Spisek żarówkowy

Data: 2012-01-07 10:47:00
Autor: M1SLQ
Spisek żarówkowy
http://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEU
(pewnie już nie nowy film, ale mnie akurat dzisiaj wpadł w oczy)

Polacy z tym dość skutecznie walczą, przynajmniej jeśli chodzi o komputery (reballing GPU, przelutowanie kondensatorów na płycie głównej, dosypywanie proszku i reset chipa w drukarce itp)

;)

Data: 2012-01-08 15:43:52
Autor: nom
Spisek żarówkowy

Użytkownik "M1SLQ" <m-b-i-e-r-w-i-a@minusyPRECZ.o2.pl> napisał w wiadomości news:4f081498$0$1224$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pierwszą drukarkę laserową HPLJ 1100 kupiłem w 2000 roku do pracy za 2050zł. Ani razu (nie licząc startera) nie widziała oryginalnego tonera HP. :-)
Pod koniec tamtego roku kupiłem Canona LBP6050dn (sieć + duplex) za 533zł z przesyłką i jak na razie też tylko na zamiennikach (95zł na 6500 stron).
Jeżeli chodzi o ekologię to najlepsza jest Kyocera z bębnem na 100 tyś. stron (cena obecnie to jakieś 500zł z dupleksem), dosypuje się tylko toner, nie trzeba nic poza tym wymieniać (można wsypywac w oryginalny pojemnik na toner).
Po 10 letnim doświadczeniu ze świetlówkami kompaktowymi powracam do żarówek (halogenowe z trzonkiem E27).
DVD padło mi po 6 latach (laser) i tak dobry wynik. :-)
Drugi telefon komórkowy jaki miałem Sagema miał 8 lat (bateria oryginalna), działa do dziś, zabiła go smierć technologiczna (kupiłem telefon na 2 karty SIM). :-)

Spisek żarówkowy