¦pioch

Data: 2019-03-18 12:35:01
Autor: przemek.jedrzejczak
¦pioch
https://www.tvn24.pl/wiezienie-dla-kobiety-ktora-przejechala-po-lezacym-na-ulicy,915446,s.html

Chyba dosta³a za ca³okszta³t tzn alko i leki, ucieczkê i jeszcze zeznania tego w audi ¿e ja ostrzega³. Jak by³oby bez tych okoliczno¶ci ? Zawiasy ?

Data: 2019-03-18 22:35:26
Autor: J.F.
¦pioch
Dnia Mon, 18 Mar 2019 12:35:01 -0700 (PDT),
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisa³(a):

https://www.tvn24.pl/wiezienie-dla-kobiety-ktora-przejechala-po-lezacym-na-ulicy,915446,s.html
Chyba dosta³a za ca³okszta³t tzn alko i leki, ucieczkê i

Za alkohol.
jeszcze zeznania tego w audi ¿e ja ostrzega³.

Kiepska papuga - moze i chcial ostrzec, ale oslepil :-)

Jak by³oby bez tych okoliczno¶ci ? Zawiasy ?

Albo nic.
Wszak ulica nie jest od spania, a sprawca-ofiara byl pijany :-)

J.

¦pioch