Spis gier na PS3 do pobrania z PSS

Data: 2009-10-23 06:50:03
Autor: Katanka
Spis gier na PS3 do pobrania z PSS
Plik .xls z aktualizacją z dnia 22.10.2009 jest gotowy. Zrobiłem też dopisek gdzie dema tych gier można pobrać. Jest to plik tylko dotyczący gier na PS3. Pliki z grami na PSP i PSOne analogiczne się robią i będą niebawem do pobrania na forum Polygamii.

http://www.katanka.vel.pl/polygamia/ps3_psn.xls

Ps. Dajcie znać, czy się dobrze pobiera, otwiera i czy będzie przydatne.

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
katanka24@interia.pl | PSN: Katanka_PL

Data: 2009-10-23 07:49:21
Autor: froggers

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:hbrcls$jid$1inews.gazeta.pl...
[...]

Działa, bardzo dobra robota!
pozdr

Data: 2009-10-23 12:26:38
Autor: Piotr KUCHARSKI
Katanka <katanka24@interia.pl> wrote:
http://www.katanka.vel.pl/polygamia/ps3_psn.xls
Ps. Dajcie znać, czy się dobrze pobiera, otwiera i czy będzie przydatne.

Byłoby przydatniejsze, gdyby było w postaci tabelki na stronie,
a XLS (CSV w zasadzie) do ściągnięcia dodatkowo. :)

p.

Data: 2009-10-23 20:41:50
Autor: Katanka
Spis gier na PS3 do pobrania z PSS
No, dość na dzisiaj :) Nie mam więcej siły, lecę sobie pograć. Skończyłem właśnie aktualny plik dotyczący gier na PSP, które można pobrać z PlayStation Store PL i USA. Są ceny, są też informacje czy jest demo i czy są jakieś DLC. Pewnie jutro zrobię ostatni plik dotyczący gier z PSOne, a później już tylko co piątek malutka aktualizacja. Jak mnie natchnie to umieszczę to w formie html na stronie. Teraz musi tak Wam wystarczyć. Miłego oglądania!

http://www.katanka.vel.pl/polygamia/psp_psn.xls

Data: 2009-10-24 04:33:50
Autor: Dentarg
On Oct 23, 8:41 pm, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:
http://www.katanka.vel.pl/polygamia/psp_psn.xls

Pytanie dodatkowe.
Czy plik dotyczący PSP ma w ogóle jakieś zastosowanie dla posiadacza
nieprzerobionej PSP?
Bo jak zainstalowałem demka z USA to mi wszystkie gry kupione na
koncie PL przestały działać.
Da się to jakoś leganie obejść? Bo ceny w USA są często lepsze i część
rzeczy jest dostępna tylko tam.

pzdr,
Dentarg

Data: 2009-10-25 12:37:06
Autor: Katanka
Spis gier na PS3 do pobrania z PSS
No i ostatni pliczek z grami z PlayStation Store PL i USA. Tym razem plik z grami (klasykami) z PSX, które można odpalać zarówno na PS3 jak i na PSP. Tytuł i ceny w poszczególnych sklepikach. Czerwony kolor podkreśla ostatnią aktualizację. Co piatek będę wprowadzał zmiany. Bawcie się dobrze, liczę, że się przyda :) Ja teraz zakupiłem Finala Tacticsa oraz Wild Arms 2 na PSP.

http://www.katanka.vel.pl/polygamia/psx_psn.xls