"¦pij Misiu, lulaj"

Data: 2012-04-27 17:54:07
Autor: pluton
"¦pij Misiu, lulaj"
Facet zasluzyl na emeryturke.

Oby inni agencji mieli chociaz polowe tych zaslug co Agent Tomek.

Nullification

Data: 2012-04-27 18:03:49
Autor: Bogdan Idzikowski
"¦pij Misiu, lulaj"

U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jnefkj$igm$1inews.gazeta.pl...
Facet zasluzyl na emeryturke.

Oby inni agencji mieli chociaz polowe tych zaslug co Agent Tomek.

A czym to takim zas³u¿y³ siê agent Tomek? Nie znam jego sukcesów. Natomiast czêste wpadki by³y ci±gle notowane.

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-04-27 13:59:32
Autor: Antenka
"¦pij Misiu, lulaj"
On 27 Kwi, 18:03, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> napisa³ w

A czym to takim zas³u¿y³ siê agent Tomek? Nie znam jego sukcesów. Natomiast
 czêste wpadki by³y ci±gle notowane.<

No jak to czym? Rozkocha³ w sobie POlszepiczkê...

"A na imiê mia³a w³a¶nie Beata, piêkne imiê muszê przyznaæ, ¿e a¿
co¶!  Zabiera³em j± co tydzieñ na regaty i æwierka³em jej do ucha
Cieleb±k!"

:-o))

Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj±
 karierê polityczn±".<

I ja wola³abym, ¿eby¶ siê nie urodzi³, kominiarzu. Ile wstydu
zaoszczêdzi³by¶ tym Polsce...

Antenka

Data: 2012-04-28 06:30:36
Autor: stevep
"¦pij Misiu, lulaj"
Dnia 27-04-2012 o 22:59:32 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³(a):

[...]

A ja cieszê siê, ¿e siê urodzi³a¶ bo sk±d wzieliby¶my przyklad tak  modelowej idiotki?
--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-04-27 21:26:59
Autor: pluton
"¦pij Misiu, lulaj"
> [...]
>
> Oby inni agencji mieli chociaz polowe tych zaslug co Agent Tomek.

A czym to takim zas³u¿y³ siê agent Tomek? Nie znam jego sukcesów.

Kiedys, wiele, wiele lat temu  szedlem sobie na spacer .
Byl piekmy majowy, cieply wieczor, swiecily gwiazdy...

I nagle cos wyskoczylo z krzakow i kopnelo mnie w dupe.

Dzisiaj, po wielu latach rozmyslan na ten temat
wiem juz, ze to byla ironia, ale wtedy jej nie poznalem.

Nullification

"¦pij Misiu, lulaj"