Splonkwani przez Cavallino

Data: 2009-05-01 12:26:32
Autor: Massai
Splonkwani przez Cavallino
kamil wrote:

Naliczylem szesc osob, kto jeszcze ma zaszczyt odpoczywac w KF tego
trolla?

Mnie się parę razy odgrażał, nie wiem czy spełnił groźby ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-05-01 14:18:09
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 01.05.2009 Massai <tsender@wp.pl> napisał/a:
kamil wrote:

Naliczylem szesc osob, kto jeszcze ma zaszczyt odpoczywac w KF tego
trolla?

Mnie się parę razy odgrażał, nie wiem czy spełnił groźby ;-)

Zróbcie sobie jakiegoś spota :) Stronę fanklubu i bloga.
Kto pamięta Experta?

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-05-01 19:35:56
Autor: eddie
kamil wrote:

[...]

To były czasy :) Też plonkował na prawo i lewo. Ale tamten troll był
ciekawszy.

e.

Data: 2009-05-02 18:47:18
Autor: CeSaR
Splonkwani przez Cavallino
To były czasy :) Też plonkował na prawo i lewo. Ale tamten troll był
ciekawszy.

Był :-) Expert - łza się w oku kręci....
Był jeszcze jakiś koleś, który autko dla dziewczyny wybierał a później jako swoja własna dziewczyna się w dyskusji udzielał :-)
Jaką miał ksywkę - nie pamiętam ale jako dziewczyna podpisywał się "Mariola" :-))

Data: 2009-05-02 22:22:58
Autor: DoQ
CeSaR pisze:

[...]

Ciekawe czy ktos pamieta Norteckiego vel Północnik ;)

Pozdrawiam
Paweł

Splonkwani przez Cavallino