[Banasiowo] Spisek lekarzy kremlowskich, jest pierwszy winny.

Data: 2019-12-09 04:32:43
Autor: Bruno Brunowski
[Banasiowo] Spisek lekarzy kremlowskich, jest pierwszy winny.
"Prezes PiS jest załamany. Szuka winnych, a przede wszystkim osoby która podsunęła mu Banasia. Bo w tyle głowy pojawia mu się spiskowa teoria, że wytypowanie Banasia na szefa NIK było elementem sabotażu w partii - mówi informator "Wprost".

Tygodnik dodaje, że PiS ma również problem z relacjonowaniem zamieszania wokół prezesa NIK. PiS straciło bowiem jednego z głównych wizerunkowych doradców.

Dotychczasowa narracja PiS upadła, bo po ostatnich wyborach Jarosław Kaczyński pozbył się ze swojego grona doradców Waldemara Parucha. Wszystko przez analizy, w których Paruch przekonywał Kaczyńskiego, że PiS w wyborach zdobędzie Senat, ale i większość konstytucyjną - tłumaczy rozmówca "Wprost".

Według innego, Paruch na wstępie nowej kadencji powiedział w wywiadzie w TVP, że Prawo i Sprawiedliwość będzie przekonywać senatora opozycji do przejścia teką ministra sportu. Zresztą podrzucał od dawna mediom, że po wyborach sam zostanie ministrem konstytucyjnym. Kaczyński tego nie wytrzymał - podkreśla informator tygodnika."
https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/614999,kaczynski-banas-nik-pis-spisek-polityka.html

BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! zaczyna popadać w paranoję. Trwaj Marianie! Trwaj!

--
Bruno

Data: 2019-12-09 04:45:24
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Kaczyński nie zna się na ludziach - już nie raz wcisnęli mu śpiocha, więc w takich sytuacjach wpada w panikę.   Ale Banaś nie jest śpiochem, bo za dużo szkód zdążył złodziejom wyrządzić.

JB

Data: 2019-12-09 05:43:44
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 9 grudnia 2019 13:45:26 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

No tak, bo przecież Wielki Strateg nie może się mylić, a w szczególności nie może się mylić w przypadku wyboru doradców, którzy z wyborów na wybory są co raz głupsi.

Jak nie "mocne tabletki", to "spisek doradców", albo i jedno i drugie.

A prawda jest prosta: były kwity na Banasia i dlatego z punktu widzenia B!N.S! Banaś był bezpiecznym kandydatem. Ale kwity się przedwcześnie upubliczniły i wpływ na Banasia się skończył. Do tego doszło jeszcze parę panicznych ruchów (rzecznik partii mówiąca publicznie o ultimatum, odesłanie rezygnacji przez Witek, zwolnienie syna), co spowodowało wk... u Banasia i się wszystko posypało jak domek z kart.

Na dokładkę pogubił się elektorat, nie ogarniający ostatnich ruchów z Banasiem, który wciągu tygodnia z krystalicznego kryształa stał się wrogiem publicznym nr 1. Jak by tego było mało, to jeszcze doszło siłowe wpychanie do TK Piotrowicza.

To już zbyt wiele i B!N.S! udał się do szpitala i znów bierze silne leki. Ale jak wyjdzie, jak zobaczy co się dzieje, jak zacznie prać bojarów po pyskach... Ot i cała strategia "genialnego stratega".

--
Bruno

Data: 2019-12-09 06:24:43
Autor: Jacek Bialy
[Banasiowo] Spisek lekarzy kremlowskich, jest pierwszy winny.
   -- - A prawda jest prosta: były kwity na Banasia (...)

Jakie kwity?  Moim skromnym zdaniem na Banasia nie ma nic.  Przez Banasia wielu tłustych misiów w Polsce zbankrutowało, więc gdyby były na niego jakieś kwity, już dawno ktoś ktoś by je wykorzystał..     No ale skoro ten jałowy temat tak bardzo was rajcuje, to już nie będę psuł zabawy.

JB

Data: 2019-12-09 07:04:41
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 9 grudnia 2019 15:24:45 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Były, były. Nieścisłości w oświadczeniach majątkowych. Wkurzeni brakiem podwyżek skarbowcy to wykryli i nagłośnili rok temu.
https://wiadomosci.wp.pl/wkurzeni-pracownicy-fiskusa-zrobili-kontrole-majatku-wiceministra-finansow-zadaja-wyjasnien-6317578478134913a

KAS utworzono w 2017 i jej szefem został Banaś od tej pory systematycznie spadła liczba kontroli celno-skarbowych i wielkość wykrytych uszczupleń: http://static.pb.pl/filtered/c8/260552,112590,w_1045.jpg

--
Bruno

--
Bruno

Data: 2019-12-09 09:04:49
Autor: Jacek Bialy
[Banasiowo] Spisek lekarzy kremlowskich, jest pierwszy winny.
   -- - Były, były. Nieścisłości w oświadczeniach majątkowych (...)

No właśnie!
I pewnie za te 'nieścisłości' Kaczyński trzymał Banasia w garści.. Pozwolę sobie zauważyć, że logika waszej narracji już dawno poszła się j...ć, ale nie przeszkadzajcie sobie towarzyszu Brunowski.

JB

Data: 2019-12-09 09:37:50
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 9 grudnia 2019 18:04:50 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Z co Banasia Kaczyński trzymał to wiedzą tylko oni dwaj. Faktem jest, że Banaś zerwał się ze smyczy. I teraz bruździ.

Jeśli chodzi natomiast o sukcesy w uszczelnianiu, to Mateusz skończył z propagandą sukcesu i mówi o ledwie kilkudziesięciu miliardach.
http://polityczek.pl/uncategorised/12140-naprawilismy-system-podatkowy-dziurawy-od-250-lat-morawiecki-w-lubelskim

--
Bruno

Data: 2019-12-09 10:00:14
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- --

Gdyby Kaczyński miał na niego haki, to właśnie teraz by je odpalił, gdy Banaś mu się postawił. A dymisji od niego zażądali z powodów czysto wizerunkowych - tak jak trędowatego odgania się od domu, choćby to bliski krewny był....

  -- - Faktem jest, że Banaś zerwał się ze smyczy. I teraz bruździ.

No właśnie!.. Trzymaj go Bruno na muszce i składaj raporty - może poza tymi burdelami coś jeszcze wyjdzie z jego przeszłości.

JB

Data: 2019-12-09 10:08:12
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 9 grudnia 2019 19:00:15 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Gdyby Kaczyński miał na niego haki, to właśnie teraz by je odpalił, gdy Banaś mu się postawił. A dymisji od niego zażądali z powodów czysto wizerunkowych - tak jak trędowatego odgania się od domu, choćby to bliski krewny był...

Sęk w tym, że media (nie tylko TVN) haki odpaliły i na Banasia nic więcej nie ma, a odwołać go nie ma jak. Tzn. jest, w sposób opisany w ustawie, ale Kaczyński cgce się pozbyć Banasia jak najszybciej, by nie bruździł w wyborach prezydenckich.

  -- - Faktem jest, że Banaś zerwał się ze smyczy. I teraz bruździ.

No właśnie!.. Trzymaj go Bruno na muszce i składaj raporty - może poza tymi burdelami coś jeszcze wyjdzie z jego przeszłości.

Wyszło już tyle, że więcej nie potrzeba. Nawet gdyby okazało się, że przysłowiową ciężarną zakonnicę na pasach rozjechał, to i tak bardziej go to nie pogrąży, a znów pojawią się pytania, czemu odpowiednie służby nic o tym nie wiedziały.
Każdy dzień Banasia na stanowisku, to dzień strat dla PiS.

--
Bruno

Data: 2019-12-09 10:43:33
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

A co w ogóle jest?

   -- - , a odwołać go nie ma jak. Tzn. jest, w sposób opisany w ustawie, ale Kaczyński cgce się pozbyć Banasia jak najszybciej, -- -- -- -- -- --

A to jest mój problem, czy twój?  Z punktu widzenia interesów państwa nie ma lepszego urzędnika od tego, którego wszyscy o coś podejrzewają, a media ciągle mu siedzą na ogonie - taki po prostu nic nie ukradnie. Szabrowników z PO wszyscy głaskali, to i kasa świeciła pustkami.

[...]

Gdyby coś wyszło, już miałby zarzuty od ziobratury i leci ze stołka... A tak, kaczka będzie męczyć się z senatem, żeby go uwalić, senat będzie stawał kaczce okoniem a Banaś pozostanie szefem NIK.  I mnie to bardzo cieszy, bo póki co, to właściwy człowiek na właściwym miejscu jest.

JB

Data: 2019-12-09 19:16:32
Autor: u2
[...]

skoro tak bardzo go atakujesz, to Peace powinien szefa NIK zostawić w spokoju, niech gnębi twoją pełmafię, widać że nadaje się na to stanowisko pomimo waszego żydoskiego jazgotu i kwików:)

Data: 2019-12-09 16:32:58
Autor: Runt
W dniu 2019-12-09 o 15:24, Jacek Bialy pisze:
[...]

Na Banasia kwitów nie ma ale Banas na sitwe kwity ma!
Od października ;-)))

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2019-12-09 15:15:37
Autor: 𝕊𝕪𝕝𝕧𝕚𝕠 𝔹𝕒𝕝𝕔𝕠 𝕟𝕖𝕥𝕥𝕚
Am 09.12.19 um 14:43 schrieb Bruno Brunowski:
[...]

Nie jestem na miejscu, wiec moze nie jestem na biezaco. Nie wiem wiec czy prezesunio juz wyszedl ze szpitala czy nie. Na moj nos, powinien jeszcze troche sie poleczyc, a moze poswiecic drugie kolano.
Jak wyjasni sie z Banasiem, lud zapomni o sprawie, wyplyna jakies nowe tasmy na kogos z opozycji, to wtedy moglby wyzdrowiec.

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
?????????????????????????????????????????????????????????????

Data: 2019-12-09 16:31:44
Autor: Runt
W dniu 2019-12-09 o 13:45, Jacek Bialy pisze:
[...]

Zerknij w życiorys Maryjana a dowiesz się kto z kim trzyma.

Data: 2019-12-09 16:29:39
Autor: Runt
W dniu 2019-12-09 o 13:32, Bruno Brunowski pisze:
"Prezes PiS jest załamany. Szuka winnych, a przede wszystkim osoby która podsunęła mu Banasia.

/.../

Maryjan jest przy korcie od wielu lat więc prezes musiał wiedzieć co to za ptaszek. Być może namieszał cos p[rzy "srebrnych wieżach" i musi "odejść!"

BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! zaczyna popadać w paranoję. Trwaj Marianie! Trwaj!

PiS ma niezły gorący kartofel ;-)))