Spis z natury a częściowo zużyte materiały?

Data: 2010-01-01 07:15:18
Autor: mycha
Spis z natury a częściowo zużyte materiały?
Witam,

Mam dylemat ze spisem... w spisie początkowym wpisałam 1 ryzę papieru
samoprzylepnego ( drukuje z niej naklejki, które przylepiam na mój
produkt ), kartki uległy zużyciu i jak teraz mam wpisać to do spisu..
bo chyba nikt nie będzie wymagał, abym liczyła kartki ;) Czy wpisuję 1
ryza... a jakoś szacuję jej wartość ? Podobny problem mam z farbami,
kupuję duże słoiki i przelewam do mniejszych, i jest to część składowa
sprzedawanego przeze mnie zestawu. I tu ta sama kwestia.. farby są w
różnym stopniu zużyte ....Czy może w spisie zamieszczam tylko
materiały nowe/nieotwarte ?

Data: 2010-01-01 16:20:15
Autor: Tomek
Dnia 01-01-2010 o 16:15:18 mycha <samanta999@o2.pl> napisał(a):

[...]

My nie, ale minister..

[...]

To jest problem standardowy, IMHO po prostu nie daj się zwariować  odliczaniem co do ml,
bo bez miarki z homologacją i tak nie uzyskasz prawidłowych wyników.

--
Tomek

Data: 2010-01-01 09:30:41
Autor: info
On 1 Sty, 16:20, Tomek <tomekz...@op.pl> wrote:
Dnia 01-01-2010 o 16:15:18 mycha <samanta...@o2.pl> napisał(a):

> [...]

odliczaniem co do ml,
bo bez miarki z homologacją i tak nie uzyskasz prawidłowych wyników..

Dzięki

Data: 2010-01-02 12:16:19
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 1 Jan 2010, mycha wrote:

[...]

  Zacytuję zapodany tu kiedyś opis doświadczeń Maddy (z okazji zajęcia
ma kontroli na pęczki): "napoczętej paczki papieru kontrolerzy się
nie czepiają". Patrz niżej :)

[...]

IMVHO krytyczna jest "istotność" - jaką wartość przedstawia to napoczęte
opakowanie.

pzdr, Gotfryd

Spis z natury a częściowo zużyte materiały?