Splacony kredyt i dodatkowe koszta ?

Data: 2009-08-31 21:02:43
Autor: games
Splacony kredyt i dodatkowe koszta ?

tak sie sklada ze kupilem TB na raty w Kredyt Banku, kredyt splacony z odsetkami za zwloke poniewaz niektore miesiace mialy opoznienie. Niestety Okazuje sie ze panowie z KB chca wyrwac jeszcze 300zl niby za korespondencje przypominajaca o odsetkach i telefony.

Telefony byly 4 po 3-4 minuty a listow bylo fakt z 10 ale zwyklaki zadne tam polecone.    Troche sie wkurzylem bo temat juz przerabialem z karta kredytowa, kredyt splacony odsetki za zwloke tez a 300zl za kilka listow i 4 telefony to troche za duzo moim skromnym zdaniem.  Chce wysmazyc pismo z prosba o wystawienie FV na telefony wraz z bilingiem potwierdzajacym i podobnie na pisma z potwierdzeniem nadania.

Mam jakies szanse na pozytywne rozpatrzenie sprawy ?  Co prawo (lewo) w takiej sytuacji ?

Data: 2009-08-31 12:55:22
Autor: BK
On 31 Sie, 21:02, games <ga...@games.home.pl> wrote:
[...]

Prawo na to, ze bank nie wystawia faktury VAT. Dokumenty dotyczace
uslug bankowych sa uznawane za dokumenty rownowazne fakturze VAT.

Data: 2009-08-31 15:46:41
Autor: witek
games wrote:

Telefony byly 4 po 3-4 minuty a listow bylo fakt z 10 ale zwyklaki zadne tam polecone.

zapomniales jeszcze doliczyc pensji pani, która te telefony wykonała, kosztów zakupu komputerow drukarki, tonerów i papieru do drukowania upomnien,  czasu pracy osob, ktora odstała dwie godziny w kolejce na poczcie, zeby te listy wysłać. Koszty kopert, pakowania, wynajmu pomieszczen, oswietlenia, herbaty "sluzbowej" itp itd.

Mam jakies szanse na pozytywne rozpatrzenie sprawy ?

tylko wtedy kiedy obciążyli cie inaczej niż to było zapisane w regulaminie.

Data: 2009-08-31 21:35:11
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
games wrote:

[...]

A co jest napisane w umowie i tabeli opłat i prowizji?

M.

Data: 2009-08-31 21:50:31
Autor: Animka
games pisze:
[...]

Poszukaj gdzieś w necie. Teraz banki nie mają prawa obciążać za telefony i listy.
Chyba się nie mylę.

--
animka

Data: 2009-08-31 12:52:43
Autor: BK
On 31 Sie, 21:50, Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> wrote:
games pisze:

> [...]

> takiej sytuacji ?

Poszukaj gdzieś w necie. Teraz banki nie mają prawa obciążać za telefony i

Maja.

Data: 2009-08-31 23:00:33
Autor: SQLwysyn
Splacony kredyt i dodatkowe koszta ?
Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:h7guni$t5p$1node1.news.atman.pl...
games pisze:
Chyba się nie mylę.

Ty się blondi we wszystim mylisz, co piszesz.
Decyduje TOiP.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-09-01 08:49:06
Autor: Decter
Splacony kredyt i dodatkowe koszta ?

Telefony byly 4 po 3-4 minuty a listow bylo fakt z 10 ale zwyklaki zadne tam polecone.

300 zł - coś tanio ci policzyli za tak uporczywe olewanie swoich zobowiązań.
            Decter

Data: 2009-09-01 10:58:42
Autor: games
Decter pisze:
Telefony byly 4 po 3-4 minuty a listow bylo fakt z 10 ale zwyklaki zadne tam polecone.

300 zł - coś tanio ci policzyli za tak uporczywe olewanie swoich zobowiązań.
            Decter

Ok zgadam sie z tymi 4 telefonami i 2 listami zwyklymi ale oni chca za 20 listow i 10 telefonow.  Dltego zapytuje czy powinni porzedstawic dowod nadania listow i biling z rozmow telefonicznych.

Mam zastrzezenia do kosztow i dlatego chce zeby je udokumentowali.

Data: 2009-09-01 15:43:42
Autor: kris

Użytkownik "games" <games@games.home.pl> napisał w wiadomości news:4a9ce24a$1news.home.net.pl...
Decter pisze:
[...]

Nic nie muszą Tobie dokumentować. Poczytaj TOiP banku i sprawdz tam obowiazujące stawki za monity
Potwierdzenia wysłania listów mają w książce nadawczej. Telefony zapewne rónież mają zarchiwizowane.
Skoro piszesz ze dostałas 10 upomnienń pisemnych i kilka monitów telefonicznych to ciesz sie że tylko 300zł za to skasowali.
Widocznie należysz do tych co nie lubią regulowac terminowo swoich zobowiązań.
A za kilka miechów bedziesz płakac i skarżyc się na grupe że nie możesz w sklepie nic na raty kupic bo dostajesz odmowy.

Krzysiek

Splacony kredyt i dodatkowe koszta ?