Spodnie 3/4

Data: 2010-05-10 13:37:36
Autor: Frankie
Spodnie 3/4
Czy te cholerne spodnie bez szelek występują jedynie w wersjach damskich? :-)
Swoje porwałem po glebie i chciałbym nowe.

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-05-10 05:03:09
Autor: Pr0NET
Spodnie 3/4
On May 10, 1:37 pm, Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl> wrote:
Czy te cholerne spodnie bez szelek występuj± jedynie w wersjach
[...]

Ja ostatnio zauważyłem dwa ciekawe trendy.

1. Często ciuchy sportowe/outdoorowe w wersji dla kobiet s± lepiej
osi±galne i tańsze
2. Pojawiaj± się coraz większe numery typu 4XXL

Wniosek > je¶li nie jeste¶ kobiet± lub/i i nie nosisz rozmiaru 4XXL
masz problem ;).

Data: 2010-05-10 14:09:36
Autor: Frankie
Spodnie 3/4
W dniu 10-05-10 14:03, Pr0NET pisze:

[...]

Nigdy nie jeĽdziłem w kobiecych spodniach :-) Wnioskuję, że różni± się one pampuchem czy jak? :-) Czy maj± guziki po lewej stronie? ;-)

Data: 2010-05-10 17:54:18
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Spodnie 3/4
Pr0NET bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶lić):
1. Często ciuchy sportowe/outdoorowe w wersji dla kobiet s± lepiej
osi±galne i tańsze

Dziwnym nie jest, ale spodnie trekkingowe (na zimę) w wersji dla pań s±
inaczej uszyte w kroku. Mówi±c po polsku: trzeba jaj nie mieć do nich.
Dosłownie.

--
Pozdrowienia,                            | Próżno¶ repliki się spodziewał
Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci±         | bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-05-10 12:31:05
Autor: Krees
Spodnie 3/4
Frankie <frankie[blablabla]@post.pl> napisał(a):
Czy te cholerne spodnie bez szelek wystÄ&#65533;ujÄ&#65533;jedynie w wersjach damskich? :-)
Swoje porwaĹ&#65533;m po glebie i chciaĹ&#65533;ym nowe.

http://www.endura.pl/Dept.aspx?dept_id=115

Proszę :).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2010-05-10 14:36:47
Autor: Frankie
Spodnie 3/4
W dniu 10-05-10 14:31, Krees pisze:

http://www.endura.pl/Dept.aspx?dept_id=115

Proszę :).

Fajnie... 349 złociszy :-]

--
pzdr,
frankie.
www.frankie.waw.pl
http://groups.google.com/group/browerzysci
frankie na post pl

Data: 2010-05-10 14:24:15
Autor: Bart
Spodnie 3/4
On 10 Maj, 13:37, Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl> wrote:
Czy te cholerne spodnie bez szelek występuj± jedynie w wersjach
damskich? :-)
Swoje porwałem po glebie i chciałbym nowe.

139zł tutaj:
http://www.inkdividual.com/prices.html
Potrzebne całe czarne czy wg własnego projektu? Nie mamy ich jeszcze
"zwizualizowanych" i dodanych do kreatora, ale mogę podesłać foto.
Pozdrawiam,
Bart

Data: 2010-05-11 08:13:05
Autor: Frankie
Spodnie 3/4
W dniu 10-05-10 23:24, Bart pisze:

139zł tutaj:
http://www.inkdividual.com/prices.html
Potrzebne całe czarne czy wg własnego projektu? Nie mamy ich jeszcze
"zwizualizowanych" i dodanych do kreatora, ale mogę podesłać foto.

A no czarne :-) to ja poproszę o jakie¶ foto. A jakie pampuchy wkładacie?

Data: 2010-05-11 14:44:10
Autor: Bart
Spodnie 3/4
On 11 Maj, 08:13, Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl> wrote:
> [...]

> "zwizualizowanych" i dodanych do kreatora, ale mogę podesłać foto..

A no czarne :-) to ja poproszę o jakie¶ foto. A jakie pampuchy wkładacie?

Foto wy¶lę w przyszłym tygodniu, pracujemy nad własn± kolekcj± i
zmienili¶my trochę projekt spodenek, aby móc na zimę wszywać na
kolanach panel z cieplejszego materiału lub membrany.
Pozdrawiam,
Bart

Data: 2010-05-10 15:52:01
Autor: kosik
Spodnie 3/4

Użytkownik "Frankie" <"frankie[blablabla]"@post.pl> napisał w wiadomości news:4be7f001$1news.home.net.pl...
Czy te cholerne spodnie bez szelek występują jedynie w wersjach damskich? :-)
Swoje porwałem po glebie i chciałbym nowe.

W Decathlonie widziałem jakieś niedrogo.

Pozdrawiam
kosik

Data: 2010-05-10 20:49:09
Autor: kml
Spodnie 3/4

Użytkownik "kosik" <kosik77@interia.pl> napisał w wiadomości news:hs931t$r2c$1news.onet.pl...

[...]

Byłem tam przedwczoraj i ich obecne produkty rowerowe są _wyjątkowo_ badziewne :(

kml
Last update 26/04/2010 Avid Bleed Kit vs. home made Avid Bleed Kit

Data: 2010-05-10 21:09:56
Autor: zdyboo
Spodnie 3/4
W dniu 2010-05-10 13:37, Frankie pisze:
Czy te cholerne spodnie bez szelek występują jedynie w wersjach
damskich? :-)
Swoje porwałem po glebie i chciałbym nowe.

Dokup sobie do zwykłych krótkich same "ocieplacze" z lycry na kolana.
Ja takie rozwiązanie z powodzeniem stosuje od kilku lat. Ważne, żeby gume "ocieplacza" włożyć pod gumę nogawki, wtedy nic się nie zsuwa.

--
Pozdrowienia z Wrocka! Tomasz Zych (zdyboo)
[MuShellka] [mXCpz] [GnL] [KZ]

Data: 2010-05-10 21:37:38
Autor: Frankie
Spodnie 3/4
W dniu 10-05-10 21:09, zdyboo pisze:

Dokup sobie do zwykłych krótkich same "ocieplacze" z lycry na kolana.
Ja takie rozwiÄ…zanie z powodzeniem stosuje od kilku lat. WaĹĽne, ĹĽeby
gume "ocieplacza" włożyć pod gumę nogawki, wtedy nic się nie zsuwa.

W tym problem, ĹĽe ze mnie siÄ™ wszystko zsuwa ;-)

Data: 2010-05-10 23:08:11
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Spodnie 3/4
Frankie pisze:
[...]

ZĹ‚y stosunek cyklozy do fastfoodĂłw. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
GG: 291246, skype: kenickie_PL

Data: 2010-05-12 21:07:50
Autor: solar
Spodnie 3/4
W dniu 2010-05-10 13:37, Frankie pisze:
Czy te cholerne spodnie bez szelek występuj± jedynie w wersjach
damskich? :-)

Jakby¶ był w Łodzi przypadkiem, to tu:
http://www.topprint.com.pl/index.html

Duży wybór w różnistych kolorach i barwach CCC, Discovery, Skoda itp.
W zeszłym roku kupowałem tam kumplowi po 50 zł krótkie z szelkami.

"Dziewczynki powstaj± z uszkodzonego nasienia lub też w następstwie wilgotnych wiatrów."
                           ¶w. Tomasz z Akwinu

Spodnie 3/4