Spiskowa teoria 2012

Data: 2009-05-14 07:07:03
Autor:
Spiskowa teoria 2012
Posen, Breslau, Danzing. Czy to przypadek, ze wlasnie te miasta zalapaly sie na kase zwiazana z 2012? ;o)

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-14 07:59:40
Autor: WW
Spiskowa teoria 2012
<he®sk> pisze:
Posen, Breslau, Danzing. Czy to przypadek, ze wlasnie te miasta zalapaly sie na kase zwiazana z 2012? ;o)

A Warschau ?

Pozdrawiam
  WW
"Ein Reich, ein Volk, ein EURuro"
"Kiedy Niemcy uznajÄ… siÄ™ za ofiary II Wojny Åšwiatowej,
  ich sÄ…siedzi powinni zacząć siÄ™ bać. "

p.s.
Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

Data: 2009-05-14 08:12:08
Autor: dexth
Spiskowa teoria 2012

U¿ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa³ w wiadomoœci news:gugci3$59j$1nemesis.news.neostrada.pl...
<he®sk> pisze:
Posen, Breslau, Danzing. Czy to przypadek, ze wlasnie te miasta zalapaly sie na kase zwiazana z 2012? ;o)

A Warschau ?
Ale nie zalapaly sie : Krakau und Königshütte (Koenigshutte)
i moze tu kryje sie spisek?
pozdr dexth

Data: 2009-05-14 17:36:31
Autor: [he®sk]
Spiskowa teoria 2012
On Thu, 14 May 2009 07:59:40 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

<he®sk> pisze:
> Posen, Breslau, Danzing. > Czy to przypadek, ze wlasnie te miasta > zalapaly sie na kase zwiazana z 2012? ;o)

A Warschau ?

 to nie rdzennie niemieckie tereny ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-14 18:27:32
Autor: raff
Spiskowa teoria 2012
<he®sk> pisze:
Posen, Breslau, Danzing. Czy to przypadek, ze wlasnie te miasta zalapaly sie na kase zwiazana z 2012? ;o)

A Warschau ?

 to nie rdzennie niemieckie tereny ;o)))

a Biełajstok, Heniu ?

R.

Data: 2009-05-14 19:09:23
Autor: [he®sk]
Spiskowa teoria 2012
On Thu, 14 May 2009 18:27:32 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

>  to nie rdzennie niemieckie tereny ;o)))
a Bie³ajstok, Heniu ?

 masz jakies imie tchorzu czy tylko potrafisz sie  chwalic cudzym ? mieszkasz w poniemieckim bunkrze
 wiec siedz cicho bo helmut cie pogoni ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-14 19:17:07
Autor: matador
Spiskowa teoria 2012
[he®sk] pisze:
  Delimiter "fachofcu" może byÅ› poprawiÅ‚, hÄ™?

matador.

Data: 2009-05-15 07:02:08
Autor: [he®sk]
Spiskowa teoria 2012
On Thu, 14 May 2009 19:17:07 +0200, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

  Delimiter "fachofcu" mo¿e by¶ poprawi³, hê?

 to sobie popraw...

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-14 19:30:37
Autor: raff
Spiskowa teoria 2012
[...]

Sprobuj wykombinowac z mojego nicka, przyglupie.

Ty intelektualisto typu "wylaczcie mi swiatlo a wlaczy mi sie myslenie".

R.

Data: 2009-05-15 07:02:08
Autor: [he®sk]
Spiskowa teoria 2012
On Thu, 14 May 2009 19:30:37 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

>  masz jakies imie tchorzu czy tylko potrafisz sie >  chwalic cudzym ? mieszkasz w poniemieckim bunkrze
>  wiec siedz cicho bo helmut cie pogoni ;o)))
Sprobuj wykombinowac z mojego nicka, przyglupie.

 sam jestes PRZYGLUP. takis odwazny? sadzisz, ze jak  jestes anonimowy to sobie mozesz pozwalac na tego typu  zachowania? nie takim jak ty robilem QQ, TCHORZU !

Ty intelektualisto typu "wylaczcie mi swiatlo a wlaczy mi sie myslenie".

 postaraj sie czytac ze zrozumieniem, TCHORZU !

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-15 08:43:13
Autor: WW
Spiskowa teoria 2012
[he®sk] pisze:

 to nie rdzennie niemieckie tereny ;o)))

Następnym razem będą.

Data: 2009-05-14 12:33:56
Autor: Bad Behaviour
Spiskowa teoria 2012
<he®sk> wrote:
Posen, Breslau, Danzing. Czy to przypadek, ze wlasnie te miasta

To nie przypadek. Po prostu te miasta wybrano.

Data: 2009-05-14 17:36:31
Autor: [he®sk]
Spiskowa teoria 2012
On Thu, 14 May 2009 12:33:56 +0200, Bad Behaviour
<bad@bevahiour.co.nz> wrote:

> Posen, Breslau, Danzing. > Czy to przypadek, ze wlasnie te miasta To nie przypadek. Po prostu te miasta wybrano.

 przypadek to zdarzenie ktorego nie rozumiemy...

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2