Splacony kredyt i dodatkowe koszta ?

Data: 2009-08-31 21:50:31
Autor: Animka
Splacony kredyt i dodatkowe koszta ?
games pisze:
tak sie sklada ze kupilem TB na raty w Kredyt Banku, kredyt splacony z odsetkami za zwloke poniewaz niektore miesiace mialy opoznienie. Niestety Okazuje sie ze panowie z KB chca wyrwac jeszcze 300zl niby za korespondencje przypominajaca o odsetkach i telefony.

Telefony byly 4 po 3-4 minuty a listow bylo fakt z 10 ale zwyklaki zadne tam polecone.    Troche sie wkurzylem bo temat juz przerabialem z karta kredytowa, kredyt splacony odsetki za zwloke tez a 300zl za kilka listow i 4 telefony to troche za duzo moim skromnym zdaniem.  Chce wysmazyc pismo z prosba o wystawienie FV na telefony wraz z bilingiem potwierdzajacym i podobnie na pisma z potwierdzeniem nadania.

Mam jakies szanse na pozytywne rozpatrzenie sprawy ?  Co prawo (lewo) w takiej sytuacji ?

Poszukaj gdzieś w necie. Teraz banki nie mają prawa obciążać za telefony i listy.
Chyba się nie mylę.

--
animka

Data: 2009-08-31 12:52:43
Autor: BK
On 31 Sie, 21:50, Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> wrote:
games pisze:

> [...]

> takiej sytuacji ?

Poszukaj gdzieś w necie. Teraz banki nie mają prawa obciążać za telefony i

Maja.

Data: 2009-08-31 23:00:33
Autor: SQLwysyn
Splacony kredyt i dodatkowe koszta ?
Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:h7guni$t5p$1node1.news.atman.pl...
games pisze:
Chyba się nie mylę.

Ty się blondi we wszystim mylisz, co piszesz.
Decyduje TOiP.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl