[Gdzie] Splitter Rozdzielacz Rozgałęźnik Extender Trojnik RJ45 (Ethernet)

Data: 2014-07-09 10:10:01
Autor: 666
[Gdzie] Splitter Rozdzielacz Rozgałęźnik Extender Trojnik RJ45 (Ethernet)
Kupowałem podobny (bez kabelków) rozdzielacz w Meditronicu.
Bardzo przydatne.
Ale teraz po prostu sam zaciskam.

-- -- -
Szukalem na allegro i nic - same trojniki 3 x gniazdo ethernet a ja chce takie jak wyzej.

[Gdzie] Splitter Rozdzielacz Rozgałęźnik Extender Trojnik RJ45 (Ethernet)