Spodnie Gore Ultra Pants GORE-TEX® - paclite

Data: 2010-10-21 00:28:48
Autor: Wojtek Paszkowski
Spodnie Gore Ultra Pants GORE-TEX® - paclite

"#:-) gps" <gpsgpsgps@poczta.onet.pl> wrote in message news:i9mfm6$2es$1news.onet.pl...
http://www.zuchlinski-sklep.com.pl/index.php?products=product&prod_id=399&PHPSESSID=078b6aa724cde9f910d9ed1a4cf9b117

Czy ktoś ma, używa, widział, dotykał i może ocenić, jaka jest ich trwałość, jakość wykonania, a nade wszystko wodoszczelność i

dziś wieczorem je macałem. Okrutnie baloniaste w udach - jak na mój gust, na wietrze będą robić za spadochron. Za to system zwężania w łydce bardzo fajny (kilka rzepów)
Bardziej mi pasowały Fusion i Alp-X (też są u Żuchli, choć Alp-X w ubogiej rozmiarówce) - mają znacznie węższe uda, jednocześnie w tym samym rozmiarze są trochę dłuższe od Ultra. Fusion jest na guzik i rozporek. Niestety, mają nieco gorszy system zwężania łydy (na "spiralkę"). Fusion jest z Gore Performance - jakby ciut grubszy niż Paclite.

pozdr

Spodnie Gore Ultra Pants GORE-TEX® - paclite