Spłata ratalna KK

Data: 2009-06-17 14:29:01
Autor: Aicha
Spłata ratalna KK
Czy przeniesienia części zadłużenia kk (pojedyncza transakcja) na plan
płat ratalnych banki dokonują "na piękne oczy" (bez przesłuchania na
okoliczność źródła i wysokości dochodów itp.) w każdym przypadku czy
tylko do jakiejś limitowanej wysokości? Się zdziwiłam mocno (Lukas)
przed chwilą :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-06-17 19:49:11
Autor: krzysztofsf
Spłata ratalna KK
Aicha pisze:
[...]

To jest w ramach limitu kredytowego karty (ktory masz juz przyznany razem z karta) dostepny limit karty sie zmniejszyl o kwote przeniesiona na spalte ratami.

Data: 2009-06-17 23:17:11
Autor: Aicha
Spłata ratalna KK
Użytkownik "krzysztofsf" napisał:

> [...]
To jest w ramach limitu kredytowego karty (ktory masz juz przyznany
razem z karta) dostepny limit karty sie zmniejszyl o kwote

O tym, że mi się limit zmniejszy, to doczytałam wcześniej. Dziękuję za
wyjaśnienie.

--
Pozdrawiam - Aicha

Spłata ratalna KK