[Polbank] Spłata KK

Data: 2010-12-04 11:50:00
Autor: Aicha
[Polbank] Spłata KK
W dniu 2010-12-04 10:42, Damian News pisze:

Nizależnie czy chcę spłacić z konta mistrzowskiego czy mocnego to
dostaję komunikat:
Przyczyna odrzucenia PC-SVV-060 : Transakcja nie może być wykonana.

Jak chciałem zrobic przelew na rachunek podany na wyci±gu to mam taki
komunikat:
Kod błędu Opis błędu
30000 Niepoprawny numer rachunku odbiorcy

O co chodzi może kto¶ wie ?

1. Nie zostawia się spłaty na ostatni dzień.
2. Pewnie się skopało, w Lukasie jaki¶ czas temu miałam podobnie, nie dało się spłacić w żaden sposób. Na drugi dzień ożyło.

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2010-12-04 14:57:25
Autor: Damian News
[Polbank] Spłata KK

1. Nie zostawia się spłaty na ostatni dzień.

Spłata dopiero 6 więc nie jest to ostatni dzień. No chyba że w wolne nie działa ale system sam proponuje datę 6 i dalej dupa

2. Pewnie się skopało, w Lukasie jaki¶ czas temu miałam podobnie, nie dało się spłacić w żaden sposób. Na drugi dzień ożyło.

Mam nadzieje

Damian

[Polbank] Spłata KK