Spinka do 9-rzędowego Shimano

Data: 2010-05-03 09:59:29
Autor: Łukaszm Meyer
Spinka do 9-rzędowego Shimano
On 3 Maj, 18:42, "Maciek" <hophop...@op.pl> wrote:
Czy istniej± spinki do 9-rzędowego Shimano?
Mam napęd SLX'a - jeĽdziłem na Shimanowskim łańcuchu ale rozkuwanie łańcucha by
go dobrze wyczy¶cić mija się dla mnie z celem. Jeżdżę często w trudnych
warunkach, więc prawie po każdej weekendowej wycieczce łańcuch prosi się o k±piel
(oczywi¶cie nie w wodzie ;) ). Kupiłem sobie łańcuch SRAMa by nie mieć problemów
ale od kiedy go używam napęd nie działa zbyt płynnie.
Widzę spinki Shimano do 8-rzędowych napędów a do 9tki nie. Spinka ze SRAMa chyba
nie podejdzie, nie ? :)

--

Maciek

Wszystkie spinki SRAM i KMC do 9-rzędowego łańcucha będ± pasowały do
Twojego Shimano.
Nie polecam tych spinek Shimano, ciężko się je zapina a potem jeszcze
je rozpi±ć i nie rozwalić to normalnie cud jest.

Data: 2010-05-03 19:16:15
Autor: raviz
[...]

Zlota SRAMa dziala bez zarzutu

Data: 2010-05-03 18:18:44
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Mon, 03 May 2010 19:16:15 +0200, raviz napisał(a):

Zlota SRAMa dziala bez zarzutu

Czyli problem jest ogólnie z 8 rzędowymi łańcuchami? Kiedyś bez problemu spinka SRAM pasowała do łańcucha Shimano ale teraz już nie.
Fakt że w góralu mam napęd 8 rzędowy, w szosie natomiast 9-cio.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-05-03 11:55:30
Autor: Rowerex
Spinka do 9-rzędowego Shimano
On 3 Maj, 19:18, piecia aka dracorp <x...@onet.pl> wrote:

Kiedy¶ bez problemu
spinka SRAM pasowała do łańcucha Shimano ale teraz już nie.

Przestała pasować bo wzrosła cena? W ubiegłym roku kupowałem spinki
srama i poza cen± nie zauważyłem różnic konstrukcyjnych w stosunku do
poprzednich lat. Używałem spinek z łańcuchami 9-rz. shimano oraz z
9rz. campagnolo i nie zauważyłem żadnych problemów.

No, może raz na parę lat zdarzy się rozpięcie podczas jazdy, ale
trzeba mieć wyj±tkowego pecha i trafić na moment gdy łańcuch zatnie
się na przedniej tarczy w miejscu gdzie jest spinka.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-05-03 20:38:27
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Mon, 03 May 2010 11:55:30 -0700, Rowerex napisał(a):

Przestała pasować bo wzrosła cena? W ubiegłym roku kupowałem spinki
srama i poza ceną nie zauważyłem różnic konstrukcyjnych w stosunku do
poprzednich lat. Używałem spinek z łańcuchami 9-rz. shimano oraz z 9rz.
campagnolo i nie zauważyłem żadnych problemów.

Tzn. chodzi mi o łańcuchy Shimano 8rz, bynajmniej te co u mnie sprzedają. Spinki sramowskie nie pasuja do nich. Spinki się nie zmieniły to fakt ale łańcuchy Sh. tak. Ale to juz OT bo bardziej dotyczy 8rzędowych.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-05-04 10:29:49
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 03.05.2010 22:38 użytkownik piecia aka dracorp napisał :
[...]

Tzn. chodzi mi o łańcuchy Shimano 8rz, bynajmniej te co u mnie sprzedaj±. Spinki sramowskie nie pasuja do nich. Spinki się nie zmieniły to fakt ale łańcuchy Sh. tak. Ale to juz OT bo bardziej dotyczy 8rzędowych.

To kupuj te łańcuchy co u Ciebie sprzedaj±, skoro do innych nie pasuj±.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-05-04 22:59:27
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Spinka do 9-rzędowego Shimano [ot] (was: Spinka do 9-rzędowego Shimano)
piecia aka dracorp bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skre¶lić):
bynajmniej te co u mnie sprzedaj±

Bynajmniej nie sprzedaj±.
Przynajmniej sprzedaj±!

--
Pozdrowienia,                            | Próżno¶ repliki się spodziewał
Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci±         | bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-05-04 00:58:43
Autor: Wojtek Paszkowski
"piecia aka dracorp" <xxx@onet.pl> wrote in message news:hrn424$k6d$2news.onet.pl...

Czyli problem jest ogólnie z 8 rzędowymi łańcuchami? Kiedyś bez problemu
spinka SRAM pasowała do łańcucha Shimano ale teraz już nie.

jedna ze spinek KMC powinna pasować do łańcuchów HG. W/g Bikestacji to spinka do łańcuchów _7_ rzędowych. W sprzedaży jest też spinka KMC do łańcuchów 8-rzędowych i podobno działa podobnie do Srama/Connexa - czyli z HG nie działa (bez użycia metod siłowych).

pozdr

Data: 2010-05-04 22:58:33
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Spinka do 9-rzędowego Shimano
raviz bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶lić):

[...]

Póki się nie wyrobi± swożnie. Com się nakl±ł przy ostatnim rozpinaniu to
moje. I czuję, że teraz czeka mnie to ponownie :/

Data: 2010-05-05 00:22:06
Autor: MichałG
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
[...]

kombinierki i scisn±ć 'po przekatnej'. Zawsze zadziała.
Michał

Spinka do 9-rzędowego Shimano