Spłata KK furora Lukas

Data: 2009-11-13 17:56:59
Autor: Aicha
Spłata KK furora Lukas
Termin spłaty minimalnej - 10-go, spłacona wcześniej (w sumie połowa
kwoty całkowitego zadłużenia), druga transza wpłacona 10 listopada z
konta w LB, zaksięgowana 12-go, bo po drodze święto. Czy mogę się
spodziewać jakichś konsekwencji (finansowych itp.)?

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-11-13 18:12:14
Autor: MarekZ
Spłata KK furora Lukas
Użytkownik "Aicha" <blueberry37.nagmailu@to.ja> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hdk3hj$jde$1@atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Data księgowania nie ma znaczenia, co masz w polu data operacji?

Co do zasady nie powinnaś się spodziewać żadnych negatywnych konsekwencji. Jeśli one wystąpią uznanie reklamacji jest w zasadzie pewne.

Data: 2009-11-13 18:15:03
Autor: Aicha
Spłata KK furora Lukas
Użytkownik "MarekZ" napisał:

> [...]
> spodziewać jakichś konsekwencji (finansowych itp.)?
Data księgowania nie ma znaczenia, co masz w polu data operacji?

10.11

Co do zasady nie powinnaś się spodziewać żadnych negatywnych
konsekwencji. Jeśli one wystąpią uznanie reklamacji jest w zasadzie
pewne.

Dzięki za uspokojenie :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-11-18 16:10:37
Autor: Aicha
Spłata KK furora Lukas
"Aicha"

> [...]

> Co do zasady nie powinnaś się spodziewać żadnych negatywnych
> konsekwencji. Jeśli one wystąpią uznanie reklamacji jest w zasadzie
Dzięki za uspokojenie :)

Właśnie znalazłam jakieś odsetki zaksięgowane, mimo że żadnej transakcji
gotówkowej w okresie rozliczeniowym nie popełniłam. Idę się kłócić ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-11-19 00:12:57
Autor: MarekZ
Spłata KK furora Lukas
Użytkownik "Aicha" <blueberry37.nagmailu@to.ja> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:he13ev$ku2$1@nemesis.news.neostrada.pl...

Właśnie znalazłam jakieś odsetki zaksięgowane, mimo że żadnej transakcji
gotówkowej w okresie rozliczeniowym nie popełniłam. Idę się kłócić ;)

Przedziwne. Na pewno miałaś 10 listopada w polu "data operacji"?

Data: 2009-11-19 09:10:40
Autor: Aicha
Spłata KK furora Lukas
Użytkownik "MarekZ" napisał:

> znalazłam jakieś odsetki zaksięgowane, mimo że żadnej transakcji
> gotówkowej w okresie rozliczeniowym nie popełniłam. Idę się kłócić ;)
Przedziwne. Na pewno miałaś 10 listopada w polu "data operacji"?

Na pewno.

--
Pozdrawiam - Aicha

Spłata KK furora Lukas