Spoko

Data: 2013-02-10 09:51:23
Autor: Trybun
Spoko
tarcza USA obroni, Tylko gorzej z krajami które wzięły na siebie rolę tarczy chroniącej USA.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Resort-obrony-USA-powatpiewa-w-skutecznosc-tarczy-antyrakietowej,wid,15322137,wiadomosc.html

Rusek nie zostawi w kraju nad Wisłą kamienia na kamieniu w odpowiedzi na awanturnictwo naszego sojusznika z za oceanu.

Data: 2013-02-10 12:33:33
Autor: Przemysław M.
Spoko
Dnia Sun, 10 Feb 2013 09:51:23 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Wytłumacz mnie ciemnogrodzianowi. Jak to jest, jankes sie awanturuje, a
rusek wali do nas ze swoich patriotów. Gdzie tu logika? Przeciez równie
dobrze mógłby przywalić w Finlandię. Albo Kubę. Dlaczego sugerujesz, że w
konflicie ruscy-jankesi będziemy chłopcem do obicia?

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2013-02-11 14:05:25
Autor: Trybun
Spoko
W dniu 2013-02-10 12:33, Przemysław M. pisze:
[...]

Jankes prowokuje/atakuje Rosję, a co ona może pierwsze zrobić? - ano pozbyć się tarczy która chroni USA. Tak więc jakby na to nie patrzeć Rusek choćby chciał nie może pominąć naszego kraju będącego tarczą. Wywalenie jankesów z ich zabawkami z Polski sprawi że nawet jeden ruski odłamek nie spadnie na nasze domy. W statusie celów staniemy w jednym szeregu z Finlandią czy Kubą.
W konflikcie rusek-jankes stanowimy tarczę jednej ze stron.

Data: 2013-02-11 17:28:50
Autor: jr
Spoko

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kfaqar$3a5$2node1.news.atman.pl...

| Jankes prowokuje/atakuje Rosję, a co ona może pierwsze zrobić? - ano
| pozbyć się tarczy która chroni USA. Tak więc jakby na to nie patrzeć
| Rusek

Ty wreszcie odwal sie od ofiar bolszewizmu!

> [...]
| Wywalenie jankesów z ich zabawkami z Polski sprawi że nawet jeden ruski
| odłamek nie spadnie na nasze domy. W statusie celów staniemy w jednym

Elokwencja kierownika PGR-u, mentalnosc partyjnego agitatora na jeszcze nizszym szczeblu.
Najwiekszym celem dla Pershingow stalismy sie pod 'opieka' sowietow w czasach PRL. Gdyby nie Kuklinski, poszedlbys 'wyzwalac' Niderlandy a twoje dzieci spierdalalyby do schronow atomowych, jesli wczesniej sowieckie wojsko nie wylapaloby ich do obrony przeciwlotniczej.
Otoz wyobraz sobie, ze z sowieckiej rakiety nie strzela sie jak z armaty. Sowieckie silosy patrzac w niebo czekaja na procedury sztabow. I nie mysl gostku, ze nie jestes ich celem z powodu takich, czy innych decyzji na miedzynarodowych salonach.

Data: 2013-02-12 15:45:49
Autor: Trybun
Spoko
W dniu 2013-02-11 17:28, jr pisze:

[...]

Doprawdy nie wiem o czym ty prawisz dobry (choć tępy) człowieku. Jakie Pershingi? Przecież piszemy o teraźniejszości i zagrożeniu jakie sprawdza na nasz kraj obecność w nim jankesów.

Data: 2013-02-12 16:36:56
Autor: xan
Spoko
W dniu 12.02.2013 15:45, Trybun pisze:
[...]

zagrożenie dla tego kraju sprowadzają ludzie o takich poglądach jak ty, którym wiecznie wszystko przeszkadza, którzy wiecznie na wszystko narzekają a życiorys mają tak zjebany ze wstyd się nim pochwalić gdziekolwiek.

1000x wolę amerykanów i ich wolność, niż to co oferował PRL czy obecna polska, tam człek może mieszkać, robić co chce, u nas do dziś istenieje prymityw tropienia ludzi pod dumną nazwą "meldunek" a u tych wrednych amerykanów tego wynalazku nie ma od zawsze i nie bedzie. Tam każdy zapierdala na siebie, nie szuka jak tu wydymać drugiego - popatrzeć tylko na emerytury wcześniejsze i związki zawodowe. Za komuny to partyjni i ich krety sobie żerowały na zwykłych ludziach dymając ich na każdym kroku np, takie podpierdalacze jak "ormowcy" tacy bardziej znani, teraz zwykłych dyma "wolny zwiazek"

Data: 2013-02-12 17:06:08
Autor: Przemysław M.
Spoko
Dnia Tue, 12 Feb 2013 15:45:49 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Siła argumentów porażająca. Sądzisz, że określeniem "tępy" zastąpisz
rzeczową dyskusję?

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-13 00:10:04
Autor: jr
Spoko

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kfdkqb$h5m$3node2.news.atman.pl...
[...]

Zagrozenie rakietowe idzie zawsze z zewnatrz (nikt nie zabija sie wlasna piescia). Ze strony sowieciarzy zagrozenie jest tym wieksze im blizej sie jest u ich granic i im mniejszy potencjal obronny sie posiada. Przyklad? Rok 1939. Gdyby sojusze z Anglia i Francja byly poparte obecnoscia ich wojsk na terenie Polski, nie podpisanoby w Moskwie tajnego protokolu do paktu R-M.

Data: 2013-02-11 01:17:43
Autor: jr
Spoko

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kf7n25$peq$2node2.news.atman.pl...
| tarcza USA obroni, Tylko gorzej z krajami które wzięły na siebie rolę
> [...]

Jaki 'Rusek'? Ruskich pozabijali bolszewicy.

  nie zostawi w kraju nad Wisłą kamienia na kamieniu w odpowiedzi na

W jakiej odpowiedzi?
Bolszewik za nic nie odpowiada, ani nikomu nie na nic odpowiada. Bolszewik atakuje tego, kto nie ma czym sie bronic.

Data: 2013-02-11 14:04:38
Autor: Trybun
Spoko
W dniu 2013-02-11 01:17, jr pisze:

[...]

Normalny - nasz brat ze wschodu z którego nasi sprzedajni przywódcy zrobili śmiertelnego wroga dla Polski.

Data: 2013-02-11 17:32:00
Autor: jr
Spoko

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kfaqaq$3a5$1node1.news.atman.pl...

| Normalny - nasz brat

Twoj chlew, twoi bracia. Nie mieszaj do tego Wschodu ani Zachodu.

Data: 2013-02-12 15:49:40
Autor: Trybun
Spoko
W dniu 2013-02-11 17:32, jr pisze:
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości

| Normalny - nasz brat

Twoj chlew, twoi bracia. Nie mieszaj do tego Wschodu ani Zachodu.

Wyczyściłeś już buty swojemu panu.? Postaraj sie być dobrym pucybutem, to może twój jaśniepan poleci cię jakiemuś szwabowi.. albo o raju! - Jankesowi. Wiesz Jacek, aż człowieka przyprawiasz o mdłości w tej swojej służalczo-niewolniczej postawie.

Data: 2013-02-13 00:12:33
Autor: jr
Spoko

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kfdkqb$h5m$2node2.news.atman.pl...
> [...]
| >

| Normalny - nasz brat

Twoj chlew, twoi bracia. Nie mieszaj do tego Wschodu ani Zachodu.

Wytrzepales juz dzisiaj kapucyna?

 Postaraj sie być dobrym pucybutem,
to może twój jaśniepan poleci cię jakiemuś szwabowi.. albo o raju! - Jankesowi. Wiesz Jacek, aż człowieka przyprawiasz o mdłości

Twoj chlew, twoje mdlosci.

Spoko