Sp³onê³y kolejne maszty 5G

Data: 2020-04-15 00:52:02
Autor: boukun
Sp³onê³y kolejne maszty 5G
Znowu przez teoriê spiskow± o koronawirusie

Kolejne maszty telekomunikacyjne z antenami sieci 5G p³on± w Europie. Potwierdzono nowe przypadki podpalenia, tym razem w Holandii i we W³oszech. Niewykluczone, ¿e akcja dezinformacyjna ³±cz±ca 5G i COVID-19 jest zorganizowana.

Na pocz±tku kwietnia Reuters informowa³ o kilku przypadkach podpalenia masztów telekomunikacyjnych w Wielkiej Brytanii. Powodem by³y nowe teorie spiskowe. Wedle rozsiewanych w sieciach spo³eczno¶ciowych fa³szywych informacji, sieæ 5G mo¿e powodowaæ chorobê COVID-19, czy te¿ pogarszaæ stan osób zaka¿onych.

YouTube usuwa filmiki przedstawiaj±ce tego typu teorie. Niestety na Facebooku nadal istniej± liczne grupy entuzjastów, dziel±ce siê fa³szywymi informacjami. Co wiêcej, kilka dni temu Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji wyda³a o¶wiadczenie, w którym t³umaczy, ¿e dzia³anie sieci 5G nie ma ¿adnego zwi±zku z rozprzestrzenianiem siê koronawirusa.

Niestety powstrzymanie fanatyków nie jest takie proste. Kilka dni temu pojawi³y siê informacje o pierwszych incydentach we W³oszech, a Reuters donosi o kolejnych czterech podpaleniach w Holandii. Motyw by³ ten sam, czyli ³±czenie sieci 5G z pandemi± koronawirusa z Wuhan. Niewykluczone, ¿e przypadków podpalenia by³o znacznie wiêcej. Niektóre ¼ród³a mówi± o nawet kilkudziesiêciu incydentach.
Zwyk³e fake newsy, czy zorganizowana akcja? Dlaczego p³on± maszty 5G?

Teoria przeciwko teorii. Marc Owen Jones, analityk z uniwersytetu Hamad Bin Khalifa w Katarze, przeanalizowa³ ostatnie 22 tysi±ce tweetów ³±cz±cych frazy "5G" i "corona". Okaza³o siê, ¿e profile u¿ytkowników rozsy³aj±cych te informacje wygl±da³y bardzo nieautentycznie. Co wiêcej, schemat przesy³ania fake newsów o COVID-19 i 5G by³ ju¿ mu dobrze znany.

Wed³ug eksperta ds. dezinformacji w sieci, kampania jest przeprowadzona w sposób podobny do tej z 2016 roku, kiedy to Rosjanie mieli wp³yw na wynik wyborów prezydenckich w USA. W przypadku 5G nie uda³o siê jeszcze potwierdziæ, czy to rzeczywi¶cie zorganizowana akcja, a tym samym nie wiadomo, kto stoi za tym pomys³em.

https://www.dobreprogramy.pl/Splonely-kolejne-maszty-5G.-Znowu-przez-teorie-spiskowa-o-koronawirusie,News,107426.html

Onlinemaster
wczoraj
Tu nie chodzi o ¿aden Covid, nawet lekarze, m±drzejsi od napalonych na szybki internet mi³o¶ników technologii, ostrzegaj±, ¿e poziom promieniowania tych czêstotliwo¶ci jest dla ludzi i zwierz±t niebezpieczny, mam gdzie¶ szybki internet w smartfonie, zdrowie jest dla mnie wa¿niejsze, i chêtnie sam podpali³bym choæ kilka takich masztów i napawa³ siê widokiem p³on±cej ignorancji firm technologicznych i skorumpowanych polityków, wzglêdem obywateli!

Data: 2020-04-14 16:46:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
Spłonęły kolejne maszty 5G
W dniu ¶roda, 15 kwietnia 2020 00:52:07 UTC+2 u¿ytkownik boukun napisa³:
[...]

Hehe... Arkady Strugacki, Borys Strugacki: "Przenicowany ¶wiat"

Data: 2020-04-15 06:57:45
Autor: Runt
Spłonęły kolejne maszty 5G
W dniu 2020-04-15 o 00:52, boukun pisze:
[...]

fake news.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-15 13:32:20
Autor: mrbluesky.pl
Spłonęły kolejne maszty 5G
[...]

fake news
-- -
Ruskie?
Pruskie?
Anglosaskie?
PS: POdpalasz
coraz blizej.
Wracasz juz? ;)))

Data: 2020-04-16 00:46:04
Autor: Runt
Spłonęły kolejne maszty 5G
W dniu 2020-04-15 o 22:32, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
[...]

Masz typowe objawy katatymii ;-)))

Podpali³e¶ ju¿ swoj± antenê od cymba³-radio? ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-25 05:18:00
Autor: japanizer
Spłonęły kolejne maszty 5G
On Wednesday, April 15, 2020 at 7:52:07 AM UTC+9, boukun wrote:
[...]

P. boukun, w Korei Po³udniowej zagêszczenie 5G jest tak du¿e, ¿e uda³o im siê ju¿ niemal ca³kowicie wyeliminowaæ koronawirusa.

Data: 2020-04-25 14:24:22
Autor: boukun
Sp³onê³y kolejne maszty 5G
U¿ytkownik  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A mo¿e sukcesem jest, ¿e siê po³apali i wy³±czyli 5G. To samo w Chinach. Wiesz co¶ o tym? ¯eby by³o jasne, ja osobi¶cie nie twierdzê, ¿e pandemia koronawirusa nie istnieje i lub ma bezpo¶redni zwi±zek z 5G. Jestem jednak przekonany, ¿e 5G powoduje degradacjê komórek organizmów ludzkich, a przez to os³abia odporno¶æ u ludzi.

boukun

Data: 2020-04-25 05:44:11
Autor: mrbluesky.pl
Spłonęły kolejne maszty 5G
P. boukun, w Korei Po³udniowej zagêszczenie 5G jest tak du¿e, ¿e uda³o im siê ju¿ niemal ca³kowicie wyeliminowaæ koronawirusa. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- A mo¿e sukcesem jest, ¿e siê po³apali i wy³±czyli 5G. To samo w Chinach. Wiesz co¶ o tym? ¯eby by³o jasne, ja osobi¶cie nie twierdzê, ¿e pandemia koronawirusa nie istnieje i lub ma bezpo¶redni zwi±zek z 5G. Jestem jednak przekonany, ¿e 5G powoduje degradacjê komórek organizmów ludzkich, a przez to os³abia odporno¶æ u ludzi. -- -
Prawdopodobnie po tych masowych swiatowych testach na ludnosci cywilnej POlapali siem
ktore czestotliwosci 5G som najbardziej szKOdliwe i te wlasnie bedom eliminowac z technologii

Data: 2020-04-25 15:01:46
Autor: boukun
Sp³onê³y kolejne maszty 5G
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Czyli nie ma tego z³ego, co by na dobre nie wysz³o. Dziêki pandemii koronawirusa mamy ogólno¶wiatowe badania w przyspieszonym tempie w ró¿nych kierunkach.

boukun

Data: 2020-04-25 15:37:44
Autor: Budzik
Sp³onê³y kolejne maszty 5G
U¿ytkownik  mrbluesky.pl@gmail.com ...

Prawdopodobnie po tych masowych swiatowych testach na ludnosci
cywilnej POlapali siem ktore czestotliwosci 5G som najbardziej
szKOdliwe i te wlasnie bedom eliminowac z technologii

Ty to na serio?
bo wiesz ze boukun ³yka jak pelikan...?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2020-04-25 09:30:12
Autor: mrbluesky.pl
Spłonęły kolejne maszty 5G

[...]

Zagadka: albo serio albo nie.
50 na 50. Albo zgadles albo?
Jesli jeszcze nie dotarlo ze
to wszystKO moze byc na serio
tos kiep. ROZWAZ KAZDOM EWENT
UALNOSC. Jesli to co zostanie
chocby najmniej realistyczne
bedzie najprosciej objasnialo
rzeczywistosc znaczy ze jest
najbardziej prawdopodobne...
Brzytwa Ockhama. Ani mniej.
Nikt nikomu nie zabrania spekulowac. Chyba ze ty sam.
Tzw zdrowy rozs±dek to zbiór uprzedzeñ nabytych do osiemnastego roku ¿ycia...
A cena za POmylke moze byc
ostateczna. I badz tu mondry ;P

Data: 2020-04-25 17:59:46
Autor: Budzik
Sp³onê³y kolejne maszty 5G
[...]

Biorac pod uwage sposób w jaki piszesz to:
- mysle ze sobie jaja robisz
- mysle ze zdajesz sobie sprawe ze i tak cie prawie nikt nie czyta

Dlatego tylko delikatnie ostrzegam ze wkrecasz kolegê boukuna a on ³yka to na serio znajdujac w twoich s³owach potwierdzenie bo on tej ironii nie wy³apuje ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Ciesz± siê w Niu Jorku dzieci, pan Bin Laden do nich leci.
On prezentów ma bez liku, dl ka¿dego po w±gliku."

Data: 2020-04-25 14:14:57
Autor: mrbluesky.pl
Spłonęły kolejne maszty 5G
Biorac pod uwage sposób w jaki piszesz to: - mysle ze sobie jaja robisz - mysle ze zdajesz sobie sprawe ze i tak cie prawie nikt nie czyta -- -
Mysl, mysl, myslenie ma przyszlosc, z tym kto KOgo czyta a kogo nie to siem nie martw za innych, chyba ze jednak masz w tym interes by KOgos czytano mniej lub wiencej bo ci cos nie pasuje w tym jak inni widzom swiat ;P
to siem PO prostu przyznaj ze chcesz innych przerabiac POd swoje widzimisiem ;)))

Dlatego tylko delikatnie ostrzegam ze wkrecasz kolegê boukuna a on ³yka to na serio znajdujac w twoich s³owach potwierdzenie bo on tej ironii nie wy³apuje ;-P -- -
Ironia dobra rzecz, o bokuna siem falszywie nie martw, grunt ze na ciebie dziala, a wiencej prawdy przemyca niz bys sobie zyczyl jak widac na obrazku ;)))

Data: 2020-04-25 20:42:55
Autor: boukun
Sp³onê³y kolejne maszty 5G
U¿ytkownik "Budzik"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

No pewnie ¿e 5G nie szkodzi, a ¯ydzi nie chc± od Polski 320 mld dolarów i Elvis ¿yje. He. Odpowiednia czêstotliwo¶æ mo¿e wp³ywaæ na ludzkie zachowanie wystarczy poczytaæ o MK Ultra.

boukun

Data: 2020-04-25 05:53:53
Autor: japanizer
Spłonęły kolejne maszty 5G
On Saturday, April 25, 2020 at 9:24:26 PM UTC+9, boukun wrote:
> [...]

A mo¿e sukcesem jest, ¿e siê po³apali i wy³±czyli 5G. To samo w Chinach. Wiesz co¶ o tym?

Ani w Chinach, ani w Korei Po³udniowej nie wy³±czono 5G. Sk±d takie informacje, p. boukun?

Data: 2020-04-25 15:10:12
Autor: boukun
Sp³onê³y kolejne maszty 5G
> [...]

Wiesz co¶ o tym?

Ani w Chinach, ani w Korei Po³udniowej nie wy³±czono 5G. Sk±d takie informacje, p. boukun?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dobrym tropem idzie mrbluesky. Nie jest to normalne, ¿e Chiny i Korea P³d. w krótkim czasie po wybuchu epidemii koronawirusa z najwiêkszym nasileniem i pocz±tkiem w³a¶nie w tych krajach, jako jedyne w bardzo szybkim czasie pozbiera³y siê i zwalczyli u siebie tê pandemiê, gdy tymczasem na ca³ym pozosta³ym ¶wiecie szaleje ona na dobre i ci±gle siê rozkrêca, przy ogromnej prewencji wszystkich krajów. Chiny ci±gle co¶ ukrywaj± i prawdy nigdy nie ujawni±, co jest na rzeczy z tym wirusem i wokó³ niego, a z Kore± P³d. maj± szczególne powi±zania, nie tylko wiêzy krwi..

boukun

Data: 2020-04-25 21:06:24
Autor: Runt
Spłonęły kolejne maszty 5G
W dniu 2020-04-25 o 15:10, boukun pisze:

Dobrym tropem idzie mrbluesky.
spijajcie sobie z dziubków ;-)
[...]

Chcesz powiedzieæ, ¿e wy³±¿czyli 5G i jest cacy?

--
Runt

Data: 2020-04-25 21:54:58
Autor: boukun
Sp³onê³y kolejne maszty 5G
U¿ytkownik "Runt"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

:)))  Czy jest cacy, tego te¿ nie wiemy. Tam jest co¶, czego ¶wiat nie wie.

boukun

Data: 2020-04-26 01:46:21
Autor: Runt
Spłonęły kolejne maszty 5G
W dniu 2020-04-25 o 21:54, boukun pisze:
U¿ytkownik "Runt"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:

Chcesz powiedzieæ, ¿e wy³±¿czyli 5G i jest cacy?

:)))  Czy jest cacy, tego te¿ nie wiemy. Tam jest co¶, czego ¶wiat nie wie.

Tylko ty wiesz ;-)))

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

Data: 2020-04-26 02:01:09
Autor: mrbluesky.pl
Spłonęły kolejne maszty 5G
Chcesz powiedzieæ, ¿e wy³±¿czyli 5G i jest cacy?

:)))  Czy jest cacy, tego te¿ nie wiemy. Tam jest co¶, czego ¶wiat nie wie.

Tylko ty wiesz ;-))) -- -
Ten brytol tez wie, tworzyl dla UK tajnom bron mikrofalowom:
"5G Gigantyczne zagro¿enie dla zdrowia - dr Barrie Trower w rozmowie z sir Julianem Rose":
https://m.youtube.com/watch?v=mElVn08aZQk
https://youtube.com/watch?v=mElVn08aZQk

Data: 2020-04-26 11:17:04
Autor: Runt
Spłonęły kolejne maszty 5G
W dniu 2020-04-26 o 11:01, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
[...]

NO TO JEST WAS DWÓCH! ;-))))

--
Runt

Data: 2020-04-26 12:40:42
Autor: boukun
Sp³onê³y kolejne maszty 5G
[...]

https://fakty.interia.pl/raporty/raport-koronawirus-chiny/aktualnosci/news-laureat-nobla-w-dziedzinie-medycyny-koronawirus-zmanipulowan,nId,4447155

boukun

Data: 2020-04-25 11:59:48
Autor: Budzik
Sp³onê³y kolejne maszty 5G
U¿ytkownik boukun boukun@gmail.com ...

[...]

Ale naprawde p³on± maszty 5G?
Czy raczej 3/4G?
bo do 5G to raczej masztów takich jak poprzednio sie budowaæ nie bedzie.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Jaki¶ czas temu pisa³em, ¿e przyda³oby siê stworzyæ pl.rec.gry.rpg.towarzyskie
Raczej pl.rec.gry.wstepne :-O

Data: 2020-04-25 05:41:45
Autor: mrbluesky.pl
Spłonęły kolejne maszty 5G

Ale naprawde p³on± maszty 5G? Czy raczej 3/4G? bo do 5G to raczej masztów takich jak poprzednio sie budowaæ nie bedzie
-- -
Na starych masztach dokladajom nowe anteny i osprzet. POza tym dogeszczajom zasiegi nowymi masztami i antenami.
Nowe anteny latwo rozPOznac wiec wiadomo co i gdzie palic ;P
Wiec nawet jak plonom stare to z nowym osprzetem...
Gorzej bedzie z siegnieciem po satelity Starlinka.
Tu trzeba broni antysatelitarnej albo hakerstwa na "najwyzszym" POziomie zeby to diabelstwo wylonczyc ;))))

Data: 2020-04-25 14:37:31
Autor: Jakub A. Krzewicki
Spłonęły kolejne maszty 5G
W dniu sobota, 25 kwietnia 2020 14:41:46 UTC+2 u¿ytkownik mrblu...@gmail.com napisa³:
[...]

[...]