Spod domu zbrodniarza Jaruzela, do domu Kiszczaka, architekta III RP

Data: 2014-12-13 17:17:14
Autor: El Comandante
Spod domu zbrodniarza Jaruzela, do domu Kiszczaka, architekta III RP
Manifestacja przed domem gen. Czesława Kiszczaka

Nocna pikieta

W nocy odbył się protest przed willą gen. Czesława Kiszczaka na warszawskim Mokotowie. Demonstranci zebrali się tam w 33. rocznicę ogłoszenia w kraju stanu wojennego. Gen. Kiszczak, ówczesny minister spraw wewnętrznych, jest współodpowiedzialny za jego wprowadzenie.

W proteście wzięło udział około 150 osób. Zebrani domagali się pociągnięcia do odpowiedzialności autorów stanu wojennego.

Gen. Kiszczaka podczas protestu prawdopodobnie nie było w willi. Dotychczas podobne protesty odbywały się co roku przed domem gen. Wojciecha Jaruzelskiego, który zmarł w maju tego roku. Inicjatorem zmiany miejsca corocznej manifestacji jest prezes Fundacji Łączka Tadeusz Płużański.

http://wiadomosci.wp.pl/gid,17100210,kat,7631,title,Manifestacja-przed-domem-gen-Czeslawa-Kiszczaka,galeria.html

Coś mi wygląda na to, że reżim celowo przed 13 grudnia schronił Kiszczaka w szpitalu...

Data: 2014-12-13 09:04:30
Autor: donek999bronek
użytkownik El Comandante napisał:

Coś mi wygląda na to, że reżim celowo przed 13 grudnia schronił Kiszczaka w szpitalu...

Szechter spierdolil az do Szwecji:
https://www.youtube.com/watch?v=XoV66eKWqGs

Moze i tam cos sie dzieje:)

Data: 2014-12-14 06:07:12
Autor: stevep
W dniu .12.2014 o 17:17 El Comandante <el_comandante@gmail.com> pisze:

[...]

A jak już Kiszczak zejdzie to pod dom jego służącego.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-14 11:09:05
Autor: El Comandante
"stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag
Coś mi wygląda na to, że reżim celowo przed 13 grudnia schronił Kiszczaka w szpitalu...

A jak już Kiszczak zejdzie to pod dom jego służącego. stevep

To pod dom Stolzmana, Michnika, jeszcze trochę musi zejść....

Data: 2014-12-14 13:28:01
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m6jnk0$pck$1speranza.aioe.org...
[...]

Nie doczekasz robaczku ;-)))

MW

Data: 2014-12-15 06:07:43
Autor: stevep
W dniu .12.2014 o 11:09 El Comandante <el_comandante@gmail.com> pisze:

[...]

A potem już tylko do psychiatry.
--
stevep
-- -- -

Spod domu zbrodniarza Jaruzela, do domu Kiszczaka, architekta III RP