Spójrzcie na te kaprawe oczęta

Data: 2009-06-04 21:28:26
Autor: boukun
Spójrzcie na te kaprawe oczęta
To ci, co dzisiaj świętują targowicę, jedni i ci sami od 20 lat

Żyd Kaczyński http://wiadomosci.onet.pl/125762,21,1,pokaz.html
Żyd Tusk http://wiadomosci.onet.pl/125762,21,2,pokaz.html
Żyd Zbigniew Bujak i Żyd Lech Kaczyński
http://wiadomosci.onet.pl/125762,21,3,pokaz.html
Żyd Sikorski http://wiadomosci.onet.pl/125762,21,5,pokaz.html
Żyd Schetyna http://wiadomosci.onet.pl/125762,21,6,pokaz.html
http://wiadomosci.onet.pl/125762,21,7,pokaz.html
Żyd Komorowski (?) http://wiadomosci.onet.pl/125762,21,8,pokaz.html
Żyd Pawlak (?) http://wiadomosci.onet.pl/125762,21,10,pokaz.html
Żydówka Pitera http://wiadomosci.onet.pl/125762,21,11,pokaz.html
Żyd Gosiewski http://wiadomosci.onet.pl/125762,21,12,pokaz.html
http://wiadomosci.onet.pl/125762,21,13,pokaz.html
Żyd Napieralski http://wiadomosci.onet.pl/125762,21,14,pokaz.html
http://wiadomosci.onet.pl/125762,21,15,pokaz.html
Młody Żyd Olejniczak http://wiadomosci.onet.pl/125762,21,16,pokaz.html
http://wiadomosci.onet.pl/125762,21,17,pokaz.html
Żyd Czarnecki http://wiadomosci.onet.pl/125762,21,18,pokaz.html
Żyd Czarnecki i Żyd Macierewicz
http://wiadomosci.onet.pl/125762,21,19,pokaz.html
Żyd Siwiec http://wiadomosci.onet.pl/125762,21,20,pokaz.html
Żydówka Senyszyn http://wiadomosci.onet.pl/125762,21,22,pokaz.html
Żyd Bielecki i Żyd Wałęsa http://wiadomosci.onet.pl/125762,21,23,pokaz.html
Żydówka Grześkowiak i Żyd Wałęsa
http://wiadomosci.onet.pl/125762,21,24,pokaz.html
Żyd Łopuszański i Wałęsa http://wiadomosci.onet.pl/125762,21,25,pokaz.html
Żyd Michnik http://wiadomosci.onet.pl/125762,21,26,pokaz.html
Żyd Niesiołowski i Wałęsa http://wiadomosci.onet.pl/125762,21,27,pokaz.html
Żyd Onyszkiewicz http://wiadomosci.onet.pl/125762,21,28,pokaz.html
Żyd Rokita http://wiadomosci.onet.pl/125762,21,29,pokaz.html
Żyd Romaszewski http://wiadomosci.onet.pl/125762,21,30,pokaz.html

Czy jakiś Polak ma jeszcze wątpliwości, czy iść na nich głosować?

boukun

Data: 2009-06-04 14:35:02
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h097qr$nq7$1nemesis.news.neostrada.pl...

Czy jakiś Polak ma jeszcze wątpliwości, czy iść na nich głosować?

Widziales swoj nos w lustrze ?  http://www.tinyurl.pl?qZcDx0kK

Z taka semicka geba jak twoja i Bilyka, obaj macie duze szanse na jakies
trzecioplanowe role w izraelskich pornusach i nic wiecej.

Data: 2009-06-04 12:40:09
Autor: Tzva Adonai
On 4 Cze, 21:35, "pp" <p...@gmail.com> wrote:

Z taka semicka geba jak twoja i Bilyka, obaj macie duze szanse na jakies
trzecioplanowe role w izraelskich pornusach i nic wiecej.

Nie jesteś obiektywny... Wiele można boukunowi zarzucić, ale na pewno
nie brak czysto-aryjskiego wyglądu.. Spójrz na tę opływową czaszkę, na
wysokie, słowiańskie czoło.. Z profilu wygląda zupełnie jak Jason
Statham...

Data: 2009-06-04 14:55:12
Autor: pp

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message news:48c0bbc4-02e1-47a0-9b94-c66a1b8281b3r3g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Zrobmy wiec male porownanie do ciebie i twojego idola
http://img145.imageshack.us/img145/5154/boukun2.jpg

Michnik-Niedzwiecki-Bilyk

Data: 2009-06-04 13:00:20
Autor: Tzva Adonai
On 4 Cze, 21:55, "pp" <p...@gmail.com> wrote:

http://img145.imageshack.us/img145/5154/boukun2.jpg
Michnik-Niedzwiecki-Bilyk

Widzę na tym zdjęciu trzech Polaków o diametralnie odmiennych
światopoglądach... I o czym niby to ma świadczyć?...

Data: 2009-06-04 15:02:20
Autor: pp

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message news:848afb62-c61d-45d2-a5b0-e70d34380a60f19g2000yqo.googlegroups.com...
[...]

O tym, ze zyd i zyd dwa bratanki, bez wzgledu na to za kogo sie
taki podaje lub chce tutaj uchodzic.

Data: 2009-06-04 13:10:33
Autor: Tzva Adonai
On 4 Cze, 22:02, "pp" <p...@gmail.com> wrote:

O tym, ze zyd i zyd dwa bratanki, bez wzgledu na to za kogo sie
taki podaje lub chce tutaj uchodzic.

Boukun nie może być Żydem z takimi poglądami!... Przecież to czystej
wody aryjski nazista, gdyby mógł, to łapałby żydowskie niemowlaki za
nóżki i trzepał ich główkami o ścianę... Nietzsche pisząc o "blond-
bestii o niebieskich oczach" miał prawdopodobnie właśnie jego na
myśli..

Data: 2009-06-04 15:15:21
Autor: pp

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message news:44aecd50-5101-43b7-9f12-2a5a6513aebdw40g2000yqd.googlegroups.com...
On 4 Cze, 22:02, "pp" <p...@gmail.com> wrote:

O tym, ze zyd i zyd dwa bratanki, bez wzgledu na to za kogo sie
taki podaje lub chce tutaj uchodzic.

Boukun nie może być Żydem z takimi poglądami!...

Masz Bilyk powazne problemy z logicznym mysleniem.  Zyd Boleslaw Szenicer
jest tylko jednym z wielu zydow, z ktorymi boukun ma bardzo wiele wspolnego.
Powinienes o tym Bilyk wiedziec, chociazby na podstawie twoich wycieczek
do Izraela.

Data: 2009-06-04 22:19:10
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09a0s$lp7$1news.onet.pl...

[...]

Głupcze pp, Szenicer ma niewiele wspólnego z powyżej wymienionymi kaprawymi oczętami, nie ukrywał nigdy swojego pochodzenia.

boukun

Data: 2009-06-04 15:23:38
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09apv$sa4$1nemesis.news.neostrada.pl...

Głupcze pp, Szenicer ma niewiele wspólnego z powyżej wymienionymi kaprawymi oczętami, nie ukrywał nigdy swojego pochodzenia.

No i co z tego ze nie ukrywal ? Robi w tej samej firmie co Bubel i ty,
a wszyscy razem zajmujecie sie nalogowym wyszukiwaniem zydow
wsrod Polakow.

Data: 2009-06-04 13:28:54
Autor: Tzva Adonai
On 4 Cze, 22:23, "pp" <p...@gmail.com> wrote:

No i co z tego ze nie ukrywal ? Robi w tej samej firmie co Bubel i ty,
a wszyscy razem zajmujecie sie nalogowym wyszukiwaniem zydow
wsrod Polakow.

Bubel i boukun nie pozwalają Polakom się zasymilować, ciągle
przypominając im, że niektórzy z nich są Żydami... Dzięki ich
działalności będziemy mieć więcej Żydów w Polsce... Jeśli nie jesteś
antysemitą, to powinieneś się z tego cieszyć..

Data: 2009-06-04 15:37:14
Autor: pp

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message news:c2b8aa9c-c5eb-4261-8730-8af505fb2fc4n8g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Was dwoch to juz za duzo zydow w Polsce, kto by chcial was
tutaj wiecej ?

Jeśli nie jesteś antysemitą, to powinieneś się z tego cieszyć..

Jestem, dlatego ani sie nie ciesze, ani zamierzam zapominac o tym,
ze jestes Bilyk zydem ktory wstydzi sie swojego pochodzenia w
okreslonym celu.

Data: 2009-06-04 22:49:32
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:c2b8aa9c-c5eb-4261-8730-8af505fb2fc4n8g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
Żeby tylko oni sami chcieli, ale oni zawsze w synagogach i rotary klubach się wymieniają dokumentami i trzymają kartoteki swoich przodków w sejfach. Swoje i narodu wybranego pochodzenie mają skrupulatnie skatalogowane i wyłącznie do wglądu przez tajne służby z klauzulą tajemnica państwowa.

boukun

Data: 2009-06-04 22:30:42
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09agd$n9o$1news.onet.pl...

[...]

Jesteś adwokatem przebranych za Polaków Żydów? Ja nie ukrywam swojego pochodzenia i w żaden sposób nie poczuwam się do żydowskości. Nie słyszałem jeszcze nigdy, żeby twoi mandanci takie deklaracje kiedykolwiek wygłosili. Szenicer jest uczciwym Żydem, w przeciwieństwie do zatajających swoje pochodzenie wymienionych na początku.

boukun

Data: 2009-06-04 15:40:53
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09bfk$r$1nemesis.news.neostrada.pl...

Jesteś adwokatem przebranych za Polaków Żydów?

Nie, pytam ciebie dlaczego taki zyd jak ty, na sile chce udawac Polaka ?
Wsydzisz sie swojego zydowskiego pochodzenia ?

Ja nie ukrywam swojego  pochodzenia i w żaden sposób nie poczuwam się do żydowskości.

Ukrywasz tak samo jak ktos kto wedlug ciebie ukrywa swoje pochodzenie.
Nie rozumiesz prostego faktu, ze twoja twarz jest swiadectwem twojego
pochodznia, a nie to co tutaj opowiadasz.

Data: 2009-06-04 13:45:26
Autor: Tzva Adonai
On 4 Cze, 22:40, "pp" <p...@gmail.com> wrote:

Nie rozumiesz prostego faktu, ze twoja twarz jest swiadectwem twojego
pochodznia, a nie to co tutaj opowiadasz.

To już jest rasizm, a rasizm to grzech.. Jesteś katolikiem?...

Data: 2009-06-04 15:55:03
Autor: pp

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message news:16132a62-a941-4f01-864e-6b1b9d018ad6j12g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

Powinienes Bilyk wiedziec, ze zyd zyda nie poznaje po zapachu cebuli,
a w Izraelu wymagaja abys wykazal sie rasizmem zanim zostaniesz
wpuszczony do raju i uznany za swojego. Stosowanie waszych wlasnych
metod, nie jest zadnym rasizmem. Czesciej Bilyk czytaj siebie, bo cuchnie
od ciebie z daleko zydowskim faszysta.

Data: 2009-06-04 14:06:31
Autor: Tzva Adonai
On 4 Cze, 22:55, "pp" <p...@gmail.com> wrote:

od ciebie z daleko zydowskim faszysta.

Ja w odróżnieniu od ciebie nikogo nie dyskwalifikuję z powodu wyglądu
i każdą istotę ludzką darzę szacunkiem, oczywiście pod warunkiem, że
potrafi odwdzięczyć się tym samym...

Data: 2009-06-04 16:18:26
Autor: pp

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message news:69376f83-084b-435c-9ede-78cef02f3efaa7g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

Od tego onanizowania sie po calych dniach, zaczynasz Bilyk tracic
pamiec. Wystarczy ruszyc tylko ten smietnik ktory tutaj produkujesz
i przykladow jest az za duzo. Z ciebie to taki typowy zyd, zesrasz
sie na wycieraczce i powiesz ze to sasiad.

Data: 2009-06-04 23:22:45
Autor: Tzva Adonai
Spójrzcie na te kaprawe oczęta
i przykladow jest az za duzo.

Przytocz chociaż jeden... --

Data: 2009-06-04 16:41:00
Autor: pp
Spójrzcie na te kaprawe oczęta

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> wrote in message news:6069.0000048a.4a283b25newsgate.onet.pl...
i przykladow jest az za duzo.

Przytocz chociaż jeden...

Nawet nie chce mi sie grzebac w tym gnoju ktory produkujesz,
tutaj kazdy dobrze ciebie zna i dowody sa poprostu zbyteczne.
Wytlumacz lepiej zebranym, dlaczego wstydzisz sie swojej
twarzy i swojego zydowskiego pochodzenia ?

Data: 2009-06-04 23:48:34
Autor: Tzva Adonai
Spójrzcie na te kaprawe oczęta
Wytlumacz lepiej zebranym, dlaczego wstydzisz sie swojej
twarzy i swojego zydowskiego pochodzenia ?

Ależ ja się niczego nie wstydzę... Wiem kim jestem, wiem gdzie jest moje miejsce
i nie mam z tym żadnych problemów... Zaświeć przykładem i opublikuj swoje
zdjęcie.. Wpadłeś tu z jakąś zupełnie dla mnie niezrozumiałą agresją do Żydów,
próbujesz coś udowodnić, szerzysz rasistowskie poglądy, wykluczasz ludzi z
narodu polskiego na podstawie tego jak wyglądają - jednym słowem robisz z siebie
błazna..

Data: 2009-06-04 17:07:12
Autor: pp

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> wrote in message news:6069.00000494.4a284132newsgate.onet.pl...
Wytlumacz lepiej zebranym, dlaczego wstydzisz sie swojej
twarzy i swojego zydowskiego pochodzenia ?

Ależ ja się niczego nie wstydzę... Wiem kim jestem, wiem gdzie jest moje miejsce
i nie mam z tym żadnych problemów...

Nie matacz Bilyk. Zwiales z naszej klasy nastepnego dnia po ujawnieniu tego
co tutaj wypisujesz i nie byl to jakis przypadek. Wstydzisz sie swoich
kaprawych pogladow, swojego wygladu i tych pedo seksulanych sklonnosci ?

Zaświeć przykładem i opublikuj swoje zdjęcie..

Po co ? Poglowkuj troche, moze dojdziesz do tego ze nawet bez zdjecia
latwo jest cie poznac.

Data: 2009-06-04 23:04:12
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09cbo$tlo$1news.onet.pl...

[...]

Czyli twój rasizm kwalifikuje cię na Żyda. Skąd tak znasz dobrze obyczaje żydowskie pp?

boukun

Data: 2009-06-04 16:15:40
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09d0e$1tu$1atlantis.news.neostrada.pl...

Czyli twój rasizm kwalifikuje cię na Żyda.

Na zyda mozna sie kwalifikowac jedynie w twojej wyobrazni.
Albo sie jest zydem tak jak ty, albo sie nie jest tak jak ja.

Skąd tak znasz dobrze obyczaje żydowskie pp?

Od kilku lat nauczasz o nich w tej grupie ? Niby z ciebie zyd, a taki
malo rozgarniety jak Bilyk ktoremu trzeba wszsytko tlumaczyc.
Jestescie poprostu przereklamowani.

Data: 2009-06-04 23:24:50
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09dif$1lj$1news.onet.pl...

[...]

Sam te kwalifikacje określiłeś. Ty jesteś taki głupi czy głupiego udajesz? Co do jednego mogę się zgodzić, każdy wie czy jest Żydem czy Polakiem. Inaczej mówiąc, Żyd wie, że jest Zydem, a Polak wie, że jest Polakiem.

Skąd tak znasz dobrze obyczaje żydowskie pp?

Od kilku lat nauczasz o nich w tej grupie ? Niby z ciebie zyd, a taki
malo rozgarniety jak Bilyk ktoremu trzeba wszsytko tlumaczyc.
Jestescie poprostu przereklamowani.

To na podstawie moich "nauk" chcesz być lepszy od swojego nauczyciela?

boukun

Data: 2009-06-04 16:38:02
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09e74$4js$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Pytam dlaczego udajesz Polaka , skoro na twarzy noisz zyda.
Tak trudno to zrozumiec ?

Co do  jednego mogę się zgodzić, każdy wie czy jest Żydem czy
Polakiem. Inaczej mówiąc,  Żyd wie, że jest Zydem, a Polak wie, że jest Polakiem.

Co za wyjatkowo glupi zyd. Jak kazdy to wie, to po kiego  grzyba
wmawiasz ludziom dziecko w brzuchu ? Idz zapytaj jakiegos posla,
jak ci powie, ze jest zydem, to popros zeby ci zalatwil panstwowa
fuche zebys nie musial nosic lodowek bo to nie jest praca dla zyda
takiego jak ty.

[...]

Z ciebie taki nauczyciel, jak z chuja karbin.

Data: 2009-06-04 23:56:21
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09eru$52n$1news.onet.pl...

[...]

Ty swoje, ja swoje, długo się będziesz powtarzał? Ja mówię, że jestem Polakiem, z wyglądu nikt mnie nie określił do tej pory z moich znajomych Żydem.

[...]

Gdybym był Żydem, wcale bym o tym posłom nie musiał mówić, sami by mnie znaleźli i już dawno był bym ministrem edukacji, he, he, he.

boukun

Data: 2009-06-04 17:19:38
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09g28$8g5$1atlantis.news.neostrada.pl...

Ty swoje, ja swoje, długo się będziesz powtarzał?

Pytasz to odpowiadam. Tak trudno to zrozumiec ?

Ja mówię, że jestem Polakiem,

Michnik tez tak mowi. No i ?

z wyglądu nikt mnie nie określił do tej pory z moich znajomych Żydem.

A gdyby ktos ci to powiedzial, to ty bys sie do tego przyznal ?
Widac na zdjeciu jak wygladasz, a synek Dawidek jest tylko
uzupelnieniem twojej semickiej bajki.

Gdybym był Żydem, wcale bym o tym posłom nie musiał mówić, sami by mnie znaleźli i już dawno był bym ministrem edukacji, he, he, he.

Dlaczego Szenicer nie jest ministrem ?

Data: 2009-06-05 00:27:34
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09h9t$b9q$1news.onet.pl...

[...]

Ja mówię, że jestem tylko i wyłącznie pochodzenia polskiego, Michnik tak nie mówi.

[...]

Ale nie powiedział, ani o synku.

Gdybym był Żydem, wcale bym o tym posłom nie musiał mówić, sami by mnie znaleźli i już dawno był bym ministrem edukacji, he, he, he.

Dlaczego Szenicer nie jest ministrem ?

Bo miał inną funkcję przydzieloną, jako administrator jakiejś tam gminy żydowskiej, a jako oficjalny Żyd, nie może być ministrem w polskim urzędzie, proste.

boukun

Data: 2009-06-04 17:42:18
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09hsm$caq$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

To co mowi o sobie Michnik ? Ze jest zydem ?

A gdyby ktos ci to powiedzial, to ty bys sie do tego przyznal ?
Widac na zdjeciu jak wygladasz, a synek Dawidek jest tylko
uzupelnieniem twojej semickiej bajki.

Ale nie powiedział, ani o synku.

Powiedzial, nie powiedzial, to ma takie znaczenie jak twoj projekt.
Zydowskiego wygladu nie odziedziczyles po byku, tylko po swoich
zydowskich przodkach, dlatego widac to na twojej twarzy.

[...]

Tobie nie przydzieli zadnej gminy i dlatego tak glosno upominasz sie
o to od kilku lat ? Cwany z ciebie zyd, ale chyba sie spozniles.

Data: 2009-06-05 00:45:24
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09ikd$eca$1news.onet.pl...

[...]

Że ma pochodzenie żydowskie, czyli jest narodowości żydowskiej, czyli w pierwszej linii Żydem.
Tak cię to boli?
Chyba się zapędziłeś w kozi róg.

boukun

Data: 2009-06-04 18:04:58
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09iu5$eds$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Patrz wyzej. Znajdz mi jeden cytat, gdzie Michnik twierdzi, ze nie jest
Polakiem.

Tak cię to boli?

Co dokladnie ? Jego zydowskie pochodzenie czy twoje ?
Zwisa mi to jak kilo kitu, ale bloby uczciwiej gdybys sie
do tego przyznal.

Chyba się zapędziłeś w kozi róg.

Zamiast beblac w internecie, zacznij grac w szachy, bedzies mial
przynajmniej blade pojecie co to oznacza i jak sie to robi.

Data: 2009-06-05 17:36:15
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09jut$h4v$1news.onet.pl...

[...]

Chcesz mnie zagonić pp w twoje obsesje i to w moim wątku? Chyba się nie myłeś. Znajdź jeden tekst, że Michnik wyparł się, że nie jest Żydem.

boukun

Data: 2009-06-05 12:55:21
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h0be5h$p5m$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

W jakim moim watku ? Nie mam zadnych obsesji, powielam twoje wlasne
metody, dlatego napisalem ci zebys spojrzal na swoj zydowski nos i swoje
zydowskie rysy twarzy, zapaminialem napisac zebys popatrzyl na swoje
kaprawe oczeta, moze wtedy bys cos z tego zrozumial.

Chyba się nie myłeś.

Myje sie przynajmniej dwa razy dziennie, to nie pierdol, ze robisz
to czesciej bo nawet na zdjeciach wygladasz jak niedomyty i nie
ogolony.

Znajdź jeden tekst, że Michnik wyparł się, że nie jest Żydem.

Mysl glupku, przynajmniej troche bo to nie boli. Napisales troche
wyzej "Ja mówię, że jestem Polakiem", zyd Bilyk mowi to samo,
a ja pytam ciebie ktory z politykow nie twierdzi dokladnie tak samo.
Zrozumiales czy trzeba ci to tlumaczyc po hebrajsku ?

Data: 2009-06-05 20:58:40
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0bm6d$j1p$1news.onet.pl...

[...]

No widzisz idioto, trzeba było od razu, że bawisz się w adwokata wspomnianych na poczatku Zydów.

boukun

Data: 2009-06-05 14:04:40
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h0bqf3$acb$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Sprawdzam kretynie ile warte sa te twoje kwalifikacje na ministra.
Ogladales sobie w lustrze ta swoja gebe i kaprawe oczeta ? To
teraz juz powinienes wiedziec, ze twoim powolaniem jest malowanie
murkow przed domem.

Data: 2009-06-05 21:27:50
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0bq8c$t3n$1news.onet.pl...

[...]

Rozumiem, wolisz kundlu Siwca, Bielana, Stolzmana, Borowskiego, Cimoszewicza i tych wszystkich kaprawych powyżej, he, he, he. taki juz twój psi los.

boukun

Data: 2009-06-05 14:32:48
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h0bs5n$cst$1nemesis.news.neostrada.pl...

Rozumiem, wolisz kundlu Siwca, Bielana, Stolzmana, Borowskiego, Cimoszewicza i tych wszystkich kaprawych powyżej, he, he, he. taki juz twój psi los.

Wez ty sie boukun pierdolnij ta swoja pusta glowa o sciane. Nie posiadasz
kwalifikacji nawet na soltysa, a od tego ciaglego przesiadywania w internecie,
nabrales przekonania, ze jestes czyms szczegolnym bo napisales wniosek do
sadu i drugi do Brukseli.

Data: 2009-06-05 21:40:53
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0brt4$1ou$1news.onet.pl...

[...]

Rozumiem, dla ciebie kwalifikacje posiadają tylko Siwiec, Bielan, Stolzman, Borowski, Cimoszewicz i ci wszyscy kaprawi powyżej, he, he, he. taki juz twój psi los.

To już wiesz, dlaczego Polska tak stoi jak stoi, bo ma takich moherów.

boukun

Data: 2009-06-05 14:47:11
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h0bsu7$e01$1nemesis.news.neostrada.pl...

To już wiesz, dlaczego Polska tak stoi jak stoi, bo ma takich moherów.

Idz sie wyspij przed jutrzejszym szkoleniem, bo proste sprawy sa poza
zasiegiem twojej percepcji, pierdolisz jedno i to samo od ladnych kilku
lat i jak siedziales w domu, tak dalej siedzi i pierdzisz w to samo krzeslo,
to o czym ty chce zyciowa niedojdo ludzi pouczac.

Data: 2009-06-05 13:23:04
Autor: boukun

Data: 2009-06-05 00:30:33
Autor: Tzva Adonai
Spójrzcie na te kaprawe oczęta
a jako oficjalny Żyd, nie może być ministrem w polskim urzędzie, proste.

Czyli z tego należy wnioskować, że ci ukryci Żydzi z sejmu i rządu są de facto
antysemitami dyskryminującymi prawdziwych i jawnych Żydów ubiegających się o
stanowiska.... Myślę, że 'pp' wyjdzie nieco mądrzejszy z naszej dzisiejszej
dyskusji...

Data: 2009-06-05 00:41:09
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:6069.000004a2.4a284b09newsgate.onet.pl...
[...]

Też tak myślę, a tym czasem dobranoc.

boukun

Data: 2009-06-04 15:45:05
Autor: Tzva Adonai
On 5 Cze, 00:41, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Też tak myślę, a tym czasem dobranoc.

Siemka...

Data: 2009-06-04 23:58:13
Autor: Tzva Adonai
Spójrzcie na te kaprawe oczęta
i już dawno był bym ministrem edukacji, he, he, he.

To Giertych też jest Żydem?... Lubi Rosję, nie lubi gejów, a jego tato był
kumplem Jaruzela, więc to chyba jednak prawdziwy Polak...

Data: 2009-06-05 00:07:34
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000497.4a284375newsgate.onet.pl...
i już dawno był bym ministrem edukacji, he, he, he.

To Giertych też jest Żydem?... Lubi Rosję, nie lubi gejów, a jego tato był
kumplem Jaruzela, więc to chyba jednak prawdziwy Polak...

Giertych to  był wypadek przy pracy...
Ale błąd naprawiono.

boukun

Data: 2009-06-04 23:28:48
Autor: Tzva Adonai
Spójrzcie na te kaprawe oczęta
Żyd wie, że jest Zydem, a Polak wie, że jest Polakiem.

Świetna definicja, bardzo uniwersalna, lepsza nawet od tej twojej z "ustawy o
ujawnieniu pochodzenia".. Pytanie tylko co zrobić Żydami, którzy nie wiedzą, że
są Żydami, a wiedzą za to, że są Polakami... --

Data: 2009-06-04 23:46:11
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:6069.0000048f.4a283c90newsgate.onet.pl...
[...]

Nic nie robić, to właśnie wyjaśnia moja definicja art. 3 zaproponowanej ustawy.

boukun

Data: 2009-06-04 23:55:05
Autor: Tzva Adonai
Spójrzcie na te kaprawe oczęta
Nic nie robić, to właśnie wyjaśnia moja definicja art. 3 zaproponowanej ustawy.

Jeśli mówisz teraz prawdę, to jednak niesłusznie cię oskarżono o szerzenie
nazistowskich poglądów...

Data: 2009-06-04 22:52:20
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09bh7$ql1$1news.onet.pl...

[...]

Moje pochodzenie jest jawne, w przeciwieństwie do twoich mandantów, żaden z nich nie zdecydował się zlustrować na [pochodzenie wg mojego projektu http://boukun-pl.blogspot.com/2007/01/projekt-ustawy-o-ujawnieniu-pochodzenia.html

boukun

Data: 2009-06-04 16:02:05
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09ca6$bg$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Co to oznacza jawne ? Jak napiszesz ze nie jestes zydem, to znaczy ze nie
jestes ?

w przeciwieństwie do twoich mandantów, żaden z nich nie zdecydował się zlustrować na [pochodzenie wg mojego projektu

Twoj projekt jest tyle samo warty co twoje jawne pochodzenie.
Genow nie da sie oszukac, wygladasz jak zyd i tego nie nadrobisz
udawaniem Polaka.

Data: 2009-06-04 23:15:25
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09cor$utf$1news.onet.pl...

[...]

Dokładnie i na zawołanie pokażę wszelkie dostępne mi metryki.

[...]

Tego mi jeszcze nikt kto mnie osobiście zna nie powiedział, twoje rozpaczliwe pieprzenie nie zmieni faktu, że metryki są najważniejszym poświadczeniem pochodzenia.... i deklaracje wprost do ludzi. Do czego kto się poczuwa.

boukun

Data: 2009-06-04 16:44:01
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09e3f$3hf$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Jestes durniem Niedziecki. To ty a nie kto inny, udowadnia tutaj
od wielu lat, ze metryka nie ma znaczenia. Kto jest Polakiem
decydujesz ty albo ten twoj zydowski bubel. Typowe zydowskie
popierdolone poglady.

Data: 2009-06-04 23:59:21
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09f75$61u$1news.onet.pl...

[...]

Oooo, mylisz się, zagłębij się dokładnie w mój projekt, wszystko jest do ustalenia, instytucje mogą do tego być bardzo pomocne. Taki IPN np. ... tam wszystko wiedzą, ale trzymają w tajemnicy.

boukun

Data: 2009-06-04 17:23:04
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09g7q$8s4$1atlantis.news.neostrada.pl...

Oooo, mylisz się, zagłębij się dokładnie w mój projekt, wszystko jest do ustalenia, instytucje mogą do tego być bardzo pomocne.

W jakiej instytucji badano twoje pochodzenie ? Masz jakis
protokul potwierdzajacy, ze twoj zydowski wyglad, nie jest
dowodem, ze dziadek nazywal sie Jankiel ?

Taki IPN np. ... tam wszystko wiedzą, ale trzymają w tajemnicy.

 Byles w tym IPN i widziales, czy jak zwykle opowiadasz to co ci
zyd na jezyk przyniesie ?

Data: 2009-06-05 00:31:52
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09hgc$bse$1news.onet.pl...

[...]

Dziadek od strony ojca nazywał się Jan, a od matki Michał, są na to dokumenty. A gdyby weszła ustawa mojego projektu i chciałbym być osoba publiczną, możnaby mnie łatwo na pochodzenie zlustrować.

Taki IPN np. ... tam wszystko wiedzą, ale trzymają w tajemnicy.

Byles w tym IPN i widziales, czy jak zwykle opowiadasz to co ci
zyd na jezyk przyniesie ?

Wiem tylko, że Kaczyńscy uwalili ustawę lustracyjną, wcześniej dla pewności uchwalając zakaz ujawniania danych wrażliwych, jak pochodzenie osób lustrowanych...

boukun

Data: 2009-06-04 17:56:26
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09i4p$cr8$1atlantis.news.neostrada.pl...

Dziadek od strony ojca nazywał się Jan, a od matki Michał, są na to dokumenty.

Tobie naprawde wydaje sie, ze kiedys kazdy zyd mial na imie Icek,
a na nazwisko Bloomberg ? Jezeli skrzyzujesz psa z wilkiem, nie
potrzeba metryki zeby to zauwazyc. Ty masz semityzm wypisany
na twarzy.

A  gdyby weszła ustawa mojego projektu i chciałbym być osoba publiczną, możnaby mnie łatwo na pochodzenie zlustrować.

Nie masz najmnieszych szans aby taka osoba zostac, zacznij marzyc
o czyms duzo mniejszym, np. zarzadzaniu zydowskim cmentarzem.

[...]

W Niemczech mieszka ponad 200 tys. zydow, gdzie masz ustawe ktora
ujawnia jakies pochodzenie ? Kto mialby to niby ustalac ? Jakis rabin
z Izraela ?

Data: 2009-06-05 08:41:00
Autor: Piotr
Dnia Thu, 4 Jun 2009 17:56:26 -0500, pp napisał(a):

W Niemczech mieszka ponad 200 tys. zydow, gdzie masz ustawe ktora
ujawnia jakies pochodzenie ? Kto mialby to niby ustalac ? Jakis rabin
z Izraela ?

Pojawia się pytanie komu taka ustawa by naprawdę służyła? I do czego,
he, he.
Bo na upartego to wałkuński "projekt" przypomina podpisywanie lojalek.
Piotr

Data: 2009-06-05 13:01:33
Autor: pp

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:f8579eglds6m.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Nie sadzisz chyba, ze boukun wie co mu biega po tym jego pustym lbie.
Bebla sobie zeby zabic nude i pewnie w nadzieji ze kiedys zostanie ministrem :)))))

Data: 2009-06-05 20:12:35
Autor: raff
[...]

Prezydentem. On chce byc prezydentem.

R.

Data: 2009-06-05 13:29:32
Autor: pp

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> wrote in message news:h0bn6n$l9g$1news.onet.pl...
[...]

Chyba lokalnej gminy zydowskiej w Swidnicy

Data: 2009-06-05 20:59:26
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0bmi2$jql$1news.onet.pl...

[...]

To widać kto tu od wczoraj bebla, jakiś głupi kundel.

boukun

Data: 2009-06-05 14:07:53
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h0bq2f$lsr$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Idz spac boukun, jak przysni ci kolejny zydowski projekt i fotel prezydenta,
to jutro znowu nam opowiesz.

Data: 2009-06-05 13:20:14
Autor: boukun
On 5 Cze, 21:07, "pp" <p...@gmail.com> wrote:
"boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote in messagenews:h0bq2f$lsr$1atlantis..news.neostrada.pl...

> To widać kto tu od wczoraj bebla, jakiś głupi kundel.

Idz spac boukun, jak przysni ci kolejny zydowski projekt i fotel prezydenta,
to jutro znowu nam opowiesz.

Głąbie kapuściany, nie widzisz, że bez sensu rozciągasz na rekord
wątek? Szukasz
u mnie nauki?

boukun

Data: 2009-06-05 17:38:52
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09jeu$g2e$1news.onet.pl...

[...]

Ty masz pp jakieś paranoje. Ja tylko odpowiadam na twoje prymitywne i co zdanie zaprzeczające sobie dywagacje.

[...]

Wszystko jest uregulowane w moim projekcie, czego się boisz. Niemców nie można porównywać do Polski, tam zawsze było o wiele mniejsze zażydzenie.

boukun

Data: 2009-06-05 21:09:38
Autor: Tzva Adonai
Spójrzcie na te kaprawe oczęta
Niemców nie można  porównywać do Polski, tam zawsze było o wiele mniejsze zażydzenie.

Nie ma się czemu dziwić, w końcu to Polska od tysiąca lat była żydowskim domem,
a Polacy przez tysiąc lat mieszali swoje geny z Żydami, co w znacznym stopniu
wpłynęło na ich wygląd zewnętrzny przekazywany z pokolenia na pokolenie...
Rosjanie mawiają, że Polacy to de facto Żydzi, tyle że tacy mniej sprytni...

Data: 2009-06-05 14:21:13
Autor: pp

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> wrote in message news:6069.00000567.4a296d72newsgate.onet.pl...
Niemców nie można  porównywać do Polski, tam zawsze było o wiele mniejsze
zażydzenie.

Nie ma się czemu dziwić, w końcu to Polska od tysiąca lat była żydowskim domem,

No i cale szczescie, ze juz nie jest i nie bedzie.

a Polacy przez tysiąc lat mieszali swoje geny z Żydami,

Znowu cos ci sie pierdoli Bilyk. Wystarczy zerknac do wynurzen kacykow
i natychmiast widac jak bardzo zamknietym srodowiskiem bylo zydostwo.

"Względy religijne sprawiły, że w zdecydowanej większości zamieszkujące
Świnoujście rodziny starozakonne z upływem czasu były spokrewnione,
tworząc raczej zamkniętą społeczność narodową i wyznaniową."

Data: 2009-06-05 21:22:39
Autor: Tzva Adonai
Spójrzcie na te kaprawe oczęta
Znowu cos ci sie pie

To dlaczego niemal cały świat uważa nas za "głupszy gatunek żydostwa" na czele z
Rosjanami?...

Data: 2009-06-05 14:28:34
Autor: pp

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> wrote in message news:6069.0000056b.4a29707fnewsgate.onet.pl...
Znowu cos ci sie pie

To dlaczego niemal cały świat uważa nas za "głupszy gatunek żydostwa" na czele z
Rosjanami?...

Nie nas tylko was. Twoje zydostow ma tyle wspolnego z nami,
co boukun z mysleniem. Beblasz troche po angielsku, to sobie
wygogluj ile setek tysiecy negatywnych opinii na temat zydow
mozna znalezc w internecie.

Data: 2009-06-05 21:34:36
Autor: Tzva Adonai
Spójrzcie na te kaprawe oczęta
wygogluj ile setek tysiecy negatywnych opinii na temat zydow
mozna znalezc w internecie.

Na angielskich, niemieckich, ukraińskich, rosyjskich i irlandzkich stronach
można znaleźć tysiące komentarzy nieprzychylnych Polakom, a nawet wprost
nawołujących do spontanicznego organizowania Polokaustu....

Data: 2009-06-05 14:42:45
Autor: pp

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> wrote in message news:6069.0000056e.4a29734cnewsgate.onet.pl...
[...]

Jeden holokaust juz byl, jak sie dobrze sprawicie, to drugi moze tez sie udac
na Bliskim Wschodzie. Masz Bilyk zupelnego swira na tym punkcie, co z
pewnoscia jest czesciowo wynikiem spedzania calych dni przed komputerem,
samotnosc i nalog onanizowania sie do zdjec dziewczynek i chlopcow. Zmien
majtki i srodowisko.

Data: 2009-06-05 21:29:21
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0br7d$vh0$1news.onet.pl...

[...]

he, he, he, a ci powyżej to ch...

boukun

Data: 2009-06-05 14:35:44
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h0brqj$pmq$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

To jak jest z tym twoim zydowskim nosem ? Po jakim zydzie
go odziedziczyles ?

Data: 2009-06-05 21:41:55
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0bs2j$28a$1news.onet.pl...

[...]

Znów trollujesz, kiedy ci się to znudzi burku?

boukun

Data: 2009-06-05 14:50:01
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h0bt04$e32$1nemesis.news.neostrada.pl...

Znów trollujesz, kiedy ci się to znudzi burku?

boukun

Wtedy, jak mi opowiesz o losach twojej kaprawej zydowskiej
rodzinki. Jak po hebrajsku brzmi nazwisko Niedziwecki ?
Miedwiedewblumstain ?

Data: 2009-06-05 21:52:17
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0bstc$4jq$1news.onet.pl...

[...]

Głąbie kapuściany, nie widzisz, że bez sensu na rekord ciągniesz wątek?

boukun

Data: 2009-06-05 14:55:15
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h0bt5i$slu$2atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Pytasz to ci odpowiadam chuju glupi. Takie trudne do zrozumienia ?

Data: 2009-06-05 21:56:05
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0bt76$5h3$1news.onet.pl...

[...]

Ktoś się ciebie pyta pustaku? Głąbie kapuściany, nie widzisz, że bez sensu rozciągasz na rekord wątek? Szukasz
u mnie nauki?

boukun

Data: 2009-06-05 15:00:17
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h0btqm$f6j$3nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Nie widzisz tego co sam napisales zydowski debilu ?

Głąbie kapuściany, nie widzisz, że bez sensu rozciągasz na rekord wątek?

No i ? Chcesz rozciagac watek sam ?

Szukasz u mnie nauki?

Nie zamierzam pracowac w rzezni, a ty niczego wiecej nie potrafisz.

Data: 2009-06-05 15:07:03
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h0bu3n$fk4$3nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Wstydzisz sie  rozmawiac o swojej zydowskiej rodzinie ?

Szukasz u mnie nauki?

poza umiejetnoscia obslugiwania bydla, potrafisz jeszcze obslugiwac
meskie prostytutki,  czyli zupelnie nic co mogloby mnie zainteresowac.

Data: 2009-06-05 13:13:40
Autor: boukun

Data: 2009-06-05 15:18:24
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:db3da640-9803-4d8d-93d5-94ec2c168eddh28g2000yqd.googlegroups.com...

Głąbie kapuściany, nie widzisz, że bez sensu rozciągasz na rekord
wątek? Szukasz u mnie nauki?

Cos ci sie zacielo w tym pustym lbie ? Mowilem, o scian tylko
mocno, moze sie samo pouklada.

Data: 2009-06-05 22:24:55
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0buij$973$1news.onet.pl...

[...]

"Trolle - internetowi pieniacze /.../
Wyobraź sobie, że zakładasz wątek na forum, w którym szukasz odpowiedzi na
ważne pytanie. Wśród cennych porad pojawiają się obraźliwe i nie związane z
tematem posty. Jeżeli wszystkie pochodzą od jednej osoby to oznacza, że
zostałeś zaatakowany przez trolla. Jeżeli spróbujesz odpowiedzieć na jego
ataki, to przegrasz. Dyskusja z trollem nie ma sensu. Troll najpierw
sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem."

http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,81010,5662826,Trolle___int...

Data: 2009-06-04 23:16:30
Autor: Tzva Adonai
Spójrzcie na te kaprawe oczęta
Dokładnie i na zawołanie pokażę wszelkie dostępne mi metryki.

Masz na myśli metrykę chrztu?...

Data: 2009-06-04 23:27:50
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000486.4a2839aenewsgate.onet.pl...
Dokładnie i na zawołanie pokażę wszelkie dostępne mi metryki.

Masz na myśli metrykę chrztu?...

A choćby! Ale to nie jest atrybutem pochodzenia narodowościowego. Mamy wielu przechrztów, od urodzenia i w wieku zaawansowanym. A sama wiara chrześcijańska ma korzenie w judaiźmie.

boukun

Data: 2009-06-04 23:31:57
Autor: Tzva Adonai
Spójrzcie na te kaprawe oczęta
A choćby! Ale to nie jest atrybutem pochodzenia narodowościowego. Mamy wielu przechrztów, od urodzenia i w wieku zaawansowanym. A sama wiara chrześcijańska ma korzenie w judaiźmie.

Właśnie dlatego się zapytałem, bo coś mi nie grało.. Jakie jeszcze inne metryki
można przytoczyć, żeby udowodnić swoją polskość?... Mnie na przykład podczas
chrztu musiały trzymać dwie osoby, bo darłem się jak zarzynany i chciałem uciec
spod kropidła.. Podejrzewam, że to chyba świadczy o mnie dobrze, jako o Polaku..

Data: 2009-06-04 23:46:08
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000490.4a283d4dnewsgate.onet.pl...
[...]

Chyba tak. Tak samo darła się podczas chrztu moja jedna chreśnica, córka szwagra Ala, ale to było raczej spowodowane że ja przestąpiłem progi kościoła, coś jakby lucyfer wszedł do sanktuarium... Wszystko wyjaśnione jest w moim projelkcie i deklaracji tam załączonej, rodzice, przodkowie pozostawili każdego w przeświadczeniu o jego narodowości i to jest do udokumentowania.

boukun

Data: 2009-06-04 22:08:54
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h098r6$hu7$1news.onet.pl...

[...]

Ale się uwijasz, Tych dwóch po bokach to jak bracia, ale ja pasuję bardziej do Stathama http://www.youtube.com/watch?v=FHVGD3TjEBM&feature=fvst

boukun

Data: 2009-06-04 15:16:30
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09a6o$rds$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Pasujesz do nich jak rodzony brat i nie tylko z wygladu.

Data: 2009-06-04 22:25:28
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09a31$lvn$1news.onet.pl...

[...]

Do tych z tej wstawionych przez Żyda Sikorskiego galerii? Niby w jaki sposób? A skąd wyszedł nagle pp, co się tak nagle osrał?

boukun

Data: 2009-06-04 15:32:47
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09b5p$sr3$1nemesis.news.neostrada.pl...

Do tych z tej wstawionych przez Żyda Sikorskiego galerii?

Nie, do tego zyda z ktorym tutaj sobie czesto gaworzysz i do tego
zyda ktory jest waszym duchowym autorytetem.
http://img145.imageshack.us/img145/5154/boukun2.jpg

Niby w jaki sposób?

Te same semickie rysy twarzy, te same semickie popierdolone
poglady i to ciagle miotanie sie jak kot w worku.

A  skąd wyszedł nagle pp, co się tak nagle osrał?

Z nikad. Nie wstydz sie swojego zydowskiego pochodzenia, bo masz
to wypisane na twarzy.

Data: 2009-06-04 22:54:29
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09b1i$p34$1news.onet.pl...

[...]

Nie lubisz Żydów?

A  skąd wyszedł nagle pp, co się tak nagle osrał?

Z nikad. Nie wstydz sie swojego zydowskiego pochodzenia, bo masz
to wypisane na twarzy.

I to cały argument adwokata wybielającego Żydów ukrywających swoje pochodzenie?

boukun

Data: 2009-06-04 15:58:35
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09ce7$kr$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Nudziecie mnie ta swoja natretna osobowoscia i pogladami popierdolonymi
do granic mozliwosci.

[...]

Nie powarzaj sie jak ten zyd w synagodze, niczego to nie zmienia, nadal
masz semityzm wytatuowany genami na swojej twarzy.

Data: 2009-06-04 23:07:00
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09cif$u7j$1news.onet.pl...

[...]

Ależ to przecież ty pp zanudzasz tu nagle od kilkudziesięciu minut, może ponad dwóch godzin swoim natręctwem i nieudacznym reprezentowaniu interesów na początku wymienionych Żydów.

boukun

Data: 2009-06-04 16:23:18
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09d5m$2aj$1atlantis.news.neostrada.pl...

Ależ to przecież ty pp zanudzasz tu nagle od kilkudziesięciu minut, może ponad dwóch godzin swoim natręctwem i nieudacznym reprezentowaniu interesów na początku wymienionych Żydów.

Ty w tej grupie kazdego dnia pierodlisz co cie gniecie w chuja i twierdzisz,
ze jest to na tyle wazne, ze kazdy musi sie o tym dowiedziec. Ja pytam tylko
dlaczego wstydzisz sie swojego zydowskiego pochodzenia,  bo ten temat
jest dla ciebie wyjatkowo interesujacy. No wiec czemu taki zyd jak ty udaje
Polaka ?

Data: 2009-06-04 23:46:06
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09e0u$2ts$1news.onet.pl...

[...]

Bez sensu, zajrzyj do mojej deklaracji w moim projekcie. Spróbuj to podważyć, merytorycznie. temat gniecie ciebie pp, bo widać masz niezłe rozeznanie jeśli chodzi o moje zainteresowanie.

boukun

Data: 2009-06-04 17:00:45
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09ff1$786$1atlantis.news.neostrada.pl...

Bez sensu, zajrzyj do mojej deklaracji w moim projekcie.

Widzialem, nic tam nie ma zaslugujacego na uwage.

Spróbuj to podważyć,  merytorycznie.

Juz sam to przed chwila zrobiles. Cytuje:

"Co do jednego mogę się zgodzić, każdy wie czy jest Żydem czy
Polakiem. Inaczej mówiąc, Żyd wie, że jest Zydem, a Polak wie,
że jest Polakiem."

Po kiedy chuja komu ten twoj projekt ? Na soltysa nawet sie nie
kwalifikujesz.

temat gniecie ciebie pp, bo widać masz niezłe rozeznanie jeśli chodzi o moje zainteresowanie.

Plodzisz te swoje smieci, kazdego dnia, a ludzie juz nie raz udowadniali
ci ze jestes prosty jak patyk i zagubiony jak zyd na pustyni. Ja nie jestem
ani pierwszym, ani ostatnim.

Data: 2009-06-05 00:16:51
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09g6g$8hl$1news.onet.pl...

[...]

Rozumiem, musiał bym mieszkać na wsi i mieć odpowiednie pochodzenie...

Ot, taki rAzor!

boukun

Data: 2009-06-04 17:33:09
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09h8j$b3c$1atlantis.news.neostrada.pl...

Rozumiem, musiał bym mieszkać na wsi i mieć odpowiednie pochodzenie...

Pochodzenie juz masz, zydowski wyglada tez, brakuje ci dyplomu
szkoly rolniczej, a tego twoje szkolenie nie zastapi. Tak czy inaczej,
twoja kariera zakonczy sie tak jak sie zaczela, czyli w internecie i
przy malowaniu murkow.

Data: 2009-06-05 00:46:50
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09i39$d76$1news.onet.pl...

[...]

Aleś se wziął czasu poświęcił dzisiaj dla mnie, szacun...

boukun

Data: 2009-06-04 18:08:48
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09jes$8ui$1nemesis.news.neostrada.pl...

Aleś se wziął czasu poświęcił dzisiaj dla mnie, szacun...

Mam wolna chwile, to sobie klikam, jutro juz tego zaszczytu nie
dostapisz.

Data: 2009-06-04 22:13:38
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h09a6o$rds$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Nie ten link podałem, tu jest lepsze porównanie http://www.youtube.com/watch?v=Ab26l2IY_uU&feature=fvsr

boukun

Data: 2009-06-05 13:13:32
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
pp wrote:

Zrobmy wiec male porownanie do ciebie i twojego idola
http://img145.imageshack.us/img145/5154/boukun2.jpg

Michnik-Niedzwiecki-Bilyk

Te dwa z prawa, to nieślubne Szechnika?
--
Pit

Data: 2009-06-05 13:03:51
Autor: pp

"Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> wrote in message news:h0auil$jem$1news.onet.pl...
pp wrote:

Zrobmy wiec male porownanie do ciebie i twojego idola
http://img145.imageshack.us/img145/5154/boukun2.jpg

Michnik-Niedzwiecki-Bilyk

Te dwa z prawa, to nieślubne Szechnika?

Z geby wygladaja jak robieni tym samym obrzezanym fiutem.

Data: 2009-06-04 21:53:58
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:48c0bbc4-02e1-47a0-9b94-c66a1b8281b3r3g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Dokładnie, szkoda, że ściągłem ten trailer z poobijanym Stathamem jak pierdoli na polu jeździeckim. Ale tu jest do koloru do wyboru http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=statham&aq=f

boukun

Data: 2009-06-04 21:39:23
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h097la$e03$1news.onet.pl...

[...]

Nos? Gdybyś tyle boksował co ja, też byś miał w kilku miejscach złamany...

boukun

Data: 2009-06-04 14:42:28
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h098fd$oqg$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Twoj nos nie jest zlamany, tylko typowo zydowski i duzy jak klamka od synagogi.
Oczka tez masz takie kaprowo-ciemno-zydowskie.

Data: 2009-06-04 21:49:20
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09838$fei$1news.onet.pl...

[...]

To znaczy, czeka mnie kariera? Możesz zdradzić mi cos więcej?

boukun

Data: 2009-06-04 14:59:38
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09922$pml$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Zostaniesz wojtem w pewnej gminie niedaleko Swidnicy.

Data: 2009-06-04 22:03:56
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0993d$inl$1news.onet.pl...

[...]

To nie mozliwe, to nie mój region i za mało?

boukun

Data: 2009-06-04 15:11:12
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h099te$qu3$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Chcesz zostac naczelnym rabinem na Polske ? male szanse, za zydowskie
pochodzenie awansowalo sie w czasach PRLu, przespales swoja szanse.

Data: 2009-06-04 22:20:10
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h099p3$ksd$1news.onet.pl...

[...]

To co cię pp tak nagle ruszyło i to w takie żydowskie święto?

boukun

Data: 2009-06-04 15:24:44
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09arr$sd7$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Twoje zydowskie zwierzenia i cale wolne popoludnie.

Data: 2009-06-04 22:27:23
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09aif$nhh$1news.onet.pl...

[...]

Lubisz opowieści o Żydach, kto ci te upodobania zaszczepił?

boukun

Data: 2009-06-04 15:34:11
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09b9d$t0f$1nemesis.news.neostrada.pl...

Lubisz opowieści o Żydach, kto ci te upodobania zaszczepił?

Nie lubie kiedy taki zyd jak ty, chce udawac rasowego kota.

Data: 2009-06-04 22:46:14
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09b46$pbh$1news.onet.pl...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09b9d$t0f$1nemesis.news.neostrada.pl...

Lubisz opowieści o Żydach, kto ci te upodobania zaszczepił?

Nie lubie kiedy taki zyd jak ty, chce udawac rasowego kota.

I to cała twoja pp argumentacja. To marny z ciebie adwokat zakonspirowanych Żydów ze świecznika.

boukun

Data: 2009-06-04 15:50:46
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09buo$sro$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Czego sie spodziewales ? Calej listy zydow z twojej rodziny zaczynajac
do syna Dawidka ?

Wystarczy mi twoje zdjecie, wygladasz jak mlody rabin z Izraela,
to co tutaj wiecej argumentowac ?

Data: 2009-06-04 23:02:27
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09c40$sp3$1news.onet.pl...

[...]

Twoja opinia się nie liczy pp. Ja bym chętnie stanął do wizji osobistej z wymienionymi na początku kaprawymi oczętami i oddał się ocenie wszystkim Polakom.

boukun

Data: 2009-06-04 16:07:39
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09ct5$1n0$1atlantis.news.neostrada.pl...

Twoja opinia się nie liczy pp.

Dlatego ze liczy sie twoja ? zyd zawsze chce miec racje i innej
mozliwosci nie dopuszcza, taka juz ta wasza kudlata natura.

Ja bym chętnie stanął do wizji osobistej z  wymienionymi na początku kaprawymi oczętami i oddał się ocenie wszystkim Polakom.

No to cie postawilem i teraz mozna oceniac
http://www.tinyurl.pl?qZcDx0kK

Data: 2009-06-04 23:11:23
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09d3a$vqa$1news.onet.pl...

[...]

Ale się srasz pp, chcesz byc znawcą Żydów? Po co trollujesz, odnieś się w końcu do meritum wątku. Może się gdzieś pomyliłem?

Ja bym chętnie stanął do wizji osobistej z  wymienionymi na początku kaprawymi oczętami i oddał się ocenie wszystkim Polakom.

No to cie postawilem i teraz mozna oceniac
http://www.tinyurl.pl?qZcDx0kK

No ja tam u siebie nie widzę nic z żydowskości, wiadć pp masz w dupie oczy.

boukun

Data: 2009-06-04 16:27:54
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09ddt$2t9$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Gdzie ty biedaku tutaj widzisz to sranie ?

Po co trollujesz, odnieś się w końcu do meritum wątku.

Co to znaczy trolujesz ? Pytam sie ciebie, dlaczego ktos taki jak
ty, wygladajacy jak zydowski rabin, ukrywa swoje pochodzenie
i pluje na wszystkich ktorzy z zydami nie chca miec nic wspolnego.
Rozumiesz to zydzie ?

Może się gdzieś pomyliłem?

Nie wyjasniles po kim odziedziczyles swoj zydowski wyglad.

Data: 2009-06-04 23:37:13
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09e9l$3i9$1news.onet.pl...

[...]

Oooo, naprawdę jesteś marnym adwokatem wspomnianych na początku Żydów. Jakoś żaden z wymienionych w pierwszym poście Żydów nigdy nie zaprzeczył, że ma pochodzenie żydowskie. Znaczy, nie wyparł się.... swojej żydowskości.

boukun

Data: 2009-06-04 16:54:43
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09eu9$63m$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Nie jestem adwokatem, pytam tylko, dlaczego ktos z taka zydowska
geba jak twoja, wstydzi sie swojego pochodzenia i udaje Polaka.
Liczysz na zalatwienie sobie panstwowej fuchy ?

Jakoś  żaden z wymienionych w pierwszym poście Żydów nigdy nie zaprzeczył, że ma pochodzenie żydowskie. Znaczy, nie wyparł się.... swojej żydowskości.

Tak, zaraz wszyscy pobiegna do Swidnicy, aby przekonywac jakiegos
bezrobotnego zyda. Masz typowo zydowski przerost wlasnej wartosci,
a tak naprawde jestes malym bakiem ktory moze sobie popierdziec w
internecie tak jak twoj zydowski koles Bilyk.

Data: 2009-06-05 00:05:03
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09fr6$7nn$1news.onet.pl...

[...]

Długo będziesz się powtarzał. Ja twierdzę, że nie mam żydowskiej gęby i tak twierdzą wszyscy moi znajomi. Nie wstydzę, się, że jestem Polakiem.

[...]

I wice wersa, kiego zatem wała zabierasz mi czas? Nie mi mają o sobie jawnie mówić posłowie, cała Polska tego od nich oczekuje i się im przygląda co dzień...

boukun

Data: 2009-06-04 17:30:23
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09giq$9m2$1atlantis.news.neostrada.pl...

Długo będziesz się powtarzał. Ja twierdzę, że nie mam żydowskiej gęby i tak twierdzą wszyscy moi znajomi.

Co mnie to obchodzi ? Ja twoje zdjecie widzialem, wyraznie widac
ze masz zydowskie rysy, syn ma na imie Dawidek, to co wiecej
potrzeba ?

Nie wstydzę, się, że jestem Polakiem.

Nikt ci nie zabrania, ale nie wstydzi sie tez swoich zydowskich
przodkow ktorych masz na twarzy.

I wice wersa, kiego zatem wała zabierasz mi czas?

Dlatego, ze lubisz o tym beblac, jak kazyd zyd zreszta.

Nie mi mają o sobie jawnie  mówić posłowie, cała Polska tego od nich oczekuje i się im przygląda co dzień...

Zacznij od siebie, jak dojdziesz dlaczego wygladasz jak zyd, to
wtedy pogadamy o poslach.

Data: 2009-06-05 00:39:48
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09hu3$col$1news.onet.pl...

[...]

I czego robisz z siebie błazna, nawet jako anonim pp. Czym sie różni imię Dawid od Adama, czy Piotra?

Nie wstydzę, się, że jestem Polakiem.

Nikt ci nie zabrania, ale nie wstydzi sie tez swoich zydowskich
przodkow ktorych masz na twarzy.

Bez sensu, możemy stanąc do konkursu piękności, razem z wymienionymi na początku, niezależni obserwatorzy ocenią.

I wice wersa, kiego zatem wała zabierasz mi czas?

Dlatego, ze lubisz o tym beblac, jak kazyd zyd zreszta.

Który Żyd na przykład?
Ale szybko, bo ja bym chciał na prawdę już iść spać.

Nie mi mają o sobie jawnie  mówić posłowie, cała Polska tego od nich oczekuje i się im przygląda co dzień...

Zacznij od siebie, jak dojdziesz dlaczego wygladasz jak zyd, to
wtedy pogadamy o poslach.

O nie, zaczniemy na tej grupie od osób publicznych, to jest od nazwy grupy, od polityków.
Ludzie co mnie znają osobiście nie mówią do mnie, że wyglądam jak Żyd.

boukun

Data: 2009-06-04 17:46:38
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09ijl$dpf$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Jest typowo zydowskie, tak jak Hans jest typowo niemieckie.

[...]

Twoja pieknosc nie ma znaczenia, jestes lysy, blady i masz zydowski
nos, to watpie zeby ktos sie toba zachwycal. Tutaj chodzi o typowo
zydowskie rysy twarzy, ktore dziedziczy sie po swoich przodkach.

I wice wersa, kiego zatem wała zabierasz mi czas?

Dlatego, ze lubisz o tym beblac, jak kazyd zyd zreszta.

Który Żyd na przykład?

Bilyk vel Tzva

Ale szybko, bo ja bym chciał na prawdę już iść spać.

To idz, bo juz sie zamotales, a ja mam ciekawsze zajecia.

Data: 2009-06-05 00:53:25
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09ish$esr$1news.onet.pl...

[...]

Jaki ty głupiec jesteś. Tak samo można mówić o imieniu Adam, Ewa i Piotr, Józef itd.

[...]

Tylko nos? A czym się wyróżnia żydowski nos, jak go dokładnie ocenić?

boukun

Data: 2009-06-04 18:00:46
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h09jd5$f9u$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

To po kiego chuja piszesz mi ze twoj dziadek mial na imie Jan i mozna
to sparwdzic ? Raz ci cos pasuje, a innym razem juz nie. Typowy zyd.

[...]

Popatrz na zdjecia zydow z Izraela, moze sam dojdziesz, bo w tym
jestes podobno dobry.

Data: 2009-06-05 17:30:55
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h09jn2$ggp$1news.onet.pl...

[...]

Błazen jesteś, poczytaj swoje teksty od początku, a potem moje odpowiedzi.

boukun

Data: 2009-06-05 12:54:38
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h0bdrh$og6$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Po co mam to czytac drugi raz ? Zacznij myslec, o ile jest to w twoim przypadku
mozliwe, bo pierdolisz trzy po trzy jak jakis sekretarz POP po zawodowce

Data: 2009-06-05 20:56:54
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0bm53$iug$1news.onet.pl...

[...]

Nudny jesteś rAzor. Bez sensu twoje trollowanie.

boukun

Data: 2009-06-04 23:40:32
Autor: Tzva Adonai
Spójrzcie na te kaprawe oczęta
Znaczy, nie wyparł się.... swojej żydowskości.

Czekaj, bo już się pogubiłem.. Czyli powinniśmy zaliczyć ich do uczciwych Żydów,
skoro nie wyparli się tego, że są Żydami?... Robi się późno, a ty znowu
zaczynasz wiązać supełki....

Data: 2009-06-04 23:51:24
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000492.4a283f50newsgate.onet.pl...
[...]

Poniekąd masz rację, ich uczciwośc jest ograniczona, bo nie wyparli się swojego prawdziwego pochodzenia. Jednak posłowie są z automatyzmu nieuczciwi, unikając dyskusji na ten temat.

boukun

Data: 2009-06-04 23:15:30
Autor: Tzva Adonai
Spójrzcie na te kaprawe oczęta
No ja tam u siebie nie widzę nic z żydowskości, wiadć pp masz w dupie oczy.

Założę się, że 'pp' nie oglądał "Transportera"...

Data: 2009-06-05 08:08:51
Autor: Piotr
Dnia Thu, 4 Jun 2009 22:03:56 +0200, boukun napisał(a):

To nie mozliwe, to nie mój region i za mało?

Mało, nie mało... I tak musiałbyś najpierw jakąś szkołę skończyć. Bo po kursach, wiesz wałkun, to lodóweczka i sruu na czwarte piętro.
Piotr

Data: 2009-06-05 17:33:17
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1i28pkbau737h.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Musiałbym być takim tłukiem jak ty Volksdeutsch, Od listopada 1994 roku nie musiałem fizycznie pracować zarobkowo. I nie zanosi się na to do emerytury.

boukun

Data: 2009-06-06 12:07:04
Autor: Piotr
Dnia Fri, 5 Jun 2009 17:33:17 +0200, boukun napisał(a):

Musiałbym być takim tłukiem jak ty Volksdeutsch, Od listopada 1994 roku nie musiałem fizycznie pracować zarobkowo. I nie zanosi się na to do emerytury.

He, he, to co tak łazisz koło tego PUP-u, wiejski kozaku.
Taki niby zaradny... Zaradni ętelegęcie nie potrzebują się poniżać i
łazić tam po prośbie, jak "pan" wałkun. Piotr

Data: 2009-06-06 15:51:02
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1wx0joy0ukua2.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ty błaźnie ze Śląska, nawet bycie biednym, nie jest powodem do wstydu, i to szczególnie w krwiożerczym kapitaliźmie. Gdybym nie był zaradny, to zamista meldować się regularnie w PUPie, jak nakazuje prawo, moje kości leżałyby już dawno pod jakimś mostem...

boukun

Data: 2009-06-05 08:36:13
Autor: Piotr
Dnia Thu, 4 Jun 2009 14:35:02 -0500, pp napisał(a):

Widziales swoj nos w lustrze ?  http://www.tinyurl.pl?qZcDx0kK

Z taka semicka geba jak twoja i Bilyka, obaj macie duze szanse na jakies
trzecioplanowe role w izraelskich pornusach i nic wiecej.

Lustro? Czy ja dobrze usłyszałem? Jakaś gęba w lustrze? Mam coś!
Miodzio! Wygląda jak z oferty dla niemieckich pedziów.
http://nasza-klasa.pl/profile/7627672/gallery/album/2/27
Piotr

Data: 2009-06-05 17:41:14
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:13a436ty75vr.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Dupa cię Volksdeutsch swędzi, Podniecasz się prymitywie? Tłuku, jak nie masz nic w temacie do powiedzenia, to się nie wychylaj z nory.

boukun

Data: 2009-06-04 21:54:35
Autor: matusm

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h097qr$nq7$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Tylko swinie siedza w kinie i chodza na  wybory miedzy dzuma  a syfilisem bo i tak ciagle,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Spójrzcie na te kaprawe oczęta