Spodnie Endura na lato

Data: 2010-06-09 23:42:29
Autor: Dżejm
Spodnie Endura na lato
[...]
Dlatego muszę nabyć jakieś inne, najlepiej z czasem 2 pary - długie i
krótkie(pełne i chyba 3/4). Nie miałem nigdy w ręku żadnych spodni Endury
i nie wiem do końca jak ich materiał będzie się sprawdzał w słoneczne dni.

Hej,

Kilka tygodni temu kupiłem singletracki 3/4. Przy 20 stopniach jeszcze można wytrzymać jak się otworzy wywietrzniki. Więcej to nie sądzę. Ale nawet nie próbowałem tylko zakładam cokolwiek innego.

pozdro
Jacek

Data: 2010-06-11 20:38:58
Autor: piecia aka dracorp
Spodnie Endura na lato
Dnia Wed, 09 Jun 2010 23:42:29 +0200, Dżejm napisał(a):

Kilka tygodni temu kupiłem singletracki 3/4. Przy 20 stopniach jeszcze
można wytrzymać jak się otworzy wywietrzniki. Więcej to nie sądzę. Ale
nawet nie próbowałem tylko zakładam cokolwiek innego.
Więc raczej są za ciepłe.

A tak z innej beczki, który kolor najlepiej kamufluje błoto? Na czarnym niestety wszystko widać.

--
piecia aka dracorp

Spodnie Endura na lato