Spłata Motokarty w ratach

Data: 2009-12-15 09:01:26
Autor: Włodziu
Spłata Motokarty w ratach
Mam Motokartę w City. Zapłaciłem w listopadzie rachunki z KK w sumie na około 7000. Miałem wszystko spłacić w terminie, jednak wyskoczył mi niespodziewany duży wydatek i nie mam obecnie kasy na spłatę tej karty.
Dzwoniłem na City phone i zaproponowali mi rozłożenie płatno¶ci na raty (każda płatno¶ć była po około 1000 zł mogę rozłożyć całe 7000)

Zaproponowali mi 14% i rozłożenie na chyba na 6,8,12,18 rat. Jest to podobno RRSO, nie ma żadnych dodatkowych kosztów typu prowizji czy ubezpieczenia.

Czy jest to korzystna oferta? S± jakie¶ haczyki?

Czy może lepiej wsi±¶ć kredyt?
Jaki¶ rok temu brałem kredyt gotówkowy to RRSO wyszło około 20%, nie wiem czy teraz co¶ się zmieniło?

Data: 2009-12-15 11:10:54
Autor: Paul
Spłata Motokarty w ratach
W dniu 2009-12-15 09:01, Włodziu pisze:
Mam Motokartę w City.

W New York City czy gdzie?

Czy może lepiej wsi±¶ć

Wsiadaj gdzie tylko masz ochotę, może być autobus lub metro, ale w ten
sposób zadłużenia nie spłacisz.

Data: 2009-12-15 11:47:31
Autor: Włodziu
Spłata Motokarty w ratach

Użytkownik "Paul" <example@example.com> napisał w wiadomo¶ci news:hg7nbf$cdj$1achot.icm.edu.pl...
[...]

Dzięki za pomoc bardzo pomogłe¶

Data: 2009-12-15 12:20:33
Autor: paranoix
Spłata Motokarty w ratach
[...]

O KeepItSimple oprocentowanie wynosi wła¶nie 20%, więc 14% to chyba nie tak Ľle. Bierz na minimaln± możliw± liczbę rat i spłać kiedy tylko będziesz mógł (tu pytanie do innych - czy nadpłata zostanie uznana  w poczet przyszłych rat? W KK z GE Money Bank z MediaMarktu tak to zadziałało) - wyjdzie najtaniej.

Data: 2009-12-15 12:28:05
Autor: Michal_Ko
Spłata Motokarty w ratach
paranoix pisze:
W dniu 2009-12-15 09:01, Włodziu pisze:
Mam Motokartę w City.

Drugi raz już poprawiamy, że to nie City tylko Citi.

[...]

W Citi nie działa to w ten sposób- raty ratami a nadpłata swoj± drog±. Natomiast w każdej chwili można złożyć dyspozycję wcze¶niejszej spłaty cało¶ci.

--
Michał

Data: 2009-12-15 06:35:50
Autor: filip lach
Spłata Motokarty w ratach
Michal_Ko pisze:
paranoix pisze:
[...]

Ja tylko dodam, że wzięcie tych rat uniemożliwia zmianę terminu wyci±gu. I osobi¶cie nie wierzę w te 14%, obecnie kredyt gotówkowy u nich to jakie¶ 23% (po uwzględnieniu prowizji, bez ubezpieczeń).

Data: 2009-12-15 20:47:34
Autor: RobertS
Spłata Motokarty w ratach

Zaproponowali mi 14% i rozłożenie na chyba na 6,8,12,18 rat. Jest to podobno RRSO, nie ma żadnych dodatkowych kosztów typu prowizji czy ubezpieczenia.

To NIE JEST RRSO tylko oprocentowanie nominalne.

Czy jest to korzystna oferta? S± jakie¶ haczyki?

Chyba nie masz specjalnego wyboru. Masz czas aby biegać po bankach i szukać lepszej oferty?

Czy może lepiej wsi±¶ć kredyt?
Jaki¶ rok temu brałem kredyt gotówkowy to RRSO wyszło około 20%, nie wiem czy teraz co¶ się zmieniło?

Karta lub kredyt wyjd± w Citi podobnie.

RobertS

Data: 2009-12-16 06:44:52
Autor: Włodziu
Spłata Motokarty w ratach

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hg8p4o$1f64$1opal.icpnet.pl...

Zaproponowali mi 14% i rozłożenie na chyba na 6,8,12,18 rat. Jest to podobno RRSO, nie ma żadnych dodatkowych kosztów typu prowizji czy ubezpieczenia.

To NIE JEST RRSO tylko oprocentowanie nominalne.

Na party line powiedzieli mi, że to jest całkowite. Nie ma żadnych dodatkowych kosztów, prowizji itp.

Dlatego pytam na grupie, bo chciałbym to skonfrontować z rzeczywisto¶ci±

Czy jest to korzystna oferta? S± jakie¶ haczyki?

Chyba nie masz specjalnego wyboru. Masz czas aby biegać po bankach i szukać lepszej oferty?

No wła¶nie mam czas, bo wyci±g wygeneruje się dopiero 29 grudnia, więc płatno¶ć będzie jako¶ pod koniec stycznia.

Data: 2009-12-15 21:38:30
Autor: Rafał
Spłata Motokarty w ratach
W dniu 09-12-15 09:01, WĹ‚odziu pisze:
Czy jest to korzystna oferta? S± jakie¶ haczyki?

Nie wiem jak to działa w Citi, ale jeśli tak jak w BZWBK czy Polbanku to nie ma haczyków. Po prostu doliczą 14% i rozbiją na ilość rat. Bardziej pewnie będzie się opłacać spłacić teraz minimum a potem resztę, ale jeśli nie masz kasy, to policz co lepiej wyjdzie. No i pierwsza rata do spłaty od razu teraz.

--
Raf

Spłata Motokarty w ratach