Spłata raty kredytu w WBK

Data: 2009-06-17 13:55:30
Autor: Włodziu
Spłata raty kredytu w WBK
Witam.

Mam kredyt gotówkowy w WBK. Mam ustawioną automatyczna spłatę raty w całości z KO. Termin spłaty rat to 20-sty każdego miesiąca.

W czerwcu tak się składa, że 20 wypada w sobotę, a sobota jest dniem wolnym w którym banki nie pracują. Na hotline kolo mówił, że kwota zostanie pobrana w poniedziałek ale lepiej żebym juz miał całą kwotę w piątek, bo mogą pobrać w piątek, a potem dodał, że... on sam nie jest pewien!!!

W umowie mam że "jeżeli termin spłaty przypada w dzień ustawowo wolny od pracy to kwota jest pobierana w pierwszy dzień roboczy po tym dniu!" Tylko czy sobota jest "dniem ustawowo wolnym od pracy"??

Czy ktoś ma kredyt w WBK z automatyczną spłatą i może mi odpowiedzieć kiedy zostanie ta kwota pobrana z konta w piątek czy w poniedziałek?

Data: 2009-06-17 14:09:31
Autor: Robert Kois
Spłata raty kredytu w WBK
Dnia Wed, 17 Jun 2009 13:55:30 +0200, Włodziu napisał(a):

Tylko czy sobota jest "dniem ustawowo wolnym od pracy"??

Nie jest.

--
Kojer

Data: 2009-08-04 02:18:18
Autor: Joanna Stolorz
Spłata raty kredytu w WBK

Data: 2009-08-04 11:51:30
Autor: Robert Kois
Spłata raty kredytu w WBK

Data: 2009-06-17 19:52:00
Autor: krzysztofsf
Spłata raty kredytu w WBK
Włodziu pisze:

" Tylko czy sobota jest "dniem ustawowo wolnym od pracy"??

Czy ktoś ma kredyt w WBK z automatyczną spłatą i może mi odpowiedzieć kiedy zostanie ta kwota pobrana z konta w piątek czy w poniedziałek?
  Jak pisze przedpisca, nie jest. W zwiazku z tym, jesli w sobote ci beda pobierali z konta, to kiedy zamierzasz na nie wplacic pieniadze?

Data: 2009-06-18 08:21:16
Autor: Włodziu
Spłata raty kredytu w WBK

Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomości news:h1bagr$ob3$3news.wp.pl...

 Jak pisze przedpisca, nie jest. W zwiazku z tym, jesli w sobote ci beda pobierali z konta, to kiedy zamierzasz na nie wplacic pieniadze?

Tylko czy na pewno pobiorą tą kasę z konta w sobotę?
Przecież w sobotę banki nie pracują!

Data: 2009-06-18 08:59:54
Autor: Pete
Spłata raty kredytu w WBK
W dniu 18.06.09 8:21, Włodziu pisze:
UÂżytkownik "krzysztofsf"<krzysztofsf@wp.pl>  napisaÂł w wiadomoÂści

  Jak pisze przedpisca, nie jest. W zwiazku z tym, jesli w sobote ci beda
pobierali z konta, to kiedy zamierzasz na nie wplacic pieniadze?

Tylko czy na pewno pobiorÂą tÂą kasĂŞ z konta w sobotĂŞ?
PrzecieÂż w sobotĂŞ banki nie pracujÂą!

Dziwne. U mnie pracują. I nawet w niedziele pracują.

--
Pete

Data: 2009-06-19 21:10:21
Autor: Tadek
Spłata raty kredytu w WBK
Włodziu pisze:
[...]

w umowie masz zapis do 20 każdego miesiąca, i jest to obojetne czy jest to dzień ustawowo wolny od pracy czy nie. na tobie ciąży obowiązek zapewnienia środków na dzień spłaty raty zaciągniętego kredytu. Ponadto, jest system informatyczny w banku który dokonuje takiej czynności automatycznie. Ale jest tez dobra wiadomość, nie przejmuj sie do poniedziałku zapłacisz niewiele odsetek :)

Data: 2009-06-20 09:14:55
Autor: Kamil Jońca
Spłata raty kredytu w WBK
Tadek <tf21@o2.pl> writes:

[...]

w umowie masz zapis do 20 każdego miesiąca, i jest to obojetne czy
jest to dzień ustawowo wolny od pracy czy nie. na tobie ciąży
Ehem. A odpowiedni zapis w KC to pies?

KJ

Spłata raty kredytu w WBK