Splatfonsienie mózgu

Data: 2010-10-30 10:26:28
Autor: Hans Kloss
Splatfonsienie mózgu
....czyli rozum na cmentarzu:
"Tak sobie włączyłem internetowy organ Agory, żeby popatrzeć, jakie
dziś zbrodnie popełnił "prezes" ( tak w ramach dygresji przypomnę, że
reprezentanci pewnej formacji umysłowej na słówko "prezes" reagują tak
jak przedszkolak na rytmiczne kiwanie palcem lub słówko "pomidor")
albo w ogóle czym dziś zaszkodził Polsce PiS.
No i cóż znalazłem? Ano znalazłem dwie rzeczy:
1. Kandydaci PiS promują się ulotkami na cmentarzu.
Jeśli wczytać się w tekst, to wiemy wprawdzie tylko tyle, że są przy
wejściu na cmentarz, zresztą obok kwestujących wolontariuszy. [...]
2. W ministerstwie Ziobry molestowano urzędnika?
Tym razem organ Agory powołuje się na tekst w Newsweeku. I jedna, i
druga publikacja  w zasadzie pozostawiają tylko jedną wątpliwość: czy
Ziobro molestował, czy gwałcił. Nie wiem, co na temat takiego
formułowania newsów piszą podręczniki dziennikarstwa, ale zwykła
logika, przyzwoitość i podstawowa wiedza dotycząca ustroju państwa
polskiego wystarczyłyby, żeby odróżnić po pierwsze organ od
urzędu[...] a po drugie - funkcję od osoby ją pełniącą (to już powinno
być łatwiejsze)"
Całość na: http://cytadela.salon24.pl/244739,gdy-rozum-na-cmentarzu-czyli-w-obozie-postepu-bez-zmian
J-23

Data: 2010-10-30 19:43:30
Autor: pluton
Splatfonsienie mózgu
"Tak sobie włączyłem internetowy organ Agory, żeby popatrzeć, ...
.... J-23

Ale to cytat, czy sam sie maksymalnie sqrwiłeś ? :)

Nullification

Data: 2010-10-30 10:44:59
Autor: Hans Kloss
Splatfonsienie mózgu
On 30 Paź, 19:43, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
"Tak sobie w czy em internetowy organ Agory, eby popatrze , ...
... J-23

Ale to cytat, czy sam sie maksymalnie sqrwi e ? :)

Cytat, co poznać można np. po cudzysłowu.
J-23

Data: 2010-10-30 13:50:37
Autor: zbig
Splatfonsienie mózgu
On 30 Paź, 19:44, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

> ... J-23

> Ale to cytat, czy sam sie maksymalnie sqrwi e ? :)

Cytat, co poznać można np. po cudzysłowu.

A co to takiego "cudzysłowu", miszczu mowy polskiej:)))

Data: 2010-10-31 12:30:25
Autor: Grzegorz Z.
Splatfonsienie mózgu
1. Kandydaci PiS promują się ulotkami na cmentarzu.

Co w tym złego? Wg mnie nic. Myślę że knajpa "U Grabarza" albo po prostu "Cmentarna" też jest niezłym
pomysłem na biznes.

Splatfonsienie mózgu