Spodnie rowerowe (zimowe) jakie ?

Data: 2009-12-05 11:41:03
Autor: Maks
Spodnie rowerowe (zimowe) jakie ?
Witam
Mam pytanie chce kupić spodnie zimowe ale nie wiem czy z membraną czy bez. Jak wygląda sprawa z temperaturą ?
Oczywiste jest że spodnie z membraną będą cieplejsze niż spodnie bez membrany.
Interesują mnie spodnie w których nie będzie mi zimno w temperaturach -5 do 5 st C. Ale też nie będzie za ciepło ...;)

Co polecacie membrana czy ocieplana lycra ?

pozdrawiam

Maks

Data: 2009-12-05 13:35:23
Autor: kml

Użytkownik "Maks" <kgsoft@icpnet.pl> napisał w wiadomości news:hfddbp$1mfk$1opal.icpnet.pl...
[...]

1. Archiwum grupy - ostatnio było na ten temat.
2. Od siebie polecam lycre i pochodne pod spód a na wierzch spodnie "z membraną"
3. Odczucia związane z temperaturą są tak subiektywne, że cięzko cokolwiek powiedzieć. Jeżeli jesteś "niemarznący" to mozesz brać mniej ocieplone i vice versa.

kml
Last update 15/11/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy.

Data: 2009-12-05 14:36:13
Autor: Solar
Maks pisze:

Co polecacie membrana czy ocieplana lycra ?

Opis moich spodni masz na stronie. Przy -5 w mojej ocieplonej lajkrze bym nie pojechał na dłuższą wycieczkę, mimo, że nie jestem zmarźluchem. Natomiast -5C-5C dla mnie świetnie sprawdzają się Endury z Windtexem.

"Niczego nie należy unikać tak, jak stosunków płciowych."
                                       św. Augustyn z Hippony

Data: 2009-12-05 16:03:45
Autor: player
On 5 Gru, 11:41, Maks <kgs...@icpnet.pl> wrote:
[...]

Witaj,
Ja polecam spodnie z windstopperem np. luźne biemme z tym ze nie wiem
czy są jeszcze do kupienia, a pod to w zaleznosci od temp. jakies
kalesony z polartecu i jest git.

--
pozdro.
jay

Data: 2009-12-05 16:09:34
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On 5 Dec, 10:41, Maks <kgs...@icpnet.pl> wrote:
[...]

gore fusion M sprzedam 500 PLN prawie nowe

Data: 2009-12-06 17:29:32
Autor: Maks
frank.castle0407@googlemail.com pisze:
[...]

Interesują mnie spodnie które przylegają a nie są luźne.
Pozdrawiam

Data: 2009-12-06 11:31:29
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On 6 Dec, 16:29, Maks <kgs...@icpnet.pl> wrote:
frank.castle0...@googlemail.com pisze:

> gore fusion M sprzedam 500 PLN prawie nowe

Interesują mnie spodnie które przylegają a nie są luźne.
Pozdrawiam

przylegaja na udach, sa luzne od kolan w dol, gdzie sama krawedz znowu
przylega do kostek dzieki rzepom

Data: 2009-12-06 19:52:46
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-12-06, frank.castle0407@googlemail.com wrote:

> [...]

Pozdrawiam

przylegaja na udach, sa luzne od kolan w dol, gdzie sama krawedz znowu

Jesteś jakoś wybitnie dziwnie zbudowany, jeśli te portki opinają Ci uda.
A rzepy u dołu nie umywają się do komfortu w pełni obcisłych lajkr.

Gore Fusion są fajne, ale moim zdaniem tylko jako ochrona
przeciwdeszczowa.

Data: 2009-12-07 00:12:42
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Spodnie rowerowe (zimowe) jakie ?
On 6 Dec, 19:52, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
On 2009-12-06, frank.castle0...@googlemail.com wrote:

> przylegaja na udach, sa luzne od kolan w dol, gdzie sama krawedz znowu
> przylega do kostek dzieki rzepom

Jesteś jakoś wybitnie dziwnie zbudowany, jeśli te portki opinają Ci uda.

prawda? :)

A rzepy u dołu nie umywają się do komfortu w pełni obcisłych lajkr.

zgadza sie. I gore robi tez lajkry na szelkach z goreteksem - zdaje
sie w podobnej cenie.
Co do komfortu, to mam i lajkry i kalesony - lajkry (endura) sa
cieplejsze niz kalesony, ale mniej komfortowe. W konfiguracji ze
spodniami na wierzchu lajkry sa za cieple

Gore Fusion są fajne, ale moim zdaniem tylko jako ochrona
przeciwdeszczowa.

jezdze w lekkich kalesonach pod spodem - idealna konfiguracja. Plus
dzieki temu ze nie przylegaja do nogi jak lajkry - oferuja rozsadna
ochrone przeciwwiatrowa,oczywiscie nie dla huraganow

Data: 2009-12-07 02:32:35
Autor: player
Spodnie rowerowe (zimowe) jakie ?
On 6 Gru, 20:52, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:

A rzepy u dołu nie umywają się do komfortu w pełni obcisłych lajkr.

Co kto lubi ;)

--
jay

Data: 2009-12-07 00:00:24
Autor: szaman
Spodnie rowerowe (zimowe) jakie ?
Maks wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
[...]

W tych temperatuchach mi np. wystarcza lycra z kalesonami pod spodem. Ale to kwestia subiektywnego odczuwania temperatury...

sz

Spodnie rowerowe (zimowe) jakie ?