Splajtowało kolejne państwo

Data: 2009-03-08 12:47:30
Autor: Roman Rumian
Splajtowało kolejne państwo
Barnim pisze:
(...)
:)

Kilka dni temu przeglądałem jakiś magazyn dla inwestorów z krajów
niemieckojęzyczych z pokolorowaną mapą świata obrazującą
wiarygodność kredytową (w ich oczach) poszczególnych krajów.

Porto Ryko było o oczko wyżej niż Polska, sytuowane na jednym
poziomie wraz z Czechami, Tajwanem i Cyprem.

Czyli jesteśmy blisko. ;-)
Ale to może wynika z buforwania PR przez USA.

Myślę, że nasze dzielne mężyki z POPiS'u i innych PSL bez trudu zrobią nam recydywe PRL-u i plajte też.

Zastanawiam sie intensywnie, jak skutecznie zabezpieczyc sie przed skutkami tego 'sukcesu', oraz dalszego gnebienia naszej fiducjarnej złotowki.

Pozdrowienia

Roman Rumian

Splajtowało kolejne państwo