Spodnie 3/4

Data: 2010-05-10 14:24:15
Autor: Bart
Spodnie 3/4
On 10 Maj, 13:37, Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl> wrote:
Czy te cholerne spodnie bez szelek występują jedynie w wersjach
damskich? :-)
Swoje porwałem po glebie i chciałbym nowe.

139zł tutaj:
http://www.inkdividual.com/prices.html
Potrzebne całe czarne czy wg własnego projektu? Nie mamy ich jeszcze
"zwizualizowanych" i dodanych do kreatora, ale mogę podesłać foto.
Pozdrawiam,
Bart

Data: 2010-05-11 08:13:05
Autor: Frankie
Spodnie 3/4
W dniu 10-05-10 23:24, Bart pisze:

139zł tutaj:
http://www.inkdividual.com/prices.html
Potrzebne całe czarne czy wg własnego projektu? Nie mamy ich jeszcze
"zwizualizowanych" i dodanych do kreatora, ale mogę podesłać foto.

A no czarne :-) to ja poproszę o jakieś foto. A jakie pampuchy wkładacie?

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-05-11 14:44:10
Autor: Bart
Spodnie 3/4
On 11 Maj, 08:13, Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl> wrote:
> [...]

> "zwizualizowanych" i dodanych do kreatora, ale mogę podesłać foto..

A no czarne :-) to ja poproszę o jakieś foto. A jakie pampuchy wkładacie?

Foto wyślę w przyszłym tygodniu, pracujemy nad własną kolekcją i
zmieniliśmy trochę projekt spodenek, aby móc na zimę wszywać na
kolanach panel z cieplejszego materiału lub membrany.
Pozdrawiam,
Bart

Spodnie 3/4