Spodnie Endura na lato

Data: 2010-06-09 20:05:54
Autor: solar
Spodnie Endura na lato
W dniu 2010-06-09 16:37, piecia aka dracorp pisze:

Dlatego muszę nabyć jakieś inne, najlepiej z czasem 2 pary - długie i
krótkie(pełne i chyba 3/4). Nie miałem nigdy w ręku żadnych spodni Endury
i nie wiem do końca jak ich materiał będzie się sprawdzał w słoneczne dni.

Ja mam BT500 krótkie. Grubościowo są pomiędzy Hummvee i Singletrack. Singletrack IMHO są za grube na lato. W swoich BT500 jeżdżę od 2 lat, przejechałem dwie TC i jestem bardzo zadowolony. Hummvee są jeszcze cieńsze, śmiga w nich kumpel z TC i też jest bardzo zadowolony.

http://www.solar.blurp.org/tc2009/fot4.jpg :)

Mają bardzo podobny krój i rozwiązania, tyle, że BT500 są ciut "solidniejsze", wzmocnienia na tyłku itp.

"Ani Marks, ani Engels czy Lenin nie odciągną ludzi od kościoła - sam proboszcz to zrobi."
                                     ks. J. Tischner

Data: 2010-06-11 20:34:36
Autor: piecia aka dracorp
Spodnie Endura na lato
Dnia Wed, 09 Jun 2010 20:05:54 +0200, solar napisał(a):

[...]

Te ciut solidniejsze może zaważyć o kupnie. Wstępnie nastawiałem się na 3/4 ale po ostatnich dniach stwierdzam, że to byłby zły pomysł. Jak się materiał klei do nóg to się nie da jeździć. Dzięki.

--
piecia aka dracorp

Spodnie Endura na lato