Spinka + łańcuch 8s = kaszana

Data: 2011-01-27 13:22:26
Autor: Marcin J.
Spinka + łańcuch 8s = kaszana
Dzięki za pomysły. Ostatecznie zastosowałem metodę QRT poprzedzoną szlifowaaniem spinki i jednego końca łańcucha. Efekt: spięło się łatwo ale jeden zawias (prawdopodobnie ten niedoszlifowany) chodzi dość ciężko. Test rozpinania nie wcześniej niż za 500 km.

--
Pozdrowionka
marcin

Data: 2011-01-28 12:25:26
Autor: Wojtek
Spinka + łańcuch 8s = kaszana
[...]

Masz wyjątkowy sentyment do akurat takiej a nie innej konfiguracji czy kupiłeś mając nadzieję, że zagra a nie bardzo chciało?? Całkiem niezła burza mózgów się wywiązała, co by tu zrobić, żeby jednak spiąć... Tak tylko z czystej ciekawości pytam.
Żeby nie mielić na pusto dodam, że tak jak któryś z przedmówców po prostu używam Srama do Srama czyli spinka do PC 830 albo 850. Mam trochę dziwną konfigurację wynikającą z kolejnych upgradów czyli przerzuty Shimano T/XT, P/LX korba FSA Alpha Drive 44/32/22 kaseta i łańcuch SRAM 8/11-32 - współdziałanie bez zarzutów.
Pozdrówka.

Data: 2011-01-28 14:47:16
Autor: Marcin J.
Spinka + łańcuch 8s = kaszana
Użytkownik "Wojtek" <kazek58WYTNIJTO@onet.pl> napisał w wiadomości news:2679.00000182.4d42a7a6newsgate.onet.pl...

Masz wyjątkowy sentyment do akurat takiej a nie innej konfiguracji czy kupiłeś
mając nadzieję, że zagra a nie bardzo chciało??

Odpowiedź b). Do tej pory stosowałem spinki (SRAM i Wippermann) z łańcuchami 9s bez problemu, a sprzedawca nie poinformował o braku kompatybilności.

--
Pozdrowionka
marcin

Spinka + łańcuch 8s = kaszana