robisz pod moherów...

boukun

Spierdoliliśmy. I to nie coś, ale wszystko