Śpiewy na II Niedzielę Wielkiego Postu

Data: 2010-02-28 07:42:40
Autor: abc
Śpiewy na II Niedzielę Wielkiego Postu
Można posłuchać tu: http://gregorian-chant.info/

Są tam też teksty i nuty.

Data: 2010-02-28 12:44:28
Autor: wirefree
Śpiewy na II Niedzielę Wielkiego Postu
abc pisze:
Można posłuchać tu: http://gregorian-chant.info/

Są tam też teksty i nuty.

Ty ale pomylily ci sie chyba grupy . Wlasciwa to pl.rec.katabasy  czy jakos tak

Data: 2010-02-28 13:59:49
Autor: abc
Śpiewy na II Niedzielę Wielkiego Postu
Są tam też teksty i nuty.

Ty ale pomylily ci sie chyba grupy . Wlasciwa to pl.rec.katabasy  czy
jakos tak

Religia przenika wszystkie dziedziny życia. Stanowi ona dla ludzkiego życia
czynnik najbardziej doniosły, bo to religia przenika i kształtuje ludzkie
postawy.

Data: 2010-02-28 08:54:11
Autor: J-23
On 28 Lut, 13:59, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> [...]

czynnik najbardziej doniosły, bo to religia przenika i kształtuje ludzkie

Dupa blada, mnie nie przenika, ale ksztaltuje moje postrzeganie swiata
w sposob ateistyczny.

J-23 itede...

Data: 2010-02-28 18:04:12
Autor: abc
[...]

Zanadto się przejmujesz doczesnymi duperelami i tracisz z pola widzenia
sprawy ostateczne. Czas ucieka, wieczność czeka...

Data: 2010-02-28 09:12:20
Autor: J-23
On 28 Lut, 18:04, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

Zanadto się przejmujesz doczesnymi duperelami i tracisz z pola widzenia
sprawy ostateczne. Czas ucieka, wieczność czeka...

religijne "sranie w banie"

Data: 2010-02-28 18:36:08
Autor: abc
Śpiewy na II Niedzielę Wielkiego Postu
Zanadto się przejmujesz doczesnymi duperelami i tracisz z pola widzenia
sprawy ostateczne. Czas ucieka, wieczność czeka...

religijne "sranie w banie"

Psi pochówek (bez księdza), to nie jest kres wszystkiego. Wręcz przeciwnie.
Dusza bezbożnika też staje przed trybunałem Chrystusa, tak samo jak dusza
wierzącego.

Zaraz po śmierci każda dusza staje przed trybunałem Chrystusa na sad
szczegółowy. Na sadzie szczegółowym dusza jest sądzona ze wszystkiego, a
więc z myśli, słów, uczynków i z opuszczenia dobrego; a wyrok ten zostanie
zatwierdzony na sądzie powszechnym, który jest jakby ujawnieniem na zewnatrz
wyroku na sądzie szczegółowym.

Po sądzie szczegółowym dusza, jeżeli nie będzie mieć łaski z powodu grzechu
śmiertelnego, zaraz idzie do piekła; jeżeli jest w stanie łaski, a jest
także wolna od wszystkich grzechów powszednich i od wszystkich kar
doczesnych, idzie zaraz do nieba.

Jeżeli zaś jest wprawdzie w stanie łaski, ale jeszcze ma na sobie jakiś
grzech powszedni, albo jakaś nie odpokutowana.karę doczesna dostaje się do
czyśćca, dopóki nie uczyni w zupełnosci zadość sprawiedliwości Bożej.

--
W krzyżu cierpienie, w krzyżu zbawienie,
W krzyżu miłości nauka.

Data: 2010-02-28 09:51:47
Autor: J-23
On 28 Lut, 18:36, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
>religijne "sranie w banie"

Psi poch wek (bez ksi dza), to nie jest kres wszystkiego. Wr cz przeciwnie.
Dusza bezbo nika te staje przed trybuna em Chrystusa, tak samo jak dusza
wierz cego.

Zaraz po mierci ka da dusza staje przed trybuna em Chrystusa na sad
szczeg owy. Na sadzie szczeg owym dusza jest s dzona ze wszystkiego, a
wi c z my li, s w, uczynk w i z opuszczenia dobrego; a wyrok ten zostanie
zatwierdzony na s dzie powszechnym, kt ry jest jakby ujawnieniem na zewnatrz
wyroku na s dzie szczeg owym.

Po s dzie szczeg owym dusza, je eli nie b dzie mie aski z powodu grzechu
miertelnego, zaraz idzie do piek a; je eli jest w stanie aski, a jest
tak e wolna od wszystkich grzech w powszednich i od wszystkich kar
doczesnych, idzie zaraz do nieba.

Je eli za jest wprawdzie w stanie aski, ale jeszcze ma na sobie jaki
grzech powszedni, albo jaka nie odpokutowana.kar doczesna dostaje si do
czy ca, dop ki nie uczyni w zupe nosci zado sprawiedliwo ci Bo ej.

--
W krzy u cierpienie, w krzy u zbawienie,
W krzy u mi o ci nauka.

brednie

Data: 2010-02-28 19:17:06
Autor: Kostek Wycirowski

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hme9n5$gfc$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Znaczy się złodziej, bandyta, kurwiarz i taki chujek jak ty nim jesteś, jak się minutę przed zejściem wyspowiada i katabas go rozgrzeszy idzie do nieba? A człowiek, który całe życie czynił dobro, ale np. żył bez tzw. ślubu kościelnego pójdzie do czyśca?

Zastanów się człowieku, jakie ty głupoty pierdolisz. Dotrze do ciebie może wreszcie, że popełniasz największa możliwą herezję? Nie wierzysz w BOGA tylko w koścół !

Data: 2010-02-28 20:16:58
Autor: abc
[...]

Dlatego bezbożnicy licznie nawracają się na łożu śmierci.  Jest to
ryzykowne, bo można nie zdążyć. W przypadku nagłej a niespodziewanej
śmierci. można wylądować w piekle.

Data: 2010-02-28 22:44:42
Autor: Kostek Wycirowski

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hmeg4s$o35$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Znaczy się, że przyznajesz, że pierdolisz jak połąmany? I do tego, że jż od dawna nie wierzysz w BOGA?

Data: 2010-03-01 06:09:21
Autor: abc
[...]

Pan Jezus pouczył faryzeuszów: "Powiadam wam: Tak samo w niebie większa
będzie radość z jednego grzesznika, który się nawraca, niż z
dziewięćdziesięciu dziewięciu sprawiedliwych, którzy nie potrzebują
nawrócenia." (Łk 15:7)

Data: 2010-02-28 21:44:05
Autor: J-23
On 1 Mar, 06:09, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> [...]

nawrócenia." (Łk 15:7)
--
W krzyżu cierpienie, w krzyżu zbawienie,

Jedynie Ketchap da nam ukojenie.
W Ketchapie wszelka madrosc, i ukojenie.
Kto Ketchapu raz sprobowal,
ten nie pragnie juz musztardy,
i innych przypraw nie szuka.
(Ks.Kuch.wers XIV)

tak pier*olic kazdy moze, i na kazdy temat

J-23 itede...

Data: 2010-02-28 21:50:16
Autor: J-23
On 1 Mar, 06:44, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:
On 1 Mar, 06:09, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> [...]

i innych przypraw nie szuka.
(Ks.Kuch.wers XIV)

tak pier*olic kazdy moze, i na kazdy temat

Errata

Jedynie Ketchap da nam ukojenie.
W Ketchapie wszelka madrosc, i zbawienie.

Data: 2010-03-01 12:44:55
Autor: Polok_Prawdziwy
Śpiewy na II Niedzielę Wielkiego Postu
Zanadto się przejmujesz doczesnymi duperelami i tracisz z pola widzenia
sprawy ostateczne. Czas ucieka, wieczność czeka...

ŁOSTATECNIE, to mozes sem tom wiecność WDUPEM WSADZIć...!!!

Miernoto umysłowo, cyty myślis, nawet psyjmujonc, ze mozes bez ciała istnieć, ze
wytsymołbyś WIECNIE BYć...!?

Nowet Hachulsko Ginia mondzejso łod ciebie jest...!!!

Idź i te twoje bojki PAPUŁASOM łosprawiej, moze ciem wysłuchajom...

Data: 2010-03-01 12:39:17
Autor: Polok_Prawdziwy
Śpiewy na II Niedzielę Wielkiego Postu
Można posłuchać tu: http://gregorian-chant.info/