Spodenki 3/4

Data: 2020-05-10 17:29:39
Autor: Maciek
Spodenki 3/4
Typowe długie spodnie są zdecydowanie za ciepłe, pot płynie po łydach. A może jakieś ocieplacze na kolana, byleby chowały się w tylnej kieszeni koszulki ?

https://www.decathlon.pl/ciepe-nakolanniki-id_8315509.html

Data: 2020-05-10 19:00:04
Autor: PeJot
Spodenki 3/4
W dniu 2020-05-10 o 17:29, Maciek pisze:
Typowe długie spodnie są zdecydowanie za ciepłe, pot płynie po łydach. A może jakieś ocieplacze na kolana, byleby chowały się w tylnej kieszeni koszulki ?

https://www.decathlon.pl/ciepe-nakolanniki-id_8315509.html

Cytat z opinii i już wiem że to nie to:

"Niestety ubrane same ciągle się zsuwają z uda"

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2020-05-10 22:04:41
Autor: Maciek
Spodenki 3/4
Cytat z opinii i już wiem że to nie to:

"Niestety ubrane same ciągle się zsuwają z uda"

4.3/5 i wybrałeś akurat narzekaczy? Dlaczego nie tych zadowolonych?

Mam wersję sprzed 2 lat, może być inna niż obecnie. Potwierdzam jest ryzyko osuwania. Średnio raz na ok 80km w moim przypadku korekta, więc pomijalne.

Z tym będzie tak, że ile użytkowników tyle opinii i nie wychwycisz tych co dobrali źle a uważają, że dobrali ok.

Jedyne zastrzeżenie z mojej strony co do tych nogawek to takie, że jeżeli ubierze się je pod spodenki to silikonowa taśma mająca blokować obsuwanie odparza po 60km (czyli jest na miejscu ;) ). Może to być oczywiście wartość losowa w zależności od kierownika.

Jako ciekawostka, rękawki Decathlona również można ubrać jako nogawki:D Trzymają się jeszcze lepiej gdyż są bardziej opinające ale dalej rozciągliwe, z tym, że nie mają taśmy silikonowej na dole tylko u góry co w niczym nie przeszkadza.

Ogólnie takie rozwiązania trzeba mierzyć i oceniać indywidualnie. Jeden ma grubsze udo, drugi jak rękę i będzie psioczył.

Data: 2020-05-13 20:01:41
Autor: Piotr Rogoza
Spodenki 3/4
W dniu Sun, 10 May 2020 19:00:04 +0200, uzytkownik PeJot napisal:

"Niestety ubrane same ciągle się zsuwają z uda"

Bo do nich podwiązki są potrzebne :)

Mam coś podobnego i nie używam. Ale na ręce jak znalazł.

--
piecia aka dracorp
pisz na: imie.r.public at gmail dot com

Spodenki 3/4