Spłata całości kredytu

Data: 2009-09-26 23:11:42
Autor: pbjs
Spłata całości kredytu
Witam,

Obiło mi się kiedyś o uszy, że jak kredyt jest < 80kzł
to mogę go spłacić w całości przed terminem
bez dodatkowych opłat.

Czy to istotnie tak jest?

Czy mogę zatem skorzystać z kredytu hipotecznego (max. 80kzl)
czy to tylko np. do kredytów konsumpcyjnych się odnosi?

Dzięki z góry za pomoc,
Pozdrawiam,
pbjs

Data: 2009-09-27 00:52:12
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Spłata całości kredytu
Dnia Sat, 26 Sep 2009 23:11:42 +0200, pbjs napisał(a):

Witam,

Obiło mi się kiedyś o uszy, że jak kredyt jest < 80kzł
to mogę go spłacić w całości przed terminem
bez dodatkowych opłat.

Czy to istotnie tak jest?

ale chodzi Tobie o ustawę jakąś w tym temacie ?

najpierw poczytaj umowę kredytową.

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_4.php

Data: 2009-09-27 06:03:41
Autor: MK
Spłata całości kredytu
Użytkownik "pbjs" <pbjsNOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości news:4abe83aa$1news.home.net.pl...
[...]

1/ w stosunku do kredytow hipotecznych ten zapis nie ma zastosowania
2/ banki na wszelki wypdek nie udzielaja kredytow hipotecznych na kwote ponizej 80tys.

MK

Data: 2009-09-27 08:49:59
Autor: jk
Spłata całości kredytu
MK <macka@interia.pl> napisał(a):
2/ banki na wszelki wypdek nie udzielaja kredytow hipotecznych na kwote ponizej 80tys.

Ależ jak najbardziej udzielają.

Data: 2009-09-27 13:23:08
Autor: MK
Spłata całości kredytu
Użytkownik " jk" <jk@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h9n8vn$1vj$1inews.gazeta.pl...

Ależ jak najbardziej udzielają.

NIe spotkalem... Ktore np?

MK

Data: 2009-09-27 14:08:55
Autor: Darek
Spłata całości kredytu

NIe spotkalem... Ktore np?

Wszystkie, które udzielają kredytów hipotecznych.

Darek

Data: 2009-09-27 14:48:53
Autor: MK
Spłata całości kredytu
Użytkownik "Darek" <nie@podam.maila.pl> napisał w wiadomości news:h9nkkr$g0j$1news.onet.pl...

Wszystkie, które udzielają kredytów hipotecznych.

Wszystkie mowisz... i juz klamiesz... ;)

Kredyt hipoteczny w mPLANIE
Minimalna kwota kredytu hipotecznego: 80 100 PLN.
http://www.mbank.pl/indywidualny/kredyty/mPLAN/kredyt_hipoteczny/index.html

MK

Data: 2009-09-27 16:40:35
Autor: Darek
Spłata całości kredytu

Wszystkie mowisz... i juz klamiesz... ;)

A T powiedziałeś że żaden ..... i co?

Darek

Data: 2009-09-27 20:23:56
Autor: MK
Spłata całości kredytu
Użytkownik "Darek" <nie@podam.maila.pl> napisał w wiadomości news:h9nth9$5co$1news.onet.pl...

Wszystkie mowisz... i juz klamiesz... ;)

A T powiedziałeś że żaden ..... i co?

Chyba cos zle przeczytales, nie widze tam 'zaden' :). Sa tak zwane wyjatki potwierdzajace regule, np. Millennium deklaruje, ze udziela od 20tys. Czy w praktyce takich udzielaja nie wiem.

MK

Data: 2009-09-27 18:57:47
Autor: jk
Spłata całości kredytu
MK <macka@interia.pl> napisał(a):
Sa tak zwane wyjatki potwierdzajace regule, np. Millennium deklaruje, ze udziela od 20tys. Czy w praktyce takich udzielaja nie wiem.

Ale ja wiem - udziela.
Naprawdę mało wiesz, bo w dalszym ciągu sugerujesz, że kilka postów wcześniej miałeś rację pisząc "banki na wszelki wypdek nie udzielaja kredytow hipotecznych na kwote ponizej 80tys.".  --

Data: 2009-09-28 07:29:45
Autor: michal_sz
_Spłata_całości_kredytu

Oczywiście kredyt w kwocie poniżej 80 K zł można uzyskać w wielu bankach.
Odnośnie wcześniejszej spłaty - znam przypadek (bank Millennium) gdzie bank policzył klientowi prowizję za wcześniejszą spłatę, mimo że kwota kredytu była nieco poniżej 80K.

Data: 2009-09-28 16:41:19
Autor: jk
Spłata całości kredytu
michal_sz <michas007@WYTNIJ_TOgazeta.pl> napisał(a):
[...]

Mylisz pojęcia. Prowizja od wcześniejszej spłaty nie musi zależeć od kwoty 80k. Wola banku, równie dobrze może to być kwota 30k czy 200k. 80k ma wpływ na co innego.
A millennium pobiera prowizje za wcześniejszą spłatę w ciągu trzech pierwszych lat kredytu, niezależnie od jego kwoty. Szczegóły: w cenniku.

Data: 2009-09-27 14:43:37
Autor: jk
Spłata całości kredytu
MK <macka@interia.pl> napisał(a):
Użytkownik " jk" <jk@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h9n8vn$1vj$1inews.gazeta.pl...

> Ależ jak najbardziej udzielają.

NIe spotkalem... Ktore np?

Mało widziałeś. Np. millennium, dombank, bzwbk, alior, ge money, lukas.

Data: 2009-09-28 12:47:27
Autor: martin14
Spłatacałości kredytu
NIe spotkalem... Ktore np?

MK

Miałem trzy lata temu kred hipo na 30 tys. w mBanku (waluta: PLN).

pozdro,

Data: 2009-09-27 10:17:00
Autor: Pete
Spłata całości kredytu
W dniu 27.09.09 06:03, MK pisze:
[...]

Gwoli ścisłości - AFAIR ustawa nie rozróżnia kredytów konsupcyjnych i hipotecznych. Mówi jedynie o kwocie kredytu. Więc o ile kredyt hipoteczny jest na kwotę poniżej 80 tys, jak najbardziej podada pod ustawę.

--
Pete

Data: 2009-09-27 13:24:42
Autor: MK
Spłata całości kredytu
Użytkownik "Pete" <nobody@nowhere.com> napisał w wiadomości news:h9n71o$655$1news.dialog.net.pl...

Gwoli ścisłości - AFAIR ustawa nie rozróżnia kredytów konsupcyjnych i hipotecznych. Mówi jedynie o kwocie kredytu. Więc o ile kredyt hipoteczny jest na kwotę poniżej 80 tys, jak najbardziej podada pod ustawę.

No coz... widze, ze kilka zapisow wypadlo. W jednej z poprzednich wersji bylo zastrzezenie o kredytach pod hipoteke. Teraz faktycznie nie widze go.

MK

Spłata całości kredytu