Spinka do 9-rzędowego Shimano

Data: 2010-05-04 10:52:52
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Spinka do 9-rzędowego Shimano
Dnia 03.05.2010 18:42 użytkownik Maciek napisał :
Czy istnieją spinki do 9-rzędowego Shimano? Mam napęd SLX'a - jeździłem na Shimanowskim łańcuchu ale rozkuwanie łańcucha by go dobrze wyczyścić mija się dla mnie z celem. Jeżdżę często w trudnych warunkach, więc prawie po każdej weekendowej wycieczce łańcuch prosi się o kąpiel (oczywiście nie w wodzie ;) ). Kupiłem sobie łańcuch SRAMa by nie mieć problemów ale od kiedy go używam napęd nie działa zbyt płynnie. Widzę spinki Shimano do 8-rzędowych napędów a do 9tki nie. Spinka ze SRAMa chyba nie podejdzie, nie ? :)

Osobiście przetestowałem kombinacje:
- łańcuch Campagnolo C9 (9b) ze złotą spinką Sram;
- łańcuch Connex 804 (8b) ze spinką Connex;
- łańcuch Shimano jakiś (8b) ze spinką Connex.
Działają dobrze. Oprócz tego mam teraz jeszcze spinkę Srama srebrną na
8b i mam zamiar przetestować ją z łańcuchem Shimano. Mam też spinkę Sram
na 10b, ale nie używałem jej i raczej nie polecam, bo ona nadaje się
jako awaryjna, jest jednorazowa i przypuszczam, że jej rozpięcie to wyczyn.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Spinka do 9-rzędowego Shimano