Spojrzyjcie na to proszę yzf 400

Data: 2009-05-18 18:38:27
Autor: greg
Spojrzyjcie na to proszę yzf 400

"greg" <greg@fakeaddress.com> wrote in message news:gus2fo$ngd$1inews.gazeta.pl...

A może ktoś ma 250 w dobrym stanie do sprzedania?

Generalnie szukam enduro do gnojenia w terenie. Żeby się nie psuło. Żeby było lekkie. Wymiataczem nie jestem i nie bede wiec dwusuwowe extremy nie dla mnie. A może się mylę sądząc, że yzf 400 to dobry pomysł? Właściwie to wolałbym 250, ale ten jest blisko (wawy) i chyba nie bardzo drogo. Jak sie okaże, że go nie ogarniam to chyba da się sprzedać bez dużej straty, nie?

Aha bo nie napisałem: cena max to ok 7000 zł. Możliwy jakiś tam margines na plus, ale generalnie wolałbym nie.

pozdro jeszcze raz

greg

Spojrzyjcie na to proszę yzf 400