Spisywanie stanu licznika przez policjanta

Data: 2019-11-10 11:59:51
Autor: Budzik
Spisywanie stanu licznika przez policjanta
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

Policjanci mają teraz w sumie obowiązek spisywać stan licznika
podczas kontroli auta. I w związku z tym mam kilka pytań:
- Czy niedziałający licznik jest równoznaczny z niesprawnym autem i
Pan Władza będzie mógł "zabrać" dowód rejestracyjny? -Czy mogę sobie
w aucie wymienić licznik? -A jeśli wymienię to czy, kiedy i gdzie
mam obowiązek zgłosić taką modyfikację? -Co mi grozi jeśli Pan
Władza ustali ze mam taki sam stan licznika jak podczas poprzedniej
kontroli pół roku temu(w jakimś tam Fiacie licznik zatrzymuje się po
osiągnięciu 400tys km? -w Fiacie 125 jeśli mnie pamieć nie myli
licznik był 5 cyfrowy. I teraz na jednej kontroli może wyjść 98500km
a na kolejnej za rok 850km. Sfałszowany przebieg czy nie?

Skoro maja spisywac stan licznika a nie PRZEBIEG... to te 400kkm nie powinno być problemem.
BTW ducato conajmniej w 2012 roku ten problem poprawiło bo moje egzemplarze przeskoczyły 400kkm i jada dalej.

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Spisywanie stanu licznika przez policjanta