Spłata kredytu w walucie a ulga odsetkowa

Data: 2010-03-04 13:34:16
Autor: przemekdln
Spłata kredytu w walucie a ulga odsetkowa
Spłacam kredyt walutowy w CHF za mieszkanie. Ponieważ szkoda mi
pieniędzy na spread dla banku, a różnica wynosi nawet 15 groszy na
korzyść kantoru za jeden CHF przymierzam się do spłaty przynosząc
gotówkę do banku w CHF. Jak na razie mam tylko jedną wątpliwość, czy
będę mógł nadal korzystać z ulgi odsetkowej. Dotychczas z niej
korzystałem. Jak spłacając kredyt w CHF bank wystawi zaświadczenie o
wysokości zapłaconych odsetek w złotówkach, skoro zakup waluty na te
odsetki odbywał się poza bankiem?

Spłata kredytu w walucie a ulga odsetkowa