Spodnie jesienne z wkładką - doradźcie coś...

Data: 2011-09-09 01:06:04
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Spodnie jesienne z wkładką - doradźcie coś...
Rowerex, Thu, 8 Sep 2011 09:39:18 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
Ciągnie mnie do kupna typowo kolarskich długich obcisłych spodni z
pampersem, ale mam pewne wymagania, tzn.: żadnych membran, nie mogą
nasiąkać wodą i zachowywać się jak "mokra szmata" (pocę się potwornie,
tak z litr na godzinę się ze mnie wylewa, pomijam już mokre warunki
pogodowe), powinny zatem świetnie odprowadzać wilgoć na zewnątrz i
jednocześnie utrzymywać ciepło (przesadnego ciepła w nogach też nie
lubię), muszą mieć szelki i przyzwoitą wkładkę, no i aby nie był to
zbyt sztywny materiał...

To co prawda propozycja na późną jesień, ale używam spodni Rogelli (model
chyba Ferrera, albo coś około tego), od temperatury 0 do -10 sprawują się
wybornie, w zasadzie im  bliżej tej dolnej granicy tym lepiej ;-) Myślę, że
jakbyś wyhaczył jakieś cieńsze Rogelli to byłoby lepiej. A poza nimi to...
Lidl ;-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-09-09 06:42:00
Autor: mbut
[...]

Ja również posiadam takie spodnie jak mój poprzednik Rogelli, ale deszcz to one za bardzo się nie nadają. Wiem, że są takie spodnie, które oddychają i wodoszczelne, ale bardzo drogie. Musisz poszukać je na sieci.

Data: 2011-09-10 10:57:52
Autor: Rowerex
Spodnie jesienne z wkładką - doradźcie coś...
On 9 Wrz, 00:06, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

To co prawda propozycja na późną jesień, ale używam spodni Rogelli (model
chyba Ferrera, albo coś około tego), od temperatury 0 do -10 sprawują się
wybornie, w zasadzie im  bliżej tej dolnej granicy tym lepiej ;-)

Takie? http://tinyurl.com/rogelli-ferrara

Nie każdy w tych spodniach wytrzyma -10, zwłaszcza że są przeznaczone
na 0 do +15, ja bym pewnie poniżej zera wymiękł :)

Spodnie całkiem ciekawe - jaki masz konkretnie rozmiar tych spodni i
jaką długość nóg? Moje nogi mają jakieś 85cm, spodenki krótkie zwykle
kupuje XL, długich rowerowych jeszcze nigdy nie mierzyłem.

Być może kupię właśnie te Rogelli i coś z allegro, ot tak dla
porównania i do częstej zmiany, mam ambitny-teoretyczny plan by nieco
więcej jeździć...

Pozdr-
-Rowerex

Spodnie jesienne z wkładką - doradźcie coś...