Spodenki Vitesse Speedline

Data: 2009-08-03 14:09:51
Autor: Kosu
Spodenki Vitesse Speedline
Witam,
Naczytałem się trochę pochwał materiału na koszulki używanego przez Vitesse, ale o spodenkach cicho. Właściwie jedno kliknięcie dzieli mnie od zakupu (taniej - jako dodatek do prenumeraty MR). 114 zł z magazynem. Wygląda dość solidnie, a wybór spodenek z szelkami w tej cenie raczej ubogi.

Może ktoś wie jak wygląda w rzeczywistości rozmiarówka? Według strony spodenki L są do 107 cm w biodrach. Mam 106 :)

pozdrawiam,
Kosu

Spodenki Vitesse Speedline