Spis dokonań PO cd.

Data: 2011-06-17 06:10:03
Autor: lupa-honda
Spis dokonań PO cd.

> =================

400 afer PO (http://www.blogpress.pl/node/7055)
MarkD, sob., 01/01/2011 - 11:27
 Drodzy czytelnicy. Ten post nie ma jednej, blogowej strony. Po wielu komentarzach (z których kilka usunąłem za wulgaryzmy) muszę poprosić o klikanie w rozjaśnione napisy typu "TU", "Tutaj" itp. Tam znajdziecie państwo podstawę na podstawie której czytany problem pojawił się wśród Afer PO. Bardzo proszę, przeczytajcie podstawę umieszczenia punktu na poniższej liście.
Zacznę od wstrząsającego początku.
0. Czyli od manipulacji wyborami 2007. »Tu. Dalej kolejność przypadkowa.

0.01
Fałszerstwo 2010 »Tu Kandydatka PiS, która według protokołu nie zdobyła ani jednego głosu, po interwencji sądu ma ich już 19
1.
Graś - cieć u Niemca, firma nie istnieje od 20 lat, umowy nie pokazuje. Podejrzewany wcześniej o kontakty z oficerami rozwiązanej WSI, za co sam złożył rezygnacje z funkcji sekretarza stanu. »Tu Żeby się śpieszyli to nie widać »Tu, a miało być szybko i sprawnie (obietnica Tuska) »Tu

2.
Likwidacja stoczni polskich – podczas gdy Niemcy dofinansowują swoje upadające»Tu
3.
Likwidacja mediów publicznych »Tu
4.

4.01
Skutki polityki obronnej PO - wywiad z gen.Skrzypczakiem, »Tu

4.02
Dymisje generałów. Ludzie z honorem nie będą firmować WP w likwidacji »Tu

4.03
Grom się sypie »Tu

4.04
Kolejna dymisja. Tym razem sprzeciw wobec oszczędzaniu na armii. Brakuje na szkolenia »Tu

4.05
Polska bez marynarki wojennej. »Tu
5.
Likwidacja 3 tys. etatów (!) w polskiej policji »Tu
6.
Likwidacja 100 placówek sądowych »Tu
7.
Afera sprzedaży  szpitala im.Babińskiego w Krakowie wpisanego do rejestru zabytków »Tu

7.01 Też o szpitalu Babińskiego, tym razem Wrocław i lody na działce »Tu

7.02
A tak PO wałkuje uzdrowiska. Konstancin »Tu

7.03
Uzdrowiska zmieniamy w SPA - nie dla biedniejszych. »Tu
8.
Powoływanie na ambasadorów aparatczyków PRL, a może gorzej bo absolwentów Moskiewskiego Państwowego Instytutu Stosunków Międzynarodowych »Tu
9.
Senator Platformy Obywatelskiej Tomasz Misiak przewodnicząc komisji gospodarki narodowej, która pracowała nad specustawą stoczniową, zgłaszał do niej poprawki. Później - jak napisała "Gazeta Wyborcza" - firma Work Service, której Misiak jest współwłaścicielem, dostała bez przetargu zlecenie przy jej realizacji. »Tu

9.01.
Senator Tomasz Misiak, który w zeszłym roku z hukiem rozstał się z Platformą wraca do PO? »Tu
10.
NIK – Kopacz wydała 300 mln na nieprawidłowe dofinansowanie szpitali »Tu

--

Spis dokonań PO cd.