Spis Powszechny 2011

Data: 2011-04-03 22:57:15
Autor: Hoop
Spis Powszechny 2011
Jakby ktos chcial poznac pytania przed odwiedzinami
spisownikow mozna odpalic wersje demo. Jak komus
pasuje spisac sie przez internet to tez mozna i mamy spokoj.

W ramach informacji, moze sie przyda komus

http://form.spis.gov.pl/

Data: 2011-04-03 21:12:12
Autor: MH
Spis Powszechny 2011
Hoop <ho@wtkm.pl> napisał(a):
[...]

================

Eee tam przez internet. Niech se sami do mnie przyjdą. Będą jaja !!
Idę o zakład , że nie znają Art 6. pkt.3 , albo zostali poinstruowani , że na
te pytania muszę odpowiadać. Konstytucji też zapewne nie znają...

Czekam na spisowców... MH

Data: 2011-04-03 23:13:04
Autor: boukun
Spis Powszechny 2011

Użytkownik "Hoop" <ho@wtkm.pl> napisał w wiadomości news:4d98df17$0$2499$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przecież tam można za żonę i za kogokolwiek wypełnić, kogo pesel się zna...

boukun

Data: 2011-04-03 21:19:50
Autor: MH
Spis Powszechny 2011

> [...]
>
> http://form.spis.gov.pl/

Przecież tam można za żonę i za kogokolwiek wypełnić, kogo pesel się zna...

=============

O qrva , faktycznie !!  Chyba teściowej wywalę spóźniony primaaprilisowy !!

MH

Data: 2011-04-04 09:13:34
Autor: sofu
Spis Powszechny 2011

Użytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:inao9m$47p$1inews.gazeta.pl...

> [...]

=============

O qrva , faktycznie !!  Chyba teściowej wywalę spóźniony primaaprilisowy !!

Ciekawe czy ktoś jeszcze wierzy, że te dane mają anonimowy charakter?

sofu

Data: 2011-04-04 14:31:15
Autor: jadrys
Spis Powszechny 2011
W dniu 2011-04-04 09:13, sofu pisze:

--
Ciekawe czy ktoś jeszcze wierzy, że te dane mają anonimowy charakter?

sofu

SzczegĂłlnie na wsi, gdy ankieter jest miejscowy.

Spis Powszechny 2011