Spodnie na jesień/wiosnę z odpinanymi n ogawkami

Data: 2009-09-09 14:19:24
Autor: Cezex
Spodnie na jesień/wiosnę z odpinanymi n ogawkami
Możecie coś polecić ? Ewentualnie jakieś luźne 3/4 wchodzą w grę.

Znalazłem tylko Accenta, ale opinie o nich są raczej kiepskie (podobno łatwo szwy puszczają).

--
Cezex

Data: 2009-09-09 12:22:40
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-09-09, Cezex wrote:
Możecie coś polecić ? Ewentualnie jakieś luźne 3/4 wchodzą w grę.

Endura Humvee.

Data: 2009-09-10 20:27:57
Autor: kml

Użytkownik "Cezex" <cezex@redfish.USUN.pl> napisał w wiadomości news:h886gd$m4i$1news.onet.pl...
Możecie coś polecić ? Ewentualnie jakieś luźne 3/4 wchodzą w grę.

Znalazłem tylko Accenta, ale opinie o nich są raczej kiepskie (podobno łatwo szwy puszczają).

Model z tego roku? Ja _BARDZO_ poważnie o nich myślę i zapewne je kupię z racji tego, że są na miejscu i cena jest niezła. Jeżeli pożyją  do wiosny to będzie bardzo dobrze i tyle mi starczy.

kml
Last update 15/08/2009 manual TIME Z, KMC Z82 pomiar rozciągnięcia.

Data: 2009-09-11 05:26:34
Autor: Paweł Dziubka
On 10 Wrz, 20:27, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Użytkownik "Cezex" <ce...@redfish.USUN.pl> napisał w wiadomościnews:h886gd$m4i$1news.onet.pl...

> Możecie coś polecić ? Ewentualnie jakieś luźne 3/4 wchodzą w grę.

> Znalazłem tylko Accenta, ale opinie o nich są raczej kiepskie (podobno
> łatwo szwy puszczają).
Ja mam te Acenty i zlego słowa o nich nie powiem -od roku czasu
żaden szew nie poszedł

Model z tego roku? Ja _BARDZO_ poważnie o nich myślę i zapewne je kupię z
racji tego, że są na miejscu i cena jest niezła. Jeżeli pożyją  do wiosny to
będzie bardzo dobrze i tyle mi starczy.

kmlhttp://endurorider.plBeskidy na rowerze.
Last update 15/08/2009 manual TIME Z, KMC Z82 pomiar rozciągnięcia.

Data: 2009-09-11 18:11:44
Autor: kml

Użytkownik "Paweł Dziubka" <paweldziubka@gmail.com> napisał w wiadomości news:eb025bc4-752a-411b-98cd-b5a31e7dda05m11g2000yqf.googlegroups.com...

Ja mam te Acenty i zlego słowa o nich nie powiem -od roku czasu
żaden szew nie poszedł
-- -- -- -- -- -- -- --

A jak z "oddychalnością" i odpornością błoto etc?

Data: 2009-09-11 17:59:18
Autor: Wojtek
Cezex pisze:
Możecie coś polecić ? Ewentualnie jakieś luźne 3/4 wchodzą w grę.

Znalazłem tylko Accenta, ale opinie o nich są raczej kiepskie (podobno łatwo szwy puszczają).

Odpinane nogawki na wysokości ud to porażka... Chyba, że masz patyczkowate nóżki ;)
Te zamki uwierają przy ugięciu nogi, przynajmniej tylko takie spodnie trekingowe mierzyłem.
Raczej kierowałbym się w 3/4 a takich masz wybór bez liku

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-09-12 16:48:30
Autor: Rafał Szmigiel
Cezex pisze:
Możecie coś polecić ? Ewentualnie jakieś luźne 3/4 wchodzą w grę.

Znalazłem tylko Accenta, ale opinie o nich są raczej kiepskie (podobno
łatwo szwy puszczają).

http://www.e-horyzont.pl/milo_11m/spodnie-nevada-3-4-br-_34524t.html

Ja nabylem takie i sa rewelacyjne. Ten elastyczny material sprawia,
zachowuja sie jak lycrowe spodnie rowerowe, a przy tym sa w miare
"cywilne" :)

--
Rafał Szmigiel

Data: 2009-09-18 16:36:36
Autor: Cezex
Spodnie na jesień/wiosnę z odpinanymi nogawkami
WaldekEg pisze:
Endura. Hummvee albo Singletrack sa krotkie, 3/4 i dlugie do wyboru

Pojechałem do sklepu, przymierzyłem i wybrałem Singletrack. Humvee są na lato (zbyt cienki materiał), za to singletrack idealnie nadaje się na jesień. Gruby wodoodporny materiał, fajny krój, słowem tego szukałem. Polecam.

--
Cezex

Spodnie na jesień/wiosnę z odpinanymi n ogawkami