Spinka + łańcuch 8s = kaszana

Data: 2011-01-27 03:56:00
Autor: mihau
Spinka + łańcuch 8s = kaszana
On Jan 26, 2:52 pm, "Marcin J." <xc-ri...@wp.pl> wrote:

Jakieś inne pomysły lub spinki?

Wpieprzyć w cholerę i kupić zapasowe sworznie. Jeszcze mi się nie
udało rozpiąć spinki bez jej zniszczenia. Sworznie wychodzą taniej :)

--
mihau

Data: 2011-01-27 13:17:33
Autor: Marcin J.
Spinka + łańcuch 8s = kaszana
Użytkownik "mihau" <michal.salaban@gmail.com> napisał w wiadomości news:9f695836-b03a-49fd-b71e-87148c59034da8g2000pri.googlegroups.com...
[...]

Nie w przypadku Shimano
http://tinyurl.com/5u7w3w3

--
Pozdrowionka
marcin

Data: 2011-01-28 10:09:24
Autor: mihau
Spinka + łańcuch 8s = kaszana
On Jan 27, 1:17 pm, "Marcin J." <xc-ri...@wp.pl> wrote:

>Wpieprzyć w cholerę i kupić zapasowe sworznie. Jeszcze mi się nie
> udało rozpiąć spinki bez jej zniszczenia. Sworznie wychodzą taniej :)

Nie w przypadku Shimanohttp://tinyurl.com/5u7w3w3

A spinka po ile chodzi? Bo SRAM za 6zł, więc nadal sworznie wychodzą o
złotówkę taniej ;)

--
mihau

Spinka + łańcuch 8s = kaszana