Spocony Misiu to ma powodzenie.

Data: 2009-10-22 16:56:02
Autor: cirrus
Spocony Misiu to ma powodzenie.
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:...
# Dotąd głównie brytyjskie media nazywały europosła PiS antysemitą. Teraz zajęła się nim Hillary Clinton
Administracja Baracka Obamy jest zaniepokojona związkami torysów ze
"skrajną  prawicą" w Polsce - twierdzą brytyjskie media. Szefowa
amerykańskiej  dyplomacji poruszyła tę sprawę podczas swojej ostatniej
wizyty w Wielkiej  Brytanii - poinformował wydawany w Londynie "The
Jewish Chronicle". Hillary  Clinton swoje obiekcje co do współpracy
konserwatystów z politykami  oskarżanymi o antysemityzm miała też
wyrazić podczas wczorajszego spotkania  w Waszyngtonie z szefem
dyplomacji w brytyjskim gabinecie cieni Williamem  Hague'em.
Biały Dom mają niepokoić związki torysów z... europosłem PiS Michałem Kamińskim. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hq67z

--
stevep