Spodnie na wiosnę

Data: 2009-03-16 20:42:36
Autor: lenicz
Spodnie na wiosnę

Rogelli Biella Aitos

Data: 2009-03-16 22:38:14
Autor: szaman
Spodnie na wiosnę
lenicz wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
Rogelli Biella Aitos

LIDL:)

Data: 2009-03-17 06:51:57
Autor: MadMan
Spodnie na wiosnę

Data: 2009-03-17 06:53:26
Autor: piecia aka dracorp
Spodnie na wiosnę

Data: 2009-03-17 08:07:13
Autor: MadMan
Spodnie na wiosnę

Data: 2009-03-17 08:48:33
Autor: Max
Spodnie na wiosnę

Data: 2009-03-17 09:18:11
Autor: piecia aka dracorp
Spodnie na wiosnę
Dnia Tue, 17 Mar 2009 08:48:33 +0100, Max napisał(a):

Mnie tez interesuja tylko i wyłącznie szelkowe ;)

Macie rację, mam też bezszelkowe z lidla i są do bani. Spadają z tyłka. Aczkolwiek materiał jest w porządku.

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-03-17 21:26:57
Autor: szaman
Spodnie na wiosnę
piecia aka dracorp wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Macie rację, mam też bezszelkowe z lidla i są do bani. Spadają z tyłka. Aczkolwiek materiał jest w porządku.

mi nie spadają, może wina, tj. zasługa wystających kości miednicy:)

szaman

Spodnie na wiosnę