Spinka + łańcuch 8s = kaszana

Data: 2011-01-26 16:12:02
Autor: piecia aka dracorp
Spinka + łańcuch 8s = kaszana
Dnia Wed, 26 Jan 2011 14:52:33 +0100, Marcin J. napisał(a):

Dokładniej spinka SRAMa srebrna i łańcuch HG50, oba 8s. Albo łańcuch za
szeroki albo spinka za wąska. Sklep twierdzi, ze ten typ tak ma i można
sobie podszlifować. Jakieś inne pomysły lub spinki?

Tak, mam tak samo. Tylko nie pamiętam dokładnie jaki łańcuch. Szlifowanie nie jest dobrym pomysłem bo jak ci w drodze pójdzie coś nie tak to jesteś uziemiony. Nie zapniesz łańcucha zapasową spinką np.
Ja wymieniłem na inny łańcuch, coby spinka bez problemu pasowała.

--
piecia aka dracorp

Spinka + łańcuch 8s = kaszana