Spinka do łańcucha HG91 (SHimano)

Data: 2016-07-20 00:06:44
Autor: Wojtek Paszkowski
Spinka do łańcucha HG91 (SHimano)

"DeK" <wwwwwww@wwwwww.pl> wrote in message news:nmg08l$umv$1usenet.news.interia.pl...
Może ktoś polecić dobra spinkę do łańcucha Shimano HG91? Mam jakąś
SRAMowską i niestety haczy mi od czasu do czasu przy normalnej jeździe
na prostej. Potwornie mnie to drażni, nie da się tak jeździć.

moim skromnym zdaniem, spinki Srama i Connexa są za wąskie do łańcuchów HG, pasują za to spinki KMC na szerokośc 7.3mm (są jeszcze takie na 7.1mm). Obecnie są dość łatwo dostępne, kosztują grosze, więc można spróbować.

Wiem, że są tacy, którym ta kombinacja działa, z piłowaniem łańcucha albo i nie, no ale nic nie poradzę na to, że u mnie nie gra (i suwmiarka mówi, że nie powinno idealnie grać). A nie jestem purystą sprzętowym wyznającym kult kompatybilności grupowej, u mnie w rowerze manetka 10-rzędowa działa z 9rz przerzutką i kasetą 8rz :)

Druga sprawa, czy można jeszcze dostać gdzieś łańcuch HG91? Tak czy siak
planuję zmianę korby jednak w drugim rowerze nei zamierzam korby
wymieniać a mam tam również łańcuch Shimanowski HG91.

Chyba tylko HG70 pozostał, trzeba brać, póki jest...Stosunek cena/wytrzymałośćpowinien być porównywalny.
Choć skoro jest mały renesans kaset i przerzutek małorzędowych do ekstremalnych odmian kolarstwa, to może i wrócą lepsze łańcuchy na 8rz?

pozdr

Spinka do łańcucha HG91 (SHimano)