Spodenki z jak najlepsza wkladka.

Data: 2010-10-07 16:05:00
Autor: jejejjejejeje
Spodenki z jak najlepsza wkladka.
Hej, szukam spodenek rowerowych ktore beda mialy baaaardzo wygodna
wkladke. Patrzylem na Biemme, ale z racji mnogosci typow wkladek
ktorych nazwy mi nic nie mowia prosze o jakies porady. Spodenki letnie
badz nawet bielizna lub takie z szelkami na nerki ale w zadnym wypadku
nie ocieplane.

Data: 2010-10-08 23:00:36
Autor: tadek
On 8 PaĽ, 01:05, jejejjejejeje <zombie32...@gmail.com> wrote:
[...]

zobzcz tu. Ja uważam że s± b. dobre
http://www.assos.ch/en/25/products.aspx?cat=6,19,22

Data: 2010-10-09 09:07:43
Autor: Bart
[...]

Z czystym sumieniem mogę polecić wkładkę (tę karbonow±) w spodenkach
mojej firmy:
www.inkdividual.com
Przykładowe fotki spodenek póki co na fb http://tnij.org/facebook_spodenki_inkdividual
Projekt oczywi¶cie można stworzyć własny lub za pomoc± "karuzeli" z
projektami na stronie.

Pozdrawiam,
Bartek

Data: 2010-10-09 10:05:38
Autor: solar
W dniu 2010-10-08 01:05, jejejjejejeje pisze:
[...]

Mi zdecydowanie odpowiadają wkładki panelowe. Nie jest to po prostu wszyty jednorodny 'placek', ale w odpowiednich miejscach jest grubszy, w innych cieńszy. Bardzo jestem zadowolony z Endury - np. w tym roku większość Transcarpatii przejechałem w mokrych gaciach i żadnych obtarć.
Od biedy sprawdza siÄ™ Mareto, natomiast jakieĹ› tanie Accenty to gĂłwno.

"Smutno, gdy kręgosłup prostuje się dopiero na krzyżu."
                                      StanisĹ‚aw Jerzy Lec

Spodenki z jak najlepsza wkladka.